Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Ya Tabe Volim

Ya Tabe Volim

@yatabevolim Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Ocak 2011'den beri üye

Şiir Yorumları

Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:45:03
Güzel şiirinizi tebrik ediyorum Ümran. Selâm ve saygılar sunarım........ ..
Bölme işlemi, @SEMAVİ
30.1.2013 00:33:28
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:33:13
Güzel şiirinizi tebrik ediyorum Yunus,müzik ve seslendirme harika. Selâm ve saygılar sunarım........ ..
Son nefes, @Yunus Özkan
30.1.2013 00:26:56
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:31:02
Güzel şiirinizi tebrik ediyorum ozanca dizelerdi. Selâm ve saygılar sunarım........ ..
İnkisar, @varsagi
30.1.2013 00:25:01
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:29:54
Sade akıcı anlam dolu hüzünlüydü kardeşim tebrikler
Kalemine yüreğine sağlık
Yürek sesin hiç dinmesin............Saygılar selamlar
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:26:58
Sade akıcı anlam dolu ,tebrikler.
Kalemine yüreğine sağlık
Yürek sesin hiç dinmesin............Saygılar selamlar
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:25:06
Ne mutlu Türk'üm diyene,tebrikler Onur..........
..türk olmak..., @onur kalkan
30.1.2013 00:21:57
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:22:59
Sade akıcı anlam dolu ve özlemdi dizeler
Kalemine yüreğine sağlık
Yürek sesin hiç dinmesin............Saygılar selamlar
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:18:13
Her şey anlaşılıyor ama insan unsurunu hep anlayamıyoruz Deniz,sanki kural biri kaçacak biri kovalayacak,tebrikler.
Saygılarımla.............
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 18:15:59
Çok ustaca dizelerdi Dursun hocam,tebrikler,saygılarımla.........
Ve..., @dursun tiftik
30.1.2013 00:10:51
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:58:48
Sade akıcı anlam dolu özlemdi dizeler Ziya gardaşım
Kalemine yüreğine sağlık
Yürek sesin hiç dinmesin............Saygılar selamlar
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:55:46
Güzel şiirinizi tebrik ediyor Selâm ve saygılar sunarım........
Bilirmisin, @ALİ ÖZGÜR.
30.1.2013 00:05:25
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:54:45
Güzel şiirinizi tebrik ediyorum Deniz. Selâm ve saygılar sunarım........ ..
Hercai, @Ayvazım Deniz
30.1.2013 00:04:45
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:36:49
.......Sevginin doruklara ulaştığı yüreğin sesi
mükemmel bir anlam bulmuş dizelerde gardaşım.
.......Güçlü kalem sahibini kutluyor, en güzel
sevgi çiçeklerini bırakıyorum dizeler arasına.
......Sağlıkla ve mutlulukla kalın, hoşça kalın.
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:35:22
Sevgili kalemkarım ve düşünce birliği içindeki yoldaşım,Şaban hocamla ve sizlerin yazışmalarınızı okudum,1983 ten bu yana o kadar duyarsızlaştırıldık ki,her şey sadece söylem oldu,her şeye alıştırıldık yalana talana soyguna naylon faturaya işçi kıyım...

Kazma şiiri, @yara terbiyecisi
30.1.2013 00:03:44
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:15:28
Tebrik ediyorum çok güzel olmuş yüreğiniz var olsun Sedat gardaşım,saygılar selamlar................
Bulamadı mı, @suat çakır
30.1.2013 00:02:23
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:12:30
Tebrik ediyorum çok güzel olmuş yüreğiniz var olsun selamlar................
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:10:33
Cemal Safi şiiri üzerinden sağlam gönderme İlyas hocam,tebrikler ve saygılarımla........
Benim, @Mustafaoğlu İlyas
30.1.2013 00:01:52
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:06:50
Kutluyorum yüreğini kalemini Buse,yaşanmışlığın izlerini buldum dizelerinde
Beğeni ile okudum haz aldım
Selamlar kalemin daim olsun...
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:05:13
Kutluyorum yüreğini kalemini Azimet üstadım,türkü tadında ve harika yorum için teşekkürler.
Beğeni ile okudum haz aldım
Selamlar kalemin daim olsun...
Dilimde tüy bitti, @zaralıeren
30.1.2013 00:00:37
Ya Tabe Volim
@yatabevolim
30 Ocak 2013 Çarşamba 17:03:51
Kutluyorum yüreğini kalemini üstadem,duygulu dizelerdi
Beğeni ile okudum haz aldım
Selamlar kalemin daim olsun...
Neden söyle, @Minos
30.1.2013 00:00:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
40.210
Şiir Okunma
766.953
Yazı Okunma
12.991
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL