Ölümden bozma şehir Dilsiz dudaksız sözlerin Buz kokulu yalnızlığı Derin mavi Ülkem gölgem,kadınım İçinde kırk adam besleyen yeşil etekli fahişe İzmir kokan duvarlar
Bilirim anlamazsınız beni Göğsümdeki kalabalıklar Ah o gözler Biraz yangın biraz köz Bu hayatta Topuklarına kadar ’Hiç’’ olmak da var. Ya da bir- ’Hiç’ e ---‘Yar’
Parmak izsiz şiirler gibi Daracık bir sokak Bir adımlık mezar Kulaklarımda inleyen sesin Ölüm kadar yorgun İzmir kokan duvarlar
Hep aynı son aynı melodi Ayaza yakın sessizlik Çekebildiğin kadar çek derinlere İçinde kırk adam besleyen yeşil eteklı fahişe
Öyle derin Öyle serin Islak saçlarını satan Bir kadın var içimde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uzak duvarlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uzak duvarlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ölüm kadar yorgun İzmir kokan duvarlar ........Yüreğinizden dökülen şiirin derinliği imgelerle beslenen sihri aldı götürdü ruhuma şiirin sihirli dünyasına sayfanıza ilk defa misafir oldum ve iyiki bu kalemi tanıdım .........Ali bey saygı ve selamlarımla..
Ama şiir pek güzeldi -ki güzelliğiyle sebebiyet verdi ilk yorumu yapmama. Bazı şiirler insanı ayakta tutar, içten içe bir yıkılmışlık hissi olsa da. Zira şairler de vardır hep bu yıkılmışlık hissi. Ama nihayetin de onları ayakta tutan mısralardır, kat be kat olan dizelerdir. Bazen de okuyucunun da aynı şeyleri hissetmesidir. İzmir... İnci gibi... Ve kalbim Ege'de kaldı. Ve de bu şiir de.
Bu güzel dizeleri mısra mısra kutluyorum. Tebriklerimle. Ses zaten bir başka güzelleştirmiş şiiri.
Bu şiirde Deniz var İzmir var.Deniz bu işi iyi biliyor. Sözlere yakışacak ve yoruma uygun müziği buluyor.Çoğunu da ilk kez duyuyorum. Ölüm kadar yorgun, İzmir kokan sokaklar.İzmir'in sokakları deniz yosun ve çiçek kokar.Bu mevsimde en çok nergis kokar buram buram.. Ne güzelsin şiir.Yorum bu derin sözlere anlam katmış.Hüznü öyle derin işlemişsiniz ki..Her satıra dokunmuş iç acıtıyor. Yüreğinize emeğinize , Deniz'in de nefesine sağlık. Sevgiyle kalın.
Duydular bazen öyle yoğunlaşır ki sığmaz yüreğe . haykırmak gelir avazı çıktığınca . Sevgili şair daldım gittim şiirinizi dinlerken. tebrikler..............
"Bilirim anlamazsınız beni Göğsümde ki kalabalıklar"
ben pek bilemem şairim hep şımartıldım deli gibi seven bir babam 3 şövalye ağabey ağzımdan çıkan emirdi düşün ....sevgi şımarığı oldum açıkçası yalnızlık zor olmalı helede yapayalnızlık.. ama en büyük yalnızlık "hiç sevilmemek olsa gerek"
ki çok şükür..
eğer sevip, seviliyorsan yalnız değilsindir asla değerli kardeşim..
her iki yüreğe tebriğimle
de_soulmate tarafından 1/30/2013 11:14:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bilirim anlamazsınız beni Göğsümde ki kalabalıklar Ah o gözler Biraz yangın Biraz köz Bu hayatta Topuklarına kadar ‘’Hiç’’ olmakta var. Yada bir- ‘Hiç’ e ---‘Yar’
Parmak izsiz şiirler gibi Daracık bir sokak Bir adımlık mezar Kulaklarımda inleyen sesin Ölüm kadar yorgun İzmir kokan duvarlar
Hep aynı son aynı melodi Ayaza yakın sessizlik Çekebildiğin kadar çek derinlere İçinde kırk adam besleyen yeşil eteklı fahişe
Öyle derin Öyle serin Islak saçlarını satan Bir kadın var içimde
Uzaklara öyle gülümsemekte...
Duygu dolu şiir ve yorum harikaydı severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık, yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar..........
İzmir kokan duvarlar
........Yüreğinizden dökülen şiirin
derinliği imgelerle beslenen sihri aldı götürdü
ruhuma şiirin sihirli dünyasına sayfanıza ilk defa misafir
oldum ve iyiki bu kalemi tanıdım
.........Ali bey saygı ve selamlarımla..