Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
redfer

redfer

@redfer Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Mayıs 2014'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
redfer
@redfer
1 Aralık 2015 Salı 16:15:13
Üstadım ne desem ne anlatsam nafile,sözler kifayetsiz,düşünceler anlamsız kalır bu güzel duygu selinin karşısında.Baştan sona kadar ahenk ,uslup,anlatıp ...her anı ,her kelimesi olağan üstü.Okuduğum en güzel şiirlerden biri.
Cemal Safi kokuyor ş...

redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 21:29:01
baştan sona akıcı,alıp götüren ,duygu yoğunluklu müstesna bir şiir olmuş.Kaleminiz çok güçlü tebrik ederim,yeniden gelmek üzere hoşça kalın.
Etkili Yorum
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:34:33
Saf ve duru,tertemiz bir tarzınız var.Karmaşık ifadelerden kaçınmışsınız.İnsan kelimeler boğulmuyor.
Akıcı ve okuması hoş bir şiir.Duygu yoğunluğu zaten okutuyor şiiri.Tekrar geleceğim inşaallah.Hoşça kalın.
Rast gelemedik., @kürşad çerçen
28.11.2015 11:59:33
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:30:27
"zihnimin bir kösesinde mıhlı
hallerini bilmedikleri garip bir durum
karanlıklar içinde bir sır
her bir zerresinden
yerken yediğim, içerken içtiğim
her an tetikte
her an huzurda bir hal...
düşünceler sefil
düşünceler sufli
düşünceler mahc...

Bu yollar, @sahrayeli
28.11.2015 00:15:46
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:26:20
Buram buram Anadolu kokan,geçmişi hatırlatan ,özlem ve hasret dolu,güzel duygularla bezenmiş müstesna bir şiir okudum. O güzel duygularla ayrılıyorum.Hoşça kalın.
Bizim eller, @glenay
27.11.2015 21:25:35
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:22:27
Üstadım değerlendirmeleriniz,eleştirilerinize,güzel sözleriniz ışık tutucuydu.İstifade edenlere ne mutlu.
İstisnai bir şiir olmuş.Hoşça kalın.
Deme zamanı geçti., @mehmetmacit
25.11.2015 17:26:22
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:18:54
"zihnimin bir kösesinde mıhlı
hallerini bilmedikleri garip bir durum
karanlıklar içinde bir sır
her bir zerresinden
yerken yediğim, içerken içtiğim
her an tetikte
her an huzurda bir hal...
düşünceler sefil
düşünceler sufli
düşünceler mahc...

Velhasıl, @Hasanyılmaz
28.11.2015 00:20:21
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:09:57
Üstadım yine müstesna bir şiir olmuş.Haz verdiniz ,tat verdiniz.Selam ve saygılarımla hoşça kalın.
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:07:54
Gönül dostuna yazılmış muhteşem güzellikte bir şiir olmuş.Yüce Rabbim dostluğunuzu ebet. kılsın.Gönül huzurunuz daim olsun.İstisnai duygularla ayrılıyorum.Hoşça kalın
Kahta'm, @Mehmet Sait ULUÇAY
27.11.2015 17:29:25
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 16:03:49
Şiirinizde nüktedanlık mizah var.Herkese mahsus değildir bu tarz şiir yazabilmek.Bu sitede bir Sami Biberoğullarını bilirdim ,sizi tanıdığıma memnun oldum üstadım.Şiir alanınız çok geniş,her konu üzerinizde şiiriniz var.Tekrar gelmek üzere hoşça ka...

İki alsam, @Mehmet SEMERCİO.
27.11.2015 00:22:45
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:56:58
Güzel olmuş,hoştu.Gönlünüze sağlık.En içten dileklerimle ,saygı ve selamlarımla hoşça kalın.
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:53:32
Ben her zaman bu sayfada kendime ait bir şeyler bulacağım galiba.Şiirinizdeki anlatım biçimi istediğim tarzda.Duygu ve düşüncede engin ve yüce olunca doyamıyorsun.Tekrar geleceğim başka başka şiirlerinize.Hoşça kalın.
Paradigmatik öykü'n, @Songul Eski
28.11.2015 12:15:02
Etkili Yorum
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:43:29
manevi bir güzelliğin hoşnutluğunu yaşattınız.İçinizdeki ışık daim olsun.Seslendirme de ayrıca bir mistik hava vermiş şiire gönlünüze sağlık.Hoşça kalın.

redfer tarafından 11/28/2015 3:44:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:39:13
Çok güzel istisnai hüzünlü bir şiir olmuş.
hüzün şairin ekmeğidir,soluduğu havadır,içtiği sudur.
harikaydı .Hoşçalaın.
redfer
@redfer
28 Kasım 2015 Cumartesi 15:24:01
Herkesin cesaret edip yanaşamayacağı bir konu ,vede hakkını vererek yazılmış müstesna bir şiir okudum.
Gönlünüzün yüceliğini alkışlıyorum. Harikaydınız.Hoşçakalın
Üzünç mevsimi, @Çakır--Bey
28.11.2015 00:06:11
redfer
@redfer
21 Kasım 2015 Cumartesi 23:55:20
"Çıplaktın sular kadar.."
ne söylesem,ne anlatsam nafile.sözler kifayetsiz,zaman kifayetsiz ,manalar kifayetsiz.Acziyetin binbir türlüsü düşünce ,düşüncelere lal olur diller ,kal olur bedenler.Oku oku ,dön başa dön,tekrar oku ,tekrarlarca oku.hazm...

Çıplak(tık), @Songul Eski
21.11.2015 12:01:16
Etkili Yorum
redfer
@redfer
15 Kasım 2015 Pazar 17:22:12
müstesna bir anlatım,tat ve haz veren olağanüstü betimlemeler,duyguların sırına vakıf bir yüce gönlün yağmur gibi içimize düşmesine benzer bir hal yaşattınız.Ayrılmak zor geldi,tekrar dönme sözü vererek .kalın sağlıcakla.
Salyangoz, @Songul Eski
15.11.2015 15:03:10
redfer
@redfer
7 Kasım 2015 Cumartesi 23:49:30
Kanadı kırık bir kalbin seslenişiydi,ahde vefasıydı ,hatırasından sızan bir yürek yarasıydı.Hüzün sardı buraları,buram buram ayrılık kokan hoş bir şiir okudum üstadım.Kırık kalplilere selam olsun.Hüznü severim.Gözyaşlarına aşınayım.
İyiki uğramışı...

Beyaz meleğim, @vahap ünsal
3.11.2015 14:14:01
redfer
@redfer
29 Ekim 2015 Perşembe 13:42:14
üstat güne yakışan güzel bir şiir olmuş.Yazan gönlünüze sağlık.
Nicelerine inşaalllah.hoşçakal
redfer
@redfer
6 Mayıs 2015 Çarşamba 00:23:21
İrfan hocam seni şiirini okumak ne güzel.
şiir okumanın hazzını yaşıyor insan.
ilham veriyorsun.

nice güzel şiirlere.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
96.476
Şiir Okunma
2.233.688
Yazı Okunma
72.656
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL