- 463 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TOPRAĞA BİR ŞEBİNGÜLÜ FİDANI DİK, TÜRKİYE ÇÖL OLMASIN../ HİKMET OKUYAR
Ağaçlandırma Seferberliği, Ağaç Bayramı, Ormancılık Haftası duyarlılığımızı; söylemlerimizle ve eylemlerimizle yaşatmaya devam ediyoruz.. Alucra, Çamoluk, Suşehri ve Şebinkarahisar yakınlarında sık sık karşılaşılan heyelan belasından rahatsızlık duyan bağ bahçe üreticilerimizle çiftçilerimize çok çok geçmiş olsun
dileklerimizi iletiyoruz..
*
Alucra, Çamoluk ve Şebinkarahisar Mahalle ve köylerindeki muhtarlar,öğretmenler, imam hatipler, bağ bahçe üreticileri dernek vakıf birlik üyeleri teşvikli projeli fidan ve ağaç üretimi yapsınlar diye uygun zaman ve zeminlerde bilgilendirmeler yapıyoruz..
*
Hem Şebinkarahisar Alucra Çamoluk çevresinde hem de Kelkit vadisinde, Giresun yöresinde fidan ve ağaç üretimleri için tek tek tek veya ortaklıklarla yatırım yapılması için fidanların baş düşmanı yaban keçileriyle de kararlı mücadele için sorumlularla görüşmelerimizi sürdürüyoruz.
*
Yeşil çevreciler ve sosyal kültürel ekonomik canlanmaya öncülük eden yatırımcılar ve üreticiler; özel Şebincevizi, Şebindutu, Şebingülü, Şebingül eriği, Alişar armudu, Çiğit elması Üzüm eriği ve Karadut fidanlıkları kursunlar..
Özel bahçe kurmak isteyenler özel seralar fidanlıklar ve üretim çiftlikleri kurmak isteyenler aylık mevsimlik yıllık organizasyonlarla fidanlama uzmanlarının ziraat mühendislerinin ve teknisyenlerinin danışmanlığını da alarak basit ve uygulanabilir yatırımları bir gün bie gecikmeden gerçekleştirmeliler.
*
TÜRKİYE GENELİNDEKİ ALUCRALI ÇAMOLUKLU ve ŞEBİNKARAHİSARLI YEŞİL ÇEVRECİLERİNİN DOĞA HAYRANLARININ YAŞADIĞI MEKANLARDA GÜZEL SANATLAR ÖNCÜSÜ KÜLTÜR SANAT DOSTLARININ YAŞADIĞI MEKANLARDA TÜPLÜ AŞILI 7 KOKULU 7 RENK 7 VEREN ŞEBİNGÜLÜ BAHÇELERİ KURULMASI İÇİN BİLGİLENDİRME VE TAVSİYE GİRİŞİMLERİMİZİ SÜRDÜRÜYORUZ..
*
21 Mart Ağaç Bayramı, Ormancılık Haftası öncesinde fidanlama ve ağaçlandırma çalışmalarımızı nasıl sürdürdüğümüz, yazıp çizip nasıl paylaştığımız çok iyi biliniyor..
*
12.03. 2016 Günü, GÖRELELİ Şair Bestekar Ahmet KAÇAR Şebingülü Bahçesi FOTOĞRAFLARI paylaşan Yazar Ali DURSUN, Aşık MECBURİ ve Eğitimci YAZAR Seyfullah Çiçek duyarlılığına TEŞEKKÜR EDİYORUZ..
Bayburtlu Zihni, Sivaslı Aşık Veysel, Giresunlu Emine Usta, Edirneli Nazo Şair, Sakaryalı Sevim Sultan Eskişehirli Kadir Kaya Bakülü Seadet Şair Şebingülü Bahçeleri gibi örnekleri övünçle tavsiye ediyoruz.
Şebinkarahisarlı Zekiye YOLCUBAL İpek Okuyar - Metehan Okuyar Şebingülü Bahçesi kuruluş çalışmalarını da özenle TAKİP EDİYORUZ.
*
21 Mart 2016 Ağaç Bayramı ile Ormancılık Haftası kapsamında bahçe bağ çiftlik ve sera kurma çalışmaları sürdüren üreticilere yatırımcılar ve güzel sanatlar öncüsü kültür sanat dostu hayranlara tebriklerimiziiletiyoruz.başarılar diliyoruz. 24. Mart 2016,
*
TOPRAĞA BİR ŞEBİNGÜLÜ FİDANI DİK TÜRKİYE ÇÖL OLMASIN. Hikmet Okuyar Yeşil Çevre ve Fidanlama Uzmanı
*
www.aydindere.com/kultur-sanat-haberleri-topraga-bir-sebingulu-fidani-dik-turkiye-col-olmasin-14131.html
YORUMLAR
çalışmalarınız ve yazınızı kutlarım Hikmet Okuyar beyefendi.
ne demişler bu konuda:
"Elinde bir fidan varsa ve bir yakında kıyamet kopacağını biliyorsan da o fidanı dik" HZ. Muhammed.
"yeşili görmeyen gözler renk zevkinden yoksundur." Atatürk.
Ülkem yeşil kalsın...
saygımla.