- 131 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sorun? Bilinçsiz yada ard niyetli hayvanseverlerde?
Şu sokaklara, ev bahçelerine, okul etraflarına, yollara hayvan manası dökme adedi başlamadan önce? Köpekler kediler bu kadar toplanarak gezmiyordu...
Bu derdi bilinçsiz yada satılık hayvanseverler yaptı...
İnsana da hayvanada tuzak kuruldu?
Hayvan alıştı. Yem var diye gider...Bulamadı mı, sağa sola saldırır...
Bu mama veya yemler? İnsanların çocukların kalabalık dolaşmadığı yerlere bırakılsa, bu kadar olay olmaz.. Aç hayvanlar insanlar içinde toplu dolaşmaz.
"Yetkililer? İnsanın kalabalık dolaşmadığı yerlerde, hayvan severlere, yem mama bırakacak yer göstermelidir.
Gelişi güzel ev bahçeleri okul ve yollara bırakanlar cezalandırılsın..Böylelerini şikayet edenlere ödül verilsin..."
Sokaklara yollara bina bahçelerine mama bırakanlar "mama lobisi" nin paralı askerleri olabilir...
Mamalar? Üremeyi sıklaştırır yada saldırganlaştırır, etkili de olabilir. Araştırmalıdır.
Son zamanlarda, mahalle kedileri, yılda 2 mart yapmaya başladı. Hızla ürüyorlar...
Sağolsun ...Yaşlı teyzemiz, apartman merdivenlerine, balkondan bahçeye, mama poşetleri atarak güya hayvanseverlik yapıyor...bilse yapar mı? İyilik yapayım derken? Allah’ın en güzel şekilde yarattığı İnsanlara verdiği zararın farkında değildir.
"Oysa her canlı insana hizmet için yaratılmıştır..."
İçeriği değişik, mamalar; hayvanların doğal beslenme alışkanlıklarını yok ediyor. Doğada ki dengeyi bozuyor. Böcek, yılan vb. lerini, yemekten vazgeçtiler.
Bunlar yarın çoğalarak? İnsanların gezdikleri mekanlarda , hattâ evlerine girerek rahatsız edeceklerdir.
Bir başka sorun başgösterecektir...
Beslenme alışkanlıkları değişen hayvanlar?
İnsanoğlu’nun, nimete karşı artan saygısızlığı ile sokağa, çöpe atılan gıdaları yiyerek, karın doyurmuyorlar.
Çevre kirliliği hızla artmaktadır...
İnsanlara, hattâ hayvanlara, zulüm ederek hayvansever olunmaz... herşeyde ölçü denge efdaldir...
Çok maneviyatı yozlaşmış milletiz...
Bazıları para için? Toplum huzuruna, fitne soktuklarının bilincinde olmayacak kadar beyinsizdirler..
Yada içimizdeki gâvur soylu hain artıklarıdır.
Yarabbi! İnsanları hidayete erdir! Utanma ve merhametini alma? Birbirlerine, iyilik ile muamele ettir.
Allaha emanet olun...
Selam ve dua ile.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.