Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
8 Ağustos 2009 Cumartesi 19:42:36
Yazilan satirlari silebiliyorsak bu demek degilki alinyazisinida silebiliriz..Keske öyle bir sansimiz olsa idi..
Ama yok..YAZGIMIZ KADERiMIZ..

saygilarimla.
Biz.. birdik.., @İzafi
30.7.2009 13:16:22
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
8 Ağustos 2009 Cumartesi 19:40:21
herkes;
kaderin kurbanı değildir
kurban;
bazen kaderin kendisidir..

gözü kör olsun
cahillik..
Ve bugünün sözü sizinde yukarda gördügünüz üzere =Kendi geleceğimizi kendimiz hazırlar, sonra da kader deriz. Disraeli
Peki buna ne demeli...hang...

Mapushana damı, @İzafi
8.8.2009 18:55:49
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
8 Ağustos 2009 Cumartesi 19:35:47
Sana küsüyorsam
Bana suç bulma
Sen beni sensiz bıraktın
Sana kızıyorsam
Bana suç bulma
Ben senden nefret etiğim kadar
Seni seviyorum
(Ben senden nefret etiğim kadar, Seni seviyorum) varmi böyle bir sey sevmek ve nefret etmek bir arada?
Deme...

Bana suç bulma, @Sevi-esin
5.8.2009 20:10:08
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Ağustos 2009 Perşembe 17:16:02
"Hatasiz kul olmaz..hatamla sev beni" diyor ya ORHAN baba, onun gibi:)
Allah sevdigine bagislasin bir arkadasin da dedigi gibi, yanlis misralari düzeltirsen dizelerin parlayacak her okuyanin gözünde..
Temiz yüregine saygim sonsuz, sevgilerimle kar...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 21:00:21
Kisa bir o kadarda anlamli idi dizeler..

saygilarimla.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:58:37
Okunasi misralar...emeginize saygilarimla.
Nerde kaldı gelmedi, @RABATLI
3.8.2009 00:04:43
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:54:00
dayanmak kolay sanma zaman durdu
sen gittin benden ya
hiç bir şey gözümde kalmadı
acılar sararken ruhumu
tek tesellim sensin.
..Seven yüreginiz üzülmesin hic, teselli bulduklarinizla nice ömürlere insallah..
Tek tesellim sensin, @esmerefsane
29.7.2009 23:12:40
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:45:27
Sevmek yürek ister, sevmek cesaret ister alinteri emek ister..
Öyle olur olmaza verilmemeli deger..

Cok güzeldi dizeler, saygilar
Irgat kız, @kazım demir
3.8.2009 19:03:21
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:38:17
Aşk tarifi zor yasamasi zevli, tadi leziz anlatimi MUAMMA bir duygudur..
Aşk ...... dir!

bu bosluklar herkese göre degisir, güzel yüreginize saglik, sevgiler Aşk'in tarifi cok güzeldi dizelerinizde.
Aşk, @hazan444
3.8.2009 12:51:24
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:31:22
Ben Benden değilim bilmiyorum nerdeyinm nasılım
Gel ya beni aldığın yere bırak yada bıraktığın yerde al<<<Fazla söze ne hacet? Mükemmel bir anlatim anlayabilen yürekler okusun lütfen diye baslik atmaliydin!

saygilarimla dize dostu ..
Cani misin ne ?, @Sevi-esin
31.7.2009 19:10:54
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:28:50
Yazan yürege saygilar.
Güzelim, @Asker Omur
1.8.2009 21:44:21
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:27:31
SEN BENİ YAR GİBİ SEVMESENDE ,

BEN SEVGİMLE SARARIM SENİ

MUMU SARAN İP MİSALİ...

Yár'in gülüsü dünyalara bedel oluyor isde böyle. yüregindeki sevgi ile Allah uzun ömürler yasatsin seni hayirli bir sekilde, sevgilerimle..
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
3 Ağustos 2009 Pazartesi 20:17:16
Tasarim cok güzel olmus, yüreginizin yansimasi gibi ayni..

saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Temmuz 2009 Cuma 17:41:45
Camdan içeri sarkan kiraz dallarından
koparalım
ikiz olanını kulağıma iliştir
küpelerim olsun
derinleşsin gamzelerim
tebessüm çağlasın dudağımızdan…

..Hadi gidelim özlem duydugumuz icimizde yarattigimiz masum, pastel boyalarla cizdigimiz coc...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Temmuz 2009 Cuma 17:29:59
uçup giden
anların
tozlu raflarıyız.
..Bu raflarda kimbilir hangi varligin tozu kaldi, kimbilir hangi cercevenin izi kaldi ve kimbilir kimler uzanipta yeniden düzenledi alisilagelmis yasam düzenegini...
Ve kimbilir...bu böyle sürer gider...
doğa...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Temmuz 2009 Cuma 17:23:51
......Bütün sevenlerin sevdikleriyle hiç ayrılmaması dilekleriyle<<< bu bazen imkansiz, imkansizi basarmak ise mucize, sence isimiz mucizelere mi kaldi?

Seven yüregine saglik, saygilar
Zahidem, @Kemal Yazan
28.7.2009 21:58:25
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Temmuz 2009 Cuma 17:22:26
Bir umut isde..
Umutlarin hic bitmesin! sevgilerimle
Zor bir soru..., @Kemal Yazan
18.7.2009 22:54:58
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
31 Temmuz 2009 Cuma 17:21:02
Bir yüreğim yandı sana...birde ben.

..Sevmek bu anlayabilene dünyalarin karsiliginda degisilmeyecek bir hazine ama anlamayana ise ...
Anlamayalarda isde byöle yakip durur yüregi acimasizca.

Siz yinede sevmekten vazgecmeyin sevgi yüregin yasama...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
28 Temmuz 2009 Salı 20:06:47
İsimsiz bir tren garı artık hayallerim.

..Yürek sesinin kalem dökülüsü Muhtesem..fazla yoruma gerek görmüyorum...Yüreginize saglik
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
28 Temmuz 2009 Salı 20:05:03
Savundugum bir söz var, szede söylemek isterim Yalnizlik korkutmasin bizleri, kimse yoksa bile Allah var ve yalnizlik ürkütmesin bileri mutsuz bir beraberliktense huzurlu kimsesizlikte hayir var..

saygilarimla kalem tutan elleriniz dert görmesin.....

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
114.001
Şiir Okunma
656.372
Yazı Okunma
138.840
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL