Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Sadece hava değil hayat da kapalı aslında.
Tercanlı24

Tercanlı24

@tercanli24 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 7 Ekim 2010'den beri üye
  • 34
  • 1972

Şiir Yorumları

Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 10:54:10
emeğinize sağlık kutluyorum bu güzel çalışmayı
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Annem, @.....dolunay...
26.7.2012 22:58:37
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:56:13
Dudaklarım kurumuş,çatlamış,can gelir sen öpünce
gözlerim doluyor,karagözlüm yanımda sen olmayınca
Herşeyi mazide bırak,sevineyim sen yanıma gelince
Gözlerim parlar seni candan,yürekten sevince

Yüreğim alev alev yanıyor,karagözlüm özleyince
Tü...

Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:44:23
o eski günlerimi özledim emeğinize ve yüreğinize sağlık kutluyorum bu güzel çalışmayı
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Türküler, @mehmetmacit
28.7.2012 05:51:20
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:43:10
yüreğinize sağlık kutluyorum bu güzel çalışmayı
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Olunmaz, @BİLAL TEKİN
1.8.2012 03:29:37
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:41:34
emeğinize sağlık kutluyorum bu güzel çalışmayı
saygımla .....
Ne istersen o, @şairziye
29.7.2012 00:12:14
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:33:14
emeğinize ve yüreğinize sağlık kutluyorum bu güzel çalışmayı
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Güneş, @ramazan.efe
1.8.2012 09:29:09
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:32:02
duyarlı yüreğine sağlık dostum kutlarım çalışmanızı saygımla
Barış olsun, @şair67
1.8.2012 03:43:13
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:25:04
vay toprağına kurban olayım kutluyorum bu güzel çalışmayı emeğinize sağlık
kaleminiz daim olsun selam ve saygımla .....
Aşık ile maşuk, @KEMAH_LI
15.7.2012 00:30:27
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:22:48

Her gece,
Tek dostum,tek düşmanım
Sigaramla dertleşirim


Seni içerken
Aşkın zehirini içtiğimi sanırım.


Sen ben,
Bende sen olsaydım
Kibriti sen çakıp
Beni yaksaydın.


Bu halim kadar yanmazdım ki,
Tütmezdi dumanım,


Sessizce...

Kül, @kul düşünce
29.7.2012 17:56:59
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:18:32
Alıştım acıya elbet aşarım
Bir avuç huzura durmam koşarım
Ucunda ölüm yok sensiz yaşarım
Yolun açık olsun, git güle güle

Güven darbe yedi kendini yorma
Yürek resti çekti üstüne varma
Farz etki ölmüşüm arayıp sorma
Yolun açık olsun, git güle...

Git güle güle, @zaralıeren
1.8.2012 00:01:29
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 09:16:40
kutluyorum bu güzel çalışmayı güzel bir şiirdi
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Sadece su, @yaban böceği
29.7.2012 17:46:30
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 08:58:04
kutluyorum güne düşen bu güzel çalışmayı
kaleminiz daim olsun saygımla .....
Kan revan, @Gülşen Destanoğlu
31.7.2012 14:07:06
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 08:56:15
kısa ve anlamlı güzel bir çalışma kutluyorum değerli kalemi saygımla .....
Bâd_ı sâbâ esti yine, @babidim
30.7.2012 17:31:12
Tercanlı24
@tercanli24
1 Ağustos 2012 Çarşamba 08:55:04
güzel bir şiir kutluyorum değerli kalemi saygımla .....
Dün yine seni andım, @rıfati
20.7.2012 16:31:51
Tercanlı24
@tercanli24
31 Temmuz 2012 Salı 12:15:20
kutladım emeği kısa ve anlamlıydı
selamlar gönderdim....
Özgür adam..., @Mehmet Coşkun
27.7.2012 10:12:06
Tercanlı24
@tercanli24
31 Temmuz 2012 Salı 12:13:36
kutladım emeği ve kalemi
yürek dert görmesin
saygım çok ça ...........
Garip garip, @yok,sul
30.7.2012 11:44:10
Tercanlı24
@tercanli24
31 Temmuz 2012 Salı 12:11:36
yürek dert görmesin dost kalem
yine çok güzeldi çalışmanız kutladım emeği ve kalemi
selam ve saygılar gönderdim....
Tercanlı24
@tercanli24
31 Temmuz 2012 Salı 12:10:01
çok güzeldi çalışmanız kutladım emeği
selam ve saygılar .........
Son istasyon, @festival44
26.7.2012 11:53:52
Tercanlı24
@tercanli24
31 Temmuz 2012 Salı 12:08:54
çok güzeldi kutladım güne düşen emeği ve kalemi
selam ve saygılar gönderdim....
Tercanlı24
@tercanli24
30 Temmuz 2012 Pazartesi 16:54:38
yürek dert görmesin kutlarım çalışmanızı emeğinize sağlık saygım çok ça
Öyle mi dersin?, @dağ gülü
26.7.2012 01:10:16
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.506
Şiir Okunma
1.018.839
Yazı Okunma
13.777
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL