Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 14:56:07


Belki hayat zalim,mutsuz kalacağız
Hayallerimiz yarım kalacak,ağlayacağız
Belki vuslata ermeden ayrılacağız
Ama yinede bekle sevdiğim
Bu dünyada olmasa bile biliyorum
Ahirette kavuşacağız...
******************************tüm sevenler dünya ...

maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 14:15:28

Bindik zafer denen ata
Bir ders verdik biz Hırvat’a
Millî Takım hazır kıta
Bükülür mü Türk’ün eli ?

Hırvatistan havalandı
Yendik diye oyalandı
Hezimete boyalandı
Bükülür mü Türk’ün eli ?
*********************************DEVAM İNŞ.
maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 14:12:09

Üzgünüm ama, ben tutamayacağım sözümü,
Seni unutamayacağım bu besbelli,
Keşke herşey kolay olsaydı sözdeki gibi...
**************************************************TEBRİKLER
METİNCE ANLATIM
KIRMADAN DÖKMEDEN
Kolay mı sandın!, @Perihan Metin
22.6.2008 22:08:57
maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 10:56:52

Sen ölmedin yaşıyorsun canım oğlum,
Seni nasır tutmuş kalbimde yaşatıyorum,
Kırılma sakın bana artık ağlayamıyorum,
Yaşıyorsun gonca gülüm, bir tane yavrum
Keza seni
Toprağa değil,
Kalbimin derinliklerine gömdüm...
**************************...

maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 10:48:08

Anatomisi bozuk zamanın uğultusudur
Bastırıp kesen pişmanlık çığlıklarımı
Peşine takıldığım garip bir hazdır, tanımsız
İsyanımın sesi tırmalar kulaklarımı
Acep diner mi yürek sızım?
İyice silkelenip, dökebilsem günahlarımı…
*****************...

maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 10:32:23

Dağları düz edersin sen
Hak yolunda gidersin sen
Hak’la olan güçlü olur
Ona secde edersin sen

Yaratanın can verirde
Tenin canda eğlenirde
Her an ,her şeyi bilirde
İnsanlara kanmayasın
*****************************BAŞARILAR***
Her vijdand...

Kanmayasın, @cemil
23.6.2008 09:34:09
maskosu
@maskosu
23 Haziran 2008 Pazartesi 09:41:24


Batıyı rakipten sayma sen bize
‘Düşmedikten sonra birbirimize’
Boş işler uydurma takatimize
Bizi hep doluya yor sen yeterki


Tekrar şahlanışa gebedir zaman
Türkün zaferine ebedir zaman
Sancısını çektik epey bir zaman
O kutlu doğuma er s...

.....13, @Halit Ercan
22.6.2008 00:00:19
maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 18:04:00

Hakk aşığı gezer gülistan bağı,
Vurulur Yar’a ki Onsuz gezilmez.
Kurar gül bağına aşkın otağı,
Tüter ocakları duman sezilmez.

Göğsünde sevdiği dert bağıdır hep,
Varılmaz ülkede kaf dağıdır hep,
Tüm bunlar aşığa zift yağıdır hep,
Ah eder va...

Aşk'tan bezilmez!, @şair-i lale
22.6.2008 15:51:54
maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 15:02:53


Ne hayâlini yor, ne uykunu böl..
Boş yere uğraşma, ârifte bilmez!
Onyedi yıl oldu, benim yatak göl;
Terlerim sebebler, aklıma gelmez!

Utanma kendinden, ârsız utansın,
Allâme sûretli, nûrsuz utansın,
Münâfığın başı, kârsız utansın;
Am...

maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 14:53:58
BİZ AŞK BİTTİ SANARKEN MEĞERSE ŞİİR BİTMİŞ ?
Bitti artık, @dilim
1.2.2008 16:15:53
maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 13:30:29

Yokuluğunun verdiği acıyı...
Ama gitmek zorundayım işte!
Seni üzmektense...
KIYARIM KENDİ KENDİME!!!...
**************************************DEĞMEZ DENEME
GÜZEL ANALTIM DAİM BAŞARILAR İNŞ.
Kendime kıyarım!!!, @((yeliz))
21.6.2008 14:34:48
maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 13:08:30


Beni bir İstanbul çözer.
Kocaman hışmıyla kör deli çılgın.
Denizleri kabarır sonsuzluk diye yalnızlıkla biter.


Yaslı isli lambalarını yakar da sözlerin.
Que vaid (Nereye)! diye diye yanar gözlerin
Her yer İstanbul kokar...


Sen sevd...

maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 11:53:23

Ne zaman seninle bir yaşam düşünsem…
Önüme düşüyor zülfüm / kararıyor aydınlık sular .
Karardıkça düşüyor / düştükçe boğuluyorum sana ,
İçimde kıyısız yalnızlıklar …
Ne zaman seninle bir yaşam düşünsem ;
Korkuyorum …
********************başa...

maskosu
@maskosu
22 Haziran 2008 Pazar 10:40:08


Şiirin Hikayesi

İki gencin karşılıklı konuşması diyelim..

--------------------------------------------------------------------------------



Hello good morning how are you today
Bunları bilmezsen vay halimize
Pop sıtar turca’ya hang...

Vay halimize, @€nis
22.6.2008 08:33:38
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 17:40:35

Geçmişin aynasında uyur da hatıralar
Sirkeci’de hasret dayanır yürek kapılarına
Bir gece mavisinde çalar kampana birden
Gider İstanbul deniz aşırı suların ötesine
*****************************************************TEBRİKLER ÇOK GÜZEL OLMUŞ
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 12:59:20

Ozan İlo’m attı, tepeyin tası!
Bu senin çaldığın, neyin havası?
Adamlar düzenin evlâd-u hası!
Namussuz zirvede, zevk eder durur!
*********************************************TAM ATMIŞ HA
BAŞARIN DAİM OLSUN OZANIM
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 10:54:58

Çevreni izle fakat gönül gözünle tanı
O zaman anlayacaksın bak sende insanı
Biliyorum sen de olacaksın inan dostum
Mevlana, Hacıbektaş , Yunus emre hayranı
*****************************************************tebrikler daimi başarılar inş.
Rab...

Dostluk üzerine, @cemil
21.6.2008 10:34:07
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 10:00:13

Gel gülüm,gel gör eserini...
Gör ki söyle...
Ben deli miyim .
Şarkılar narkoz etkisini kaybetti,
Artık canım acıyor.
Gel artık gülüm
Vurgun yemiş yüreğim seni bekliyor...
Seni istiyor...

Biliyormusun gülüm;
Sensizlik hiçbir zaman bana b...

Vurgun, @kazım Doğan
21.6.2008 09:52:01
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 09:19:10
HEYECAN ŞİİRE DE SIÇRAMIŞ
HECELER KELİMELER SATIR SATIR UZAMIŞ
BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.
Veni...vidi...vici..., @NENA
21.6.2008 08:15:26
maskosu
@maskosu
21 Haziran 2008 Cumartesi 09:14:41



Sözün kıymetinden bî haber olan
Hırs ile söyleyen dil çarptı beni
Saf duruşa, kırk desise bulayan
Riyakâr edalı hâl çarptı beni

Gözükara’m dağı duman bürüdü
Herkes bir hesapla yola yürüdü
Sevda çeken, çürüm çürüm çürüdü
Sevdâsı ...

Dil çarptı beni, @Gözükaram
20.6.2008 00:03:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.702
Şiir Okunma
2.909.175
Yazı Okunma
16.923
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL