Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bir insanı bilmediği bir şey için kınama,sende bir gün çok şey bilmediğini anlarsın. MehmetMacit
mehmetmacit

mehmetmacit

@mehmetmacit Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Nisan 2011'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:38:11
öyle zaman gelir ki insan geride bıraktıklarına eyvallah diyesi gelir.
hayatın zorluklarını, çilesini, anlayan yaşayan ve ardında bırakmak isteyen bir yüreğin sessiz çığlıkları gibiydi.
anlatımın ustalığında okundu şiir ilgiyle
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:33:17
yaşanan tüm olumsuzluklara ve kötülüklere karşı hassas bir yüreğin derinden gelen haykırışları isyanları
anlatımı derin ve düşündüren güzel bir eser.
kaleminiz daim olsun
Yoksa, @glenay
13.5.2015 01:05:26
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:30:31
ana sevgisinin sunulduğu ahenk dolu anlatımında sevgi muhabbet dolu bir şiir ve yorum.
nefesine kalemine sağlık kızım.
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:29:01
mısralardaki ahengin güzelliği sevgiliye içten aşk dolu sitem okuttu şiiri hazla.
duyguların mısralarda dansı şarkı gibiydi tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:26:14
duygulu bir hece şiiri.
içten ve sade anlatımın güzelliği şiirin ahengi buruk bir haz bıraktı.
kadere sitem olsada isyan yoktu gönülde
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:22:55
sevgiliye duyulan derin bir özlem duygu yüklü mısralarda dile gelmiş.
anlatımı oldukça etkili ve güzeldi. buruk bir hazla okundu.
tebrik ederim
Keşke, @Mawish
13.5.2015 00:04:42
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:19:52
haz alarak okuduğum çok anlamlı ahenk dolu güzel bir hece şiiri.
hayat bu üstadım çileside var güzelliğide.
sonuç Allah'a sığınmak en güzeli olmalı, şairde öyle söylemiş.
kaleminiz daim olsun sağlıcakla...
mehmetmacit
@mehmetmacit
13 Mayıs 2015 Çarşamba 08:15:13
duyarlı kaleminize sağlık.
Maalesef işsizlik arttı gençler işsiz ve evlenemiyor.
şiir düşündürdü gerçekleri dile getirdi.
kaleminiz daim olsun
Kımıltı, @NurtenAk
12.5.2015 21:24:37
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 21:12:29
içten, sevgi ve özlem dolu bir mektup.
hasretin çilesinde dile gelmiş hüzünlü duygular.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 21:01:38
atalım üzerimizden hüzünleri, geride bırakalım yaşanmamış yılları sevgiyle sarılalım yarım kalan yanımıza....
içten gelen ne güzel duygular.ah şu zaman! ne vardı yılları bir hamlede yutmaya. buz dağının görünen kısmı kaldı ellerimizde.
güzeldi şiir...

Ellerin..., @Gülüm Çamlısoy
12.5.2015 12:11:55
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:56:16
buruk bir ayrılık şiiri.
sevgiliye derin bir özlem sunulmuş mısralarda.
içten sade duygulu anlatım tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:54:13
coşku sevgi ve mutluluk dolu güzel bir hece şiiri.
beyitlerde geleneklerimizden izler saklı.
kaleminiz daim olsun
Etkili Yorum
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:52:16
hayaller ve gerçekler arasında bir sevda
buruk bir şiir ve kırık bir gönül yarası.
içten sade anlatım nefesine kalemine sağlık dost
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:49:54
ah şu keşkeler ve buruk bir şiir.
anılara sitemli bir yolculuk ve yaşanılmış acı dolu Keşkeler...
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:46:52
hüzünlü bir gurbet türküsü ahenk ve güzelliğinde şiir.
resim şiirle bütünlük sağlamış.
bağından koparılan fidanların yaşam öyküleri zorluklarla doludur.
kaleminize sağlık
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:43:39
anlatımı oldukça güzel bir sevda şiiri.
özlem dolu bir gönlün mısralara yansıyan hüzünlü duyguları
tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:27:18
beklemenin zorluğu vurgulanmış şiirde.
sevgiliye sitem dolu sesleniş ve içten sade bir anlatım
tebrik ederim
Seni beklemekten, @HALİM ZEREN
12.5.2015 12:24:00
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:25:47
hiç anlamsız belki ama şiir anlamlı ve güzeldi düşündürdü.
tebrik ederim
Hiç, @Levent Sari
12.5.2015 11:19:50
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:24:23
sevdayı gönülde tatmanın hazzı büyük olur.
sevgi ve coşku dolu güzel bir şiir tebrik ederim
mehmetmacit
@mehmetmacit
12 Mayıs 2015 Salı 20:21:18
serbest şiirde duygular farklı bir anlatımla dile gelmiş.
sevgiliye methiye dolu bir sesleniş.
tebrikler üstadım
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
76.718
Şiir Okunma
856.275
Yazı Okunma
103.831
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL