Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
#Marifet İltifata Tabidir, Müşterisiz Meta Zayidir# lâedri
maskosu

maskosu

@maskosu Etkin Üye
ŞairYazar
  • 16 Ocak 2008'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

maskosu
@maskosu
20 Temmuz 2008 Pazar 10:38:47

Gel etme naz,gönül kuşum,
Çoktan aştı boydan kışım,
Ben,kar altında yanmışım!
Bir hal ette söndür beni,
Yalan olsun,kandır beni...

Kandım nice yalanlara,
Aklım ermez olanlara,
Atma beni yılanlara!
Sar beni,sarmaşık gibi,
Gel sen öldür aş...

Aşık gibi, @hyazici58
20.7.2008 09:49:42
maskosu
@maskosu
20 Temmuz 2008 Pazar 10:36:49

Bendeki duygular olamaz anlık
Evrenim siyahta her yer karanlık
Tutuklu yüreğim sanki idamlık
Fermanı yazana el açamadım
*************************************
çokkkk sade su gibi akıverdi
yazan yüreğe selam olsun
başarıları daim olsun inş...

Geçiyor mevsimler, @Fatma Aras
20.7.2008 07:30:11
maskosu
@maskosu
20 Temmuz 2008 Pazar 10:13:15




Yüce Mevlam sevdayı al başımdan,
Taşıyamaz oldum, artık yoruldum.
Ağlayan gözümden, çatık kaşımdan
“Bu ne haldir?” diye, bin kez soruldum!
*************************************************tebrikler * başarılar inş.
Güzel bir hece çalışma...

Yüce mevlam, @miyasergülşen
19.7.2008 00:24:57
maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 19:18:00

Kendi karanlık hayallerinizde
Kendinizi boğacaksınız...
Bu vatan sahipsiz değil,
Milyonlar tek yürek...
Bizim zorumuz yok
KÜRT kardeşim Memo’yla
LAZ Temel’le
ÇERKEZ Zeynep’le
Bu vatan hepimizin
Bizi kullanamasınız karanlık emellerinizde......

maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 19:15:14

Bu sabahla affettim kendimi ve seni,
Affettim ızdırap çektirenleri.

Bu umutlu, bu mutlu adam ben miyim?
Ben miyim? Beni bende bulan.
Şaşıyor gülüyorum kendime.
Bu sabah yüreğimde bir huzur buluyorum.
Yaşama yeniden merhaba diyorum.
*******...

Bir sabah, @ahmetozturk
19.7.2008 18:55:58
maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 19:12:31

Dolunayın gölgesi, birden huzurla doldu
Gökyüzü ve yıldızlar bu aşka şahit oldu
Gece güneş çıkınca, hayret içinde kaldık
El ele tutuşarak hayal dünyaya daldık

Bir evimiz olmuştu, kırmızıydı çatısı
Pırıl pırıl bir nehir, ormandı hep batısı
K...

&&& dolunay hayali &&&, @aleynur
19.7.2008 17:56:01
maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 16:14:25

Dünya malı hoş görünür gözlere,
Meyil verme, dünyadaki güzele,
Malın mülkün döner birgün gazele
Senden başka bir şey girmez kefene.

Cebin’mi var malı,mülkü koyasın,
Dünya dantel sen üstünde oyasın,
Çarenmi var sökülmeyip kalasın,
Senden ba...

maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 16:07:25

Sonbahara hazırlanan ağaçlar gibi
Toprağımız yatağımıza daha bir sarıldık
Köklerin gözlerim / gözlerim köklerindir
Gözyaşları hazan yağmurları
Oysa biz birbirimize hiç ağlamadık
*******************************************TEBRİKLER NE GÜZEL BİR...

Eski müptelâ, @NENA
19.7.2008 01:49:32
maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 14:43:40


Artık kalem sana yazar dinle gönlümün sultanı
Seni yazar seni söyler dizelerim hece hece
Coşari hiç unutmuyor kendisine yapılanı
Bu gün bize miat oldu, aydınlığa gebe gece
******************************************************BAŞARILAR DAİMEN...

maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 10:39:22

seni sevdiğim kadar hiç kimseyi sevmeyeceğim
sözümde duramayacağım
ben güneşi özledim
ben ayı özledim
ben gülüşleri özledim
artık seveceğim
artık seveceğim....
********************TEBRİKLER*BAŞARILAR
Seven gönüllere gonca güller can
Mutlu...

Kör kuyu, @kazım Doğan
19.7.2008 09:59:21
maskosu
@maskosu
19 Temmuz 2008 Cumartesi 09:53:29


Seçimim değildi dünyaya gelmek
Kusuru yüzüme vurup durmayın
Dileğim bir candı, şimdiyse ölmek
Ne olur bu defa beni kırmayın


Hangi dalı tutsam elimde kaldı
Kime "canım" desem canımı aldı
Yalnızlık tercihsiz bindiğim saldı
Giderken indir...

Cansız, @€nis
19.7.2008 04:13:28
maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 18:34:58


Hicrânım şerh edemem ,
.............................. inlerim nay üstüne !
Gözlerim zapt edemem ,
..............................damlarım çay üstüne .
Özlemin cürmü çöker ,
..............................sevmemek dargın bana.
Başka bir laf d...

maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 18:28:34


Heyy kahveci! bana sade bir kahve
Tüm hesaplar benden olsun
Bana şimdilik müsaade
Merâk etmeyin ben her görev yine gelirim...:)))
********************
inmisin cinmisin
rüzgara da binmişin
çizgi çizgi sinmişin
kahve için inmişin
yağıp ya...

Çiz/çizgi/çizgili, @bluecould
18.7.2008 17:10:30
maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 16:03:33


Yüzümden her düşen niçin bin parça
Gözlerime iyi bak da anlarsın
Yetti şu hayattan yediğim fırça
Kafana dertleri tak da anlarsın...
*****************************************Güzel bir