Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
SANAT,HALKIN GÜNLÜK YAŞAMINA KARIŞABİLDİĞİ ÖLÇÜDE YÜKSELİR.
TUĞAL  KÖSEMEN

TUĞAL KÖSEMEN

@tugalkosemen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 8 Şubat 2015'den beri üye
  • 77

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 13:24:33
Çok güzel...
Hani,diyorsunuz ya,
"Bir şiir yaz,biz olsun".
Hah..işte,o şiir,bu şiir olmuş !
Siz yazmışsınız...çok da güzel yazmışsınız,şairem...
"O"şiir,bu şiir bence...tebrikler...
Beğeni ile okudum,Kutlarım emeğinizi...
sevgimle...saygımla.....

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 13:18:00
İsyanlar,isyanlar,isyanlar.
Yürekten dizelere,kor parçaları gibi
düşmüş.Duygular alev alev...
güzeldi...kutlarım emeğinizi.
Sevgiyle...esenlik dileklerimle...
Ah ulan ah, @Mehmet DEMİR
24.8.2015 23:09:29
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 13:12:11
Güzel ve anlamlı dizeler.
Yürek sesiniz hiç susmasın.
Kaleminiz hiç usanmasın.
Siz yazın,biz de beğeni ile,
okuyalım şairem.Güzeldi
dizeler...kutlarım,emeğinizi.
sevgiyle...saygıyla...
Haykırır durur dili, @sahrayeli
24.8.2015 23:59:11
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 13:03:55
Geçmişte imbiklenmiş,mazi ile mayalanmış,
kadirşinas duygular,dizelere düşmüş ve bu
nadide yürek sesi oluşmuş.Çok güzeldi,maziye
seslenişler üstadım.Kutlarım,sevgimle...saygımla...
Gazel - vı, @halilşakir
25.8.2015 00:03:36
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:56:02
Nefis bir sevgi ve sitem şiiri.
Eksiksiz,harika bir hece dizeleri.
Nakış gibi işlenmiş,zarif sevda duyguları.
Zevk alarak okudum ve çok beğendim,
Hani,"Dört dörtlük" deriz ya,işte öyle
bir eser.Kutlarım bu nefis şiirinizi,ve
ona verilen emeğini...

Dönmedin, @SEMA DAAĞLI
25.8.2015 00:07:47
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:48:52
Duyarlı yürek sesinden,güncele
ait güzel seslenişler...
Kutlarım şiire verdiğiniz emeği.
sevgimle...saygımla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:40:37
Usta anlatımlı,anlamlı dizeler.
Habil ve Kabil'den beri,ne yazık ki,
Adem oğulları hep böyle.
Böyle geldik ve böylesine gidiyoruz.
Bizden öncekiler nasıl idiy se,bizden
sonrakiler de öyle olacak.Görünen o !
Kutlarım dost kalem,bu güzel yürek
s...

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:30:21

Uygunsuz vaziyetlerin figüranı ol,
esas kızın yerine!
Esas oğlanı ben oynayayım...
Öp beni Seleni!

Dünya denen bu sahnede,
hepimiz sonsuz,bölüm sayısı belli olmayan
bir dizi filminin,figüranları değil miyiz,hepimiz ?
Çok güzel ve anlamlı,...

Seleni’ye mektup-2..., @Kemnur
25.8.2015 06:19:48
Etkili Yorum
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:20:22
Güzeldi,gönül sesi...
Aslında hepimiz,Hiç'ler dünyasındayız.
Bütün çabamız,"Hiç" için !
Kutlarım dost,şiire verilen emeği.
sevgiyle...saygıyla...

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
25 Ağustos 2015 Salı 12:15:12
Bu hasretler bir gün elbet biter
Zulümü seçenler olurlar beter
Göönülde aşk olsun herşeye değer
Elbet bu çileler bitecek bir gün

Her derdin birde dermanı vardır
Silinmez sinede aşk oku yaydır
İnsanı mest eden sevgiler vardır
Elbet bu çileler...

Bitecek birgün, @HALİM ZEREN
25.8.2015 10:55:27
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 12:58:41
Uzatılan her tasa akmaz gönül pınarım
Kargayla ringe çıkmam , bülbüle gül sunarım
Dallarını eğersen sanma sana konarım
Kafamı karıştırdın düşünmem lazım biraz

Çıkar dilin altından ıslattığın baklayı
Benden alayı bul da göreyim at taklayı ...

TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 12:23:07
Çok güzel bir sevda şiiri,
ve nefis bir hece dizeleri.
Kutlarım emeğinizi,okuma
zevki veren şiirinizi.
Sevgimle...saygımla...
Farkına varamadım, @suzan çelik
24.8.2015 11:55:12
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 12:17:37
Nefis dizeler.
Şiir okuma zevki veren paylaşımlar için,
Teşekkürler...
sevgimle...saygımla...
Nerdesin, @Gülşah Dağlı
22.8.2015 18:48:46
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 12:13:48
Çok güzel,6+5,bir duraklı hece vezni şiiri.
Beğeni ile okudum.Kutlarım bu güzel dizeleri,
sevgiyle,saygıyla...

Değerli şaire,bu güzel eserinizi,güzel dilimizin
imla kuralları çerçevesinde,"Noktalama işaretleri"ni
kullanarak yazmanızı yeğlerim....

Senden kalan, @Gülşah Dağlı
24.8.2015 11:46:22
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:59:54
Düşleriniz eksilmesin,ruhunuzun semalarından,
ve yağmur damlaları...dost.
Kutlarım,şiir okuma zevki bahşeden yürek sesinizi.
sevgiyle...saygıyla...selamlarımla...
Şiir dediğin..., @Kemnur
23.8.2015 04:25:28
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:51:03
Çok güzel,duygulu dizeler.
Kutlarım...sevgiyle...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:50:10
Üzerine titrenmesi gereken tek değer,"CUMHURİYET"tir.
Çok güzel ve anlamlı dizeler.Bütün yurtseverler için ölümüne
korunacak bir değer,"CUMHURİYET". kutlarım bu güzel dizeleri,
paylaşan vatansever yüreğinizi...sevgiyle...saygıyla...
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:41:25
Bitiş noktasına gelmiş bir sevdanın ardından,
son sözlerini söyleyen,noktayı koyan duygular,
Çok güzel düşmüş dizelere.Kutlarım emeğinizi,
paylaşan yüreğinizi.Sevgiyle....esenlik dileklerimle...
Sorma bir daha, @Mehmet DEMİR
24.8.2015 01:58:13
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:34:41
Çok güzel ve anlamlı dizeler.
Evet,şair bir ressamdır,şair mimardır,şair peyzaj mimarıdır,şair fiilen aşık olmasa da,
gönül adamıdır,en kudretli aşıktır da bazen.Şair duygu adamıdır,gören adamdır,hem
kendi gözüyle ve hemde gönül gözüyle.
Şair,söz...

Sevda gölü, @ASIKLUZUMSUZ
24.8.2015 08:47:57
TUĞAL KÖSEMEN
@tugalkosemen
24 Ağustos 2015 Pazartesi 11:15:22
Harika dizeler,"iç sesin"dizelere dökülüşü,anlamlıydı.
Çok güzel bir şiir.
Sevgili şairem,çok güzel şiirler yazıyorsunuz,şiirlerinizi
beğenerek okuyorum.Çünkü keyif veriyor yazdıklarınız.
Ama beni mazur görünüz,çok önemli bir eksiğiniz var.
Bu n...

Dur diyemedim, @sahrayeli
24.8.2015 09:10:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
38.705
Şiir Okunma
494.143
Yazı Okunma
27.738
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL