(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DiVaNe GöNüL ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DiVaNe GöNüL ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sesiyle,sözüyle,fon müziği ve uğur böceği ile güzel bir şiirdi. Bir uğur böceğide benden şiir anıtınızın üzerine.Duygu doluydu. Tebriklerimle.Saygı ve selamlarımla.
Evet söz dinlemez gönül bir kere sevdi mi bir kere istedi mi bırakmaz. Yine her zaman ki gibi yüreğinizdeki duyguları yansıtmışsınız şiirinize Azade Bey kutlarım. Kaptanın Gözyaşları içinde sonsuz teşekkür ediyorum adeta bir denizci gibi seslendirmişsiniz. Sağlıcakla kalın.
A..zade dizimde dermanım mı var ? Bir yüce sultandan fermanım mı var ? Yüreğimde yanan harmanım mı var ? Yakıp kavuruyor DiVaNe GöNüL !
Ah o deli sözden anlamaz gönülll :(( tebrik ediyorum hocam duygularınıza nefesinize sağlık .çok çok güzel dizeler.başarılrınız bitimsiz olsun saygımla.
Çetin Hocam
Şiir nefis
Yorum ona keza müzik şahane
Hangi cılız söz ile kutlayım ben şimdi
Çok çok güzeldi
saygılar...