Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Hayatı teğet geçtim, şu t'araf yurdum olur... Z. Nâr
Nar-ı Çiçek

Nar-ı Çiçek

@nar-icicek Etkin Üye
ŞairYazar
  • 28 Mart 2009'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:51:49
Ayrilik kader midir?

Bilmiyorum..
Sevgilerimle dost, cicekler kadar güzel olsun ömrün ama solmadan.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:46:29
Ask
artik seyirlik oldu ayran gönüllerde.
Kimsenin kimseye ne hissi ne de bagi kaldi gibi..

sevgimle yürek insani..
Söyle..., @hazan444
5.3.2010 22:55:35
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:44:32
Sevenlere koyulan engelelr bitmyior baktimda.

Allah kavustursun diyorum, saygimla
Soysuz anası, @aşık komani
5.3.2010 16:20:45
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:40:44
insan dolyuor bazen tasacak yer ariyor da bulamyior,
öyle olmus saire burda,
sabir diyorum yürege sabir.

Sevgimle

Bu arada;
profil resminiz burdan ayrilan bir arkadasimin kullandigi resimdi, görünce o geldi aklima.
Animsattiniz unutmadigim ...

Yeni bir ben, @eylülün zulmü
1.3.2010 21:20:14
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:38:14
Hece hece..
Destan gibi bir sevgi bence.

Degerdi sevmeye ve okumaya..
Saygilarimla.
Şavşat yolunda, @RABATLI
5.3.2010 00:28:58
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:36:06
Sevmek unutulmaya yüz tutmus bir duygu artik..
Maalesef..

Sevebilmek bu devirde, yürek isi derim ben.

Güne gelen yüregin sesini kutluYorum.
Sevmeyi unuttum, @ÖmerNazmi
5.3.2010 02:57:16
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:33:50
Te Dua/seniSeviyorum/ gibi..
Dua;
ulasilacak bir maksada acilan aralanan kapi,,

Allah kavustursun duasi geciyor icimden saireye..
Vuslat askina.

sevgimle
Ve… duamsın, @Çeşminaz.
5.3.2010 10:23:00
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:31:50
"Bir alazlanıp rehin bırakılsa da ayaklara gurur
Mevsimleri terk eder mühürlemediğimiz şiir
Şimdi dokunulmamış bir yara söyleyin bana
Yokluğu intihara gebe, varlığı yılgın kimliklerimizde "

/ Hic bir duygu yoktur ki damgalanip acilmayacak bir m...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
6 Mart 2010 Cumartesi 00:26:04
bir memleket türküsü kokardı dudakların
sigaranı baba yadigarı çakmakla yakar
aşk ateşinin etrafında çocuklar gibi oynardın
hırçın bir deniz gibi beni dalgalarla dövüp
kollarında alabora yapardın



aşiretlere kurban diye giderdi gelinlik kız...

Sürgün sevgilim, @İsa inan
5.3.2010 00:14:18
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 21:29:24
Yine de sevmek güzel mi?
Bazen degil, insan üsürken anlamyior tipki sizin sevginin sicaginda üsüdügünüz gibi.

sevgiler, yürek sesiniz daim olsun.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 21:27:10
Insanlik ölmedi ya!!! derim hep yine öyle.

Temenimiz hep öyle olacak..

saygilar
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 21:24:59
Ömür beyhude "evet" ya yazilan?

Umarim degildir.
saygilar
Beyhude ömür, @UNALAN
3.3.2010 12:12:35
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 21:18:01
Susunca kalem,
tüm renkler siyaha yelken acinca
Ask da su/sar.


Belirtmemde yarar var;
yerinde ve dogru kullanilinca siyahda güzeldir.

saygimla..
Yapamadım, @Dr.Nihan
5.3.2010 20:44:50
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 17:20:10
BekliYorum efendim..

Yine gelecegim sayfaya siir tamamlaninca.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 17:12:29
Hicrana demir attım aşkının tutkunuyum.
Sesler çıkmaz dilimden bu sevda suskunuyum.
Kaderim küskün bana rüyalar bezginiyim.
Gülmek gelmez içimden fedadır sana kanım,
Gül de ben de güleyim emrin olur sultanım.

.........Basdan sona, hece hece, s...

Emrin olur sultanım, @HATAYLI
4.3.2010 21:31:14
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 17:08:35
Yürekler acisi..
Yüregin yanigi, sevda karasi..
Anlar/lar mi dost?

Anlayan anladi insallah.

saygimla

Nar-ı Çiçek tarafından 3/5/2010 5:08:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 17:00:08
A Y R I L I K ... ölümten ötesi olmadigi gibi ayriligin ötesi de yok
varsa varsa YALNIZ/LIK .

saygilar

Not:Umarim kirilmazsiniz elestirime, elestirim siire degil noktalamalarin yersiz oldugu düsüncemi yazmaktan alamayacagim kendimi,

mese...

Ayrılık..., @AZAP
5.3.2010 11:41:08
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 14:21:56
Öncelikle sevgili Sevinç İNAL 'a tesekkür ve selamlarimi sunuyorum.

Yürek sesinde kayboldugum bir sair daha, hep derim yorumsuz kalmali bu güzellik diye.
Yorum yorumsuzlugumuz olsun dizelerin büyüklügüne,


Saygilarimla
Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 14:19:48
Gecmis dogum gününz Kutlu olsun diyorum öncelikle.

Siire siir diye degil yürek diye bakilmali sessizce rahatsiz etmeden, icine akarak düsüncelerin, yasananlarin.
Yasanan derken en büyük aci "baba kaybi" Allah nur icinde yatirsin dualari eksik olm...

Nar-ı Çiçek
@nar-icicek
5 Mart 2010 Cuma 14:15:08
Yürek sesiniz daimi olsun sevgili Sare.
Yaradan ile..

saygi ve sevgilerimle
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
113.767
Şiir Okunma
655.983
Yazı Okunma
138.749
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL