- 366 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yüreği Güzel İnsanlar
Günaydınlar, yüreğinde haziran aylarının ıhlamur kokularını damla damla insanlığa yayan dost yürekli, toprak zenginliğinde gönüller taşıyan dostlar.
Günaydınlar, gülü, nergisi, sümbülü, açelya’yı, akasya’yı, akşam sefası çiçeğini, antoryumu, aslanağızını, yasemini, bengovili, ateş çiçeğini, begonyayı, boru çiçeğini, cam güzelini, küpe çiçeğini, ağlayan gelin çiçeğini, allium/ soğan çiçeğini, horoz ibiği çiçeğini, fesleğeni, lale çiçeğini, orkideyi kulaklarına ve yüreklerine takarak sevgi, huzur, güven veren dostlar!
Günaydınlar, bir yudum kahveyle, bir kitapla, bir şiirle, bir dilim simitle, bir mesajla başkalarının yüreklerine bahar güzelliğini serpmeye çalışan dostlar, canlar, güzel insanlar.
Günaydınlar, merhameti, vicdanı, saygıyı sevgiyi, önyargısız bir şekilde ve insan olarak kullanmayı başaranlar, bu uğurda çaba verenler.
Günaydınlar, şu andaki enflasyon ve yoksullukla mücadele ederek yaşamaya çalışan, dayanışma ve dostlu her zamankinden daha çok bilerek, uygulayarak ve pratikte göstererek kollektif dayanışmanın önemini bilen, bunu vurgulayan, gericiliği yargılayan can dostlar.
Günaydınlar, abiler, ablalar, sevenler, sevilenler, yaşama direnenler, yoksulluğa karşı onurunu koruyan emekçi kardeşlerim. Günaydınlar, yoksulluğa inat devrimci yüreğinden hiç bir şey kaybetmeyen dostlar.
Günaydınlar yüreğinde güzellik taşıyan, ırk, din, dil, mezhep, etnik ayrım yapmayan, herkesi önce insan olarak görerek eylemlerini pozitif eleştirilerle ileriyle taşıyan, okuyan okutan, sosyal bilinci yaymaya çalışarak; eşitlik, özgürlük, eğitim, hakça paylaşımın önemini kavrayanlar, kavratanlar ve bunun için mücadele eden değerli dostlar.
Herkese mutlu, huzurlu ve sevdikleriyle beraber geçirecekleri güzel bir hafta sonu temenni ediyorum ve durduğumuz her yerin mücadele alanı olduğuna yürekten inanıyorum.
Sosyolog H. Hüseyin Arslan - 22.01.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.