Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:55:53
doğmakla ölmek aynı anda

Anlam icinde anlam/ders
e tabi bu da anlayana..
Siirini cözemedigimiz iki ucu keskin felsefede yalpalayip duruyoruz belki de.

Güzel'di anlatim, dogruydu anlatilan.

KutluYorum..
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:53:26
Acitan bir sevda..
olsa olsa karasidir sevdanin ask adi altinda.

Ne demeli yanan yürege?

Yazan yürege saygilar efendim.

Nar-ı Çiçek tarafından 2/26/2010 1:53:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kin tutuyorsun, @AHMET ACAR
24.2.2010 23:50:40
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:52:03
Vuslat olsun diyesi gelyior insanin okudukca, diyorum da Allah ayirmasin.

sevgimle..
*** son sevdam ***, @Elif Masal
23.2.2010 11:11:53
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:50:40
Cesaretsiz aşıklar ,
Yüzsüz kalmaya mahkumdur korkularıyla,


Güzel'di..

Büyüktü anlam kaybolurcasina bu iki satirla ayriliyorum sayfadan.

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:48:36
"Hicbirimiz gece kadar yalniz degiliz"
öylemi dersiniz...
Bence degil, O'nca yürek varken geceye siginmis, gece nasil yalniz olsun.

Yine de yalnizlik kalsin gece de diyorum..

Saygilar
Zihayat, @vel-asr
26.2.2010 11:33:58
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:40:58
Ayriligin feneri isigiyla gözleri söndürünce..

Suskunum,.

Sevgimle
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:36:20
Sevilen adina seven yazarsa..

Güzel'di..

Saygimla, KutluYorum

Nar-ı Çiçek tarafından 2/26/2010 1:43:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ferman-ı kays, @seyyahcptn
25.2.2010 00:20:49
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:34:14
KutluYorum yüregi ve siiri..
Ay soyunur, @durunur
25.2.2010 23:20:19
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:28:08
KutluYorum yüregi.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:26:21
Her şarkının adı sevdadır zaten...


Öyledir..
olmasaydi Asklar dogarmiyid türküler yamacinda bitislerin ya da baslangiclarin.

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:18:04
Allah yolunda kalmak nur a yol almak demektir.

Yürek Resul icin yanmis, Allah razi olsun.
Peygamberim, @ARİF BARAN
25.2.2010 12:32:55
Etkili Yorum
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
26 Şubat 2010 Cuma 13:15:02
Yaşam bir saklambaçtı hani
Hani aşkımız bir körebe"

/ Ask miydi körebe yoksa Asik mi?
Sevilen mi ebe olmali seven mi?
Sorular dizildi aklima, bocalarken ebelendigini hissettigim Ask yasayan yüreklerin hüzününde üsüdüm birden /

Yorumsuzum asl...

Saklambaç, @emre vehbi alkan
26.2.2010 09:30:26
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 12:38:20
Neyse;
Ya kısmet !!!

Gercegi yazan kalemi kisaca kutluYorum ama bu konu bu kisa yorumla bitmez, kapanmamis yara,
hep kanayacak bir yanimiz aciyla..

Ya kismet deyip gecistirmelimi acaba?

Ney'se.

Sevgimle, hayirli kandiller.
Y a r a * 1 *, @eMİNeYZAMAN
25.2.2010 11:13:31
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 12:01:43
KutluYorum..
Gül simaya serenat, @zakir
24.2.2010 21:38:36
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 12:00:38
Görülen o ki,
"yazim hatalari düzeltilsin" cagrisi bas göstermis yorumlarda,
evet düzenlenmeli hatalar diYorum
hele siir güne düsmüsse.
Okuyanlar hatadan cok anlama meyillenmeli.. Olabilir "hatasiz kul olmaz" atasözü de kulak ardi edilmemeli degi...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 11:50:02
Ya sonrası...?


E..Sonrasi malum...
Hayir etsin Mevlam hakkimizda diyorum.

sevgimle,
dogrulugu etkindi yine dizelerin sevgili Hazan.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 11:46:47
" Mevlit Kandili ya da Veladet Kandili (Arapça: لیلة مواليد, Mevlid (مولد), Mevlid en-Nebi (مولد النبي), İslam d...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
25 Şubat 2010 Perşembe 11:39:19
Seviyora der elbet..
Sabir gerek,
diYorum.

saygimla
Ne olur evet desen, @adrenalinaz
30.1.2010 20:35:59
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
24 Şubat 2010 Çarşamba 15:11:47
Düsmüs HİCRAN ATEŞİ...
yürege, daha ne denilebilir ki.

KutluYorum.
Hicran ateşi..., @AZAP
24.2.2010 10:25:24
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
24 Şubat 2010 Çarşamba 15:01:43
Veda bile etmeden, gittiğin en son yere
Yine bir daha gelip, hiiiç ama hiç görmediğin
Usul usul sessizce, akan göz yaşlarımı
Gönlümün toy zamanı, kokladığım tek gülüm
======= Gelip de silmemeye, söyle yeminli misin…?

Yüreginin sesi icimd...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.814
Şiir Okunma
656.042
Yazı Okunma
138.761
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL