Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
16 Haziran 2008 Pazartesi 12:02:58

Eleştiri şiirin sevilmeyen ilacı !
Yemeğin tadı olmaz;olmazsa eğer acı ...
Takdirler zeytinyağı,yorum tuzu-biberi ;
Yazanlar aşçılarsa; okuyanlar baştacı !..TEBRİKLER*TEŞEKKÜRLER*BAŞARILAR
***************************
KISACA GÜZEL ANLATILMIŞ ŞA...

maskosu
@maskosu
16 Haziran 2008 Pazartesi 11:44:17

Utanç duvarı gibi ardımda kalan her şey
Pişmanlıklı bir nağme çalıyor kalbimde ney
Gönül bazen dellenip der hey gidi günler hey
Sabahı hiç sevmezdim gerçeklerden kaçardım
Hiç kimseler bilmezdi , yüreğime taş sardım

Yıllar sonra uyanıp, aklı ...

maskosu
@maskosu
16 Haziran 2008 Pazartesi 11:41:13

Keder odur sevinç odur sır odur
Çile odur , zahmet odur , zor odur
Gurbet elde yüreklerde kor odur
Bazen düz ovada şaşıyor yollar.
******************************************TEBRİKLER BAŞARILAR DAİM OLSUN
RABBİM KİMSEYİ ŞAŞIRTMASIN İNŞ.
maskosu
@maskosu
16 Haziran 2008 Pazartesi 11:23:38
*************************************TEBRİKLER YARIŞA DEVAM BAŞARILAR İNŞ.
Bırakıp batılı hakka gidelim
İcabında canlar feda edelim
Zamanımız kötü dikkat edelim
İmanları sakın çalmasın dostum........................maskosu

Nefis ve şeytanlar e...

maskosu
@maskosu
16 Haziran 2008 Pazartesi 10:40:52


Şiirin Hikayesi

Dil ve Arı'nın birçok benzer tarafları vardır. Bir düşünün bakalım. hemen bulacaksınız eminim. Bu şiirin fon resmi de bu olmalı diye düşündüm.
Selam ve saygılarımla.

--------------------------------------------------------...

Yanıldılar, @cemil
16.6.2008 09:14:03
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 16:05:04

Kimden medet umsan bir dost sıcaklığı
Denizin ortasına kaçıyor gülüm.

Yüreğim sevda ajanslarında
Sevdamdan hep kara haber var.
Yüreğimin deli sevdası
Geçit vermiyor mu vuslata yollar.

..........................
Güle sormuşlar neden hep b...

Seni özlemek..., @belmando
15.6.2008 14:57:08
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 14:57:00

Gözyaşıyla yazdım ben bu şarkıyı
Bırakın hislerim kinini kussun
Yüreğime kazdım ben bu şarkıyı
Erkekler ağlamaz diyenler sussun...

Kendimde değilim, hiç de hâlim yok
Bülbülce konacak bir gül dalım yok
Bir şir, bir mektup, bir aşk falım yok ...

maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 14:44:16

Sevda bulutlarında yağmurdan eser yok
Rahmeti kesildi, duygusallığı gitti gönlümün anne
Rüzgârın okşayan esintisi yok artık saçlarımda,
Yer yer kurumaya yüz tuttu, ak düştü yüreğimin kâkülüne,
Sevdamı hapsettim de içinde, hicabından yüzüm kızar...

Sular yangını, @emirrr543
12.6.2008 16:34:55
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 14:18:47

’’ BABA AĞLAMAZMIŞ ! ’ DERLER BİLMEZLER

ONLAR EVLADININ GÖZÜNE BAKAR

AĞLAR ! AĞLAR ! LÂKİN HİSSETTİRMEZLER

BABANIN GÖZYAŞI İÇİNE AKAR !!!
*********************************************TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:45:59

Kaç kez yandı yüreğim,
Kaç cenderesinden geçti
Acımasız hayatın
Günü geldi çok acılar çekti
Günü geldi çok mutluluk tattı
Bedenim...

