Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 16:28:32
Kalbi tastan olmali ki anlamamis sevginizi.
Dediginiz gibi kazanan tekel ve türkcel belkide sadece bizler degil..

saygilarimla, hayirli ramazanlar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 16:18:18
"Gercek hayata hos geldin dost" demek lazim, yasanmislik ihanetin gölgesinde gecikmis gercekleri göstersede yalan mutluluktansa gercekler tercihiniz olsun, YIKILMAYIN, yikilmayacaginizida göstermissiniz zaten,,
Gönlnüzce olsun hersey en temizinden.....

..kac defa kımbılır...., @ay/su
22.8.2009 14:14:46
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 16:15:12
Hayirlara vesile olmasi dilegiyle efendim, Allah Aski ile yanan yüreginize saygilarimla

Sizede hayirli ramazanlar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 16:06:25
Emekli idi önceden hayat, suyu bile kuyulardan binbir güclükle ceker cikarirdikta buz gibi bir tas icilen o emekli suyun tadina da doyum olmazdi,
Zorluydu yasam kosullari binbir zorlukla kazanilan 3-5 kurusla varilirdi yarinlara huzurluca, tertemiz....

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 15:57:36
istemek basarmanin yarisidir, yeterki iste(n)sin !!!

saygilarimla.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 15:50:51
Sucun(m)uz dünyaya gelmek belkide, dünyaya gelmeyi belkide bize sorsalardi istemezdik öyle degilmi?
Kimden hesap sorsak ki? Kimlere rest cekip feraha bir nevi gömülsek ki?
Mumamma...Hayirlara ersin hayatimiz..

saygilarimla

Hayirli Ramazanlar....

Lan kahpe dünya, @Sevi-esin
20.8.2009 22:07:13
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
22 Ağustos 2009 Cumartesi 15:48:02
Ömrün finalindeyiz efendim, ne geriye dönülebiliyor ne gelecege dair umutlar yeserebiliyor maalesef..

isyankar bir o kadarda özlem dolu satirlarini etkilenerek okudum,

saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
21 Ağustos 2009 Cuma 18:13:30
Giden gitmistir ve gittigi gün BITMISTIR!
ve unutma sakin giden emeline ulasmamis ve seni kaybetmistir..yansinda kaybettiklerine yansin, sen ÜZÜLME... sevgilerimle.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
19 Ağustos 2009 Çarşamba 19:31:05
Can pazara cikmis <<cok haklisiniz, Allah sonumuzu hayreylesin..
Dogrular dizelenmis dizelerinize..
Yüreginize saglik.

Kalin saglicakla
"can pazara cıkmıs", @hasret
16.7.2009 00:05:05
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
19 Ağustos 2009 Çarşamba 19:27:23
Bir gülüse bir hayat adanmis sessizce
ve bir gülüse kurbanlar kesilmis yürek vadilerinde
O gülüs hic eksik olmasin muhtac duydugunuz her an hayatinizdan.

saygilarimla.
Gülü/ver, @şahan çoker
6.4.2009 00:00:54
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
19 Ağustos 2009 Çarşamba 19:10:59
Hangimiz kavustu zamanli vuslata,
kimi zamansizca ulasti varamadi tadina,
kimi hic ulasamadi kaldi gönül baginda,
hayatin artik sonbaharinda
ya yeserir ya yesermez sevdanin dallari bundan sonra.

...Sevgilerimle, Allah ulastirsin hakettigin ...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 19:00:33
ADI üstünde N A N K Ö R...yazilisindan belli degilmi göremiyor olmasi güzellikleri..

güzeldi anlatim, saygilarimla
Nankör, @Sibel Aydın
17.8.2009 17:25:59
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:56:03
Elveda sözcügüne bile ürker yüregim okumakla
ve ilham perinize sitemim duyarlica
birakmasin sizi, yazan yüreginizi küstürmesin kaleme
ve siz, pes etmeyin hemen caresizce...

O'nsuzluk ta yazdirir size küseceginiz kalem olmasin yoksa şiirler agla...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:53:02
Annemin dizinde ağlar hala kimsesizliğim.

Gülün hep aglamayin..
Aglamak yakismaz bu kadar güclü bir kalbe!

saygilarimla
Bir avuç topraktır, @Tsukuyomi
17.8.2009 10:47:26
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:42:14
Allahim korusun tüm Askerlerimizi, her haber sonrasi yürekleri yanan bizler oysa o atesin ocagini görsek ya birde..Allahim sabirlar versin şehit ailelerinede..

saygilar yazan degerli yürege.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:39:31
BU güzel sevgiye dua ile Amin ile yorum yapmali insan..Allah sevdigine kavustursun,
sevgiler
Koşa koşa gel, @Nilüfer Sarp
5.8.2009 00:16:09
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:34:47
irade isidir aslinda Nefs'in karsisinda kullanilmasi gereken silahin adi.
Bilmem anlatabildimmi?

Dogrulugu karsisinda saygiyla ayriliyorum sayfanizdan..
Helak zamanı...., @simray
16.8.2009 15:45:48
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:24:26
Vefasizlara ne denir? NANKöR
Nankörlük neyden ileri gelir? Yüreksizlikten!
Peki yüreksizlere ne demeli?
Kocaman bir [.............] yazmaya, konusmaya anmaya, kanamaya degmeyecek yüreksizleri atmak lazim bundan yüzyillar öncesi kiz cocuklarinin di...

Utan nur gözlüm, @Sevi-esin
12.8.2009 21:59:00
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:20:47
Vefasız gönüllerde açar hercaî,
Kendi göbeğinde ışıldayan vefasızlık damgasına inat…

....Tutuldum kaldim bu iki satir karsisinda.

Vefali hercaî iyiki varsin!
Hercaî, @Hercaî
22.9.2008 00:50:21
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
17 Ağustos 2009 Pazartesi 18:19:19
Evet nice büyükler Toprak olduda yeri dolmadi..
ve inanirmisniz ülke öyle bir hale geldiki bu IstanbuL kime kalaca belli bile degil
Allah yurdumuzu gizli düsmanlardan korusun!!! Amin..

saygilarimla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.986
Şiir Okunma
656.344
Yazı Okunma
138.828
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL