Sana bir gül olsam dalından koparılsam, Elinde yıllarca solmadan kalsam, Her koklayışında bir buse çalsam, Emelim bu benim,canım sevdiğim, Rüya değil bu gerçek sevenim.
Bekir Yavuz 17.Haziran.1980.Salı Bahçelievler. İstanbul
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana bir gül olsam dalından koparılsam, Elinde yıllarca solmadan kalsam, Her koklayışında bir buse çalsam, Emelim, arzum budur benim, Rüya değil bu gerçek sevenim.
Dileğim bir an önce güzel sabahların seherine kavuşmandır Kutluyorum yüreğine kalemine sağlık selam sevgi dua ile.
Sana bir gül olsam dalından koparılsam, Elinde yıllarca solmadan kalsam, Her koklayışında bir buse çalsam, Emelim, arzum budur benim, Rüya değil bu gerçek sevenim.
Sana bir gül olsam dalından koparılsam, Elinde yıllarca solmadan kalsam, Her koklayışında bir buse çalsam, Emelim, arzum budur benim, Rüya değil bu gerçek sevenim.
Elinde yıllarca solmadan kalsam,
Her koklayışında bir buse çalsam,
Emelim, arzum budur benim,
Rüya değil bu gerçek sevenim.
Dileğim bir an önce güzel sabahların seherine kavuşmandır
Kutluyorum yüreğine kalemine sağlık selam sevgi dua ile.