Sevdadan yana neler çektim
Kimse bilmiyor...
Sev diyorlar bana
Ben nasıl severim...
Benim sevdalarım d...

Yangın yeri, @kazım Doğan
15.6.2008 11:07:50
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:36:17

Mezara girince,miras kavgası
Akrep girer,mirasyedi arası
Fâtiha okunur,bayram arası
Başka bayramlar gelene kadar..


Ferhan’ım babanın kıymeti bilin
Islak gözlerini,mendille silin
Havale edersin,bakmasa gelin !
Evlât,sorumluluktan kurtulm...

Babalar...!!, @ferhan
15.6.2008 01:25:21
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:29:11

Yeşertelim sahayı
Boş bırakma vahayı
Oku öğren bilgi kap
Herkes görsün dehayı

Kitabı bağışlayın
Tohumları aşlayın

Hastaya ver ilacı
Ne olur ona acı
Sizlere söylüyorum
Anne baba ve bacı
************************TEBRİKLER BAŞARINIZ DAİM ...

maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:15:22

Terse döner olmuş dünyanın çarkı
Boz tilki aslana meydan okuyor
İyiyle kötünün kalmadı farkı
Haklı susturulmuş güçlü şakıyor.

Lisan öğretiyor karga bülbüle
Gerçek bülbül sesi duyamaz olduk.
Çağa uydu bazı hocalar bile
Namazda imama uyamaz ...

maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:08:36

"""""""""""
....Ne mutlu babamıza layık evlatlar olabildiysek;
....Ne mutlu çocuklarımıza layık baba olabildiysek!
**************************************************************OLMAK YA DA OLAMAMAK
BAŞKA ŞIK YOK
ÖYLEYSE OLMAYA GAYRET İNŞ.
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 12:04:03
SAMSUNA SELAMLAR
BAFRADA OLURSAK O GÜNLERDE GELİRİZ İNŞ.
BAŞARILAR
Özür dilerim, @cosari
15.6.2008 10:51:20
maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 10:35:23

Silin izimi,silin
kalmasın bu dünyada
kimsesizliğimden bir eser.
her sabah,nemli göz kapaklarımda
hasret yangınları tüter
sahi sahi sana kavuşmaya
daha kac ölüm yeter
kac ölüm yeter...
**********************tebrikler güzel anlatım
kaç ömür...

maskosu
@maskosu
15 Haziran 2008 Pazar 10:28:03


Vefa; arkanda bıraktığını,
Giderken yaktığını,
Yabana atmamandır.

Vefa; dostluğun asaletine,
Bir dua sonrası verilen sözlere,
Hayallere ihanet katmamandır.

Vefa; ötelerin sonsuz mükafatları karşısında,
Cehennemi hafife almaman,
Ulvi g...

Vefa nedir bilirmisin?, @ayse_
5.6.2008 19:20:40
maskosu
@maskosu
14 Haziran 2008 Cumartesi 14:17:28


Kürreden zerreye dek zikir eder her varlık !
Söylenir pervasızca dinlemeyi bilmeyen ...
Bir sabah ezan vakti çizginin dışına çık ;
Yüklendiğin hayatı çöpe atarsın hemen !..
***************************************************BAŞARILAR DAİM OL...

maskosu
@maskosu
14 Haziran 2008 Cumartesi 14:15:24


Nefis, gurur, kibir, insanı yakar
Gözyaşı olurda gözlerden akar.
Yaradan kulunun gönlüne bakar
İnsanın ameli fikirde gizli...!!
************************************BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.
maskosu
@maskosu
14 Haziran 2008 Cumartesi 12:18:12


Altı çocuğunun en küçüğü ben,
Sevgin başka diye abartma baba,
Yarım asır kadar öndesin benden,
Yorgun gözlerini kapatma baba.

Korkuyla yaşadım yıllar boyunca,
Adının yanına ölüm koyunca,
Giderim diyorsun hayat doyunca,
Yorgun gözlerini k...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.858
Şiir Okunma
2.910.895
Yazı Okunma
16.929
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL