Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
29 Ekim 2008 Çarşamba 06:00:52
Bittimi dillere destan aşkımız
söylenmedik daha türkümüz vardı
herkes bizi konuşurdu bilirsin
ne çekindik ne de korkumuz vardı


Gözlerinde damla damla erirdim
Nereye baksam hep seni görürdüm

..........güzeldi .tebrikler. selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
29 Ekim 2008 Çarşamba 05:57:54
YAŞAMLA BİRLİKTE


Ne garip,umutlar tükeniyor gözlerimde
Eski heyecan kalmamış hayat denizimde
Anlamsızlık sarmış tüm benliğimi
Sevgiler mi bitiyor,yaşamla birlikte
Gönül bahçemde çiçekler açardı bir zamanlar
İçimde hep bir umut,sevgi selinde...

Yaşamla birlikte, @sigma_
29.10.2008 03:03:17
Ümid Harun
@umidharun
29 Ekim 2008 Çarşamba 05:56:28
NEDÂMET


Gün vurdu tokadını, koynuna aldı gece,
Dökülüyor damlalar, dilinde bir tek hece.
Kavrulurken yüreği sarıyor pişmanlıklar,
Gözlerinde asılı kocaman bir bilmece.

Tutundu dualara, yetmiyor yakarışlar,
Yetmiyor gözyaşları, acılarla ya...

Nedâmet, @halenur
29.10.2008 00:27:42
Ümid Harun
@umidharun
29 Ekim 2008 Çarşamba 05:50:42
Menzile vardılar , birer , birer .
Demek ki bitiyor zaman
Tutmak istesende
Zor , çok zor , imkansız hatta...
Nakış gibi
Örüldü zaman
İnce , zarif bir tül gibi
Kaydı ellerden
Yok oldu....

....................tebrikler. güzeldi.
Ellerden kayan, @Aysel Var
29.10.2008 00:01:06
Ümid Harun
@umidharun
29 Ekim 2008 Çarşamba 05:48:20
“Egemenlik milletindir” yüz yıldır
Denir amma, nerededir görmedim?
“Çok gerçeği bulan ortak akıldır”
Denir amma, nerededir görmedim?

Bir eksiklik görünüyor bu işte
Tersine bir işleyiş var gidişte
“Ortak olacağız elbet gülüşte”
Denir amma, ne...

Egemenlik milletindir, @ceyhuni
29.10.2008 00:10:57
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 22:45:48
Ah yok mu? Yok mu?İnsancık sürüngenler
Cambazlık yaparlar sevgi aşk dostluk arkadaşlık üstünde
İçimden dilimin ucuna aktı akıyor binlerce küfürler lanetle
Bir topun ağzında düşüncelerim patladı patlayacak insancıklar
Hakikat tomurcukken solmuş se...

Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 21:36:42
Ben ne sevdalar / ne aşklar
Ne yitik yıllar bıraktım ardımda
Mamafii...
Seni de unutmalıyım bre cannn
Kal desen,yalvarsan da yapamam
Öylesine engeller var ki/aşamam
Unutmamak adına çarem de yok
O halde çekip gitmelisin
Önce şu dağarcı...

Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 21:20:23
İnsan
Hep çıplaktır ...
İnsanın
Giyimi kendi
Bilgisi kadardır

..........tebrikler.
Giyim, @SIR MAHMUT
23.9.2008 21:41:31
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 21:14:52

beyazın masumluğudur ,
teninin solgun güzelliği…
yaşanılan her bir acının,
kara lekesini tokat gibi çehresinde taşıyan,
ve yorgun,
ve ürkek,
ve kahrının türküsünü diline dolamış halkının,
masum yanıdır simanın solgun aklığı…
kızlarımızın ge...

Mustafa kemal..., @aysegulguncan
28.10.2008 21:12:53
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 21:09:51
Kadından kastın

Sadece işi yapacak olansa

Bırak sevmeyi

Anneni, bacını, ablanı...

Bırak, namus (!) peşine düşmeyi...

Bırak! Ve şüphe et kendinden...

......okudum ve güzel tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 19:45:53




.......güzeldi tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 19:35:19

sen bana bir mezarsın sevgili
ben ise, sisifos’un döngüsü..
düşmelerinden kahramanlıklar yarattım
umudun tükenişinden bile bile..
inceden bir isyan ördüm itaâtkarlığımdan/yaradanına


oysa, bir zamanlar
hafif iyimserlikler bile tundramdı
y...

Nisyân, @fesih
28.10.2008 00:06:51
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 18:07:43
Sen uyuyordun,
Ben,bu şiir’i yazarken
Unutmaya yüz tutmuş
Aşk oyunlarından.
Kurtulamadı,
Gönlümdeki,
Kanatları kırık kuşlarım.

Gölgeler kondu hasretlerimize,
Hüzünlerim ıslanıyor,
Gecenin üşüyen nefesinde.
Firari bir özlemdi:
Kaçıpta kur...

Üzgünüm...!!!, @turk-men-kızı
28.10.2008 16:46:16
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 16:57:21



güzeldi tebrikler.
Senin sevgin, @Ayşegül Dinçbaş
28.10.2008 15:25:41
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 13:55:37
Kendi sesini duymaz
Kendi gözüyle görmez
Tâbir-i caizi tam da
Berzah hayatını
Pazarlamaya çalışan
Zevk-i fânidir

....................tebrikler. harikaydı.
Şaşkın, @soloyin
18.10.2008 20:40:46
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 11:05:05
Gülümser se güller güler gül sever
Gülistanda reyhan O dost gül se ver

Güzeller güzel güllerin hastası
Güzeldir güzelliklerin ustası

Güzellik güzelden gelirmiş kesin
Güzellik görenler güzelden desin

........son derece güzeldi. tebrik eder...

Güzel, @Bayram Ali Bülbül
28.10.2008 10:57:57
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 11:00:11
Yokluğumu çekme sakın,
Öptüğüm nar dudağında,
Ateşinde yaktığım sigarada,
Her yerde, her şeyde ben varım...

Ben gitsem de uzaklara
Çekme sakın hasretlik,
Kalbinin en derinindeyim,
Ankara’nın her karesinde
Her yerinde ben varım...

Yani gü...

Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 09:11:54
Gözyaşlarım artık dinmez
Emine’dir sözden dönmez
Ciğerimde ateş sönmez
Yandım sönmez, ateş oldum
Bilmem neden, böyle oldum….

.........tebrikler saygılar.
Ümid Harun
@umidharun
28 Ekim 2008 Salı 01:06:03
Dostlar birer, birer çekip gitmekte
Saatler hızlandı, zaman bitmekte
Bacasız evimde duman tütmekte
Ruhumla bedeni sürümekteyim.

Topraktan damımda yığıldı karlar
Ayın ışığıyla soğuyup, parlar
Turnalar, Keklikler halsiz uçarlar
Buzları çıplak ...

Güller açsın diye..., @ceyhuni
28.10.2008 01:00:50
Ümid Harun
@umidharun
27 Ekim 2008 Pazartesi 23:27:57
Demek bitince böyleymis

Tükenmisligin sessizligi

Izdirap ise

Hancerin batmadigi yerdeymis

Suskunlugum aglayinca

Anladim......

........tebrikler.
Anladım, @Sema Geckin
27.10.2008 22:40:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.686
Şiir Okunma
287.136
Yazı Okunma
23.007
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL