- 826 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
POLİTİKACILARA SON ÇAĞRI
POLİTİKACILARA SON ÇAĞRI !...
Dr. Sadık Özen
Bu dönemde ülkemizin her zamankinden çok daha fazla milli/ulusal birlik ve beraberliğe gereksinimi olduğunu burada sizinle paylaştım. Bunun ancak Cumhuriyetimizin temel ilkelerine bağlı kalınarak, Atatürk ilke ve devrimleri etrafında birleşilerek gerçekleştirilebileceğini vurguladım. Bu çağrımın dikkate alınacağı günü yıllardır bekliyorum.
Ne yazık ki; tam aksine siyasi çıkar duyguları ve kazanma hırsı ön planda yerini almaya devam ediyor. Düşmanlarımız tarafından çeşitli yollarla sarılmakta olan ülkemiz ve devletimiz çok büyük tehlike ve tehditler altında olmaya devam ediyor. Lütfen bir araya geliniz, sorunları birlikte konuşunuz ve gereken önlemleri alma çabasını birlikte gösteriniz. Akıl, mantık, vatan sevgisi, özveri ve sağduyu bunu gerektiriyor.
Bir taraftan "Hemen seçim" diye tutturanlar, diğer taraftan "2023 Haziran’ından önce seçim yapmayacağız" diye direnenler, sosyal medya hesaplarından birbirleriyle kavga edenler, buldukları her fırsatta kamuoyu önünde birbirlerine hakarette bulunanlar; konuları TBMM’de görüşme ve tartışma adabı içinde kalarak siyasete yeni bir yön vermenizi istiyorum sizlerden. Lütfen çıkarlarınız, ihtiraslarınız ve kazanma ya da kaybetme endişelerinizle değil, aklı-seliminizle hareket ediniz.
Sözüm; sadece iktidara ve muhalefete değil, henüz TBMM’de üyesi bulunmayan yeni kurulmuş partiler için de geçerlidir. Bir taraftan geçim sıkıntısı altında inleyen, diğer taraftan teröristlere karşı vatan savunması yaparken şehit düşen askerlerimizin acıları içlerini yakan halkımızın bu siyasi tansiyon yüksekliğine daha fazla dayanma gücü kalmamıştır.
Ben bunları siyasi bir parti veya kuruluşun mensubu ya da karşıtı olarak yazmıyorum. Vatanını seven bir TC Vatandaşı olarak düşündüklerimi dile getiriyor ve kararı takdirlerinize bırakıyorum.
Dilerim vicdan yargılarınız siyasi hırslarınıza galip gelir, aklın gösterdiği yolu seçersiniz. Ben bu çağrıyı vicdanımın derinliklerinden gelen içimdeki sese kulak vererek, üzerime düştüğüne inandığım vatandaşlık görevimin gereğini yerine getirmeye çalıştım. Dilerim karşılık bulur.
En derin saygılarımla...
27 Kasım 2021 / Antalya
YORUMLAR
neden seçimlerden önce mv adaylarına veya cb seçimlerden önce cb adaylarına yeterlilik sınavı açmıyoruz üstadım.. ülkemiz her konuda bin bir sorunla karşı karşıya, bin bir soru hazırlasın ösym ( yeni adı neyse) politikacılara...
kıymetli yazınız için teşekkür ederim..
saygılarımla.
sadikozen
sadikozen
Kutluyorum. Gün milli beraberlik günüdür. Politikacıların çıkar kavgasına ayıracak zamanımız yoktur
sadikozen
Yurdumuz her yanıyla dünyanın cennetidir. Kıymetini bilelim, üç kuruşluk çıkar için birbirimizi yemeyelim. Ölümsüz Atatürk'ün yolundan ve izinden giderek Milli Varlığımızı koruyalım. Bölücü ve ayrılıkçılara fırsat vermeyelim.
sadikozen tarafından 27.11.2021 19:52:41 zamanında düzenlenmiştir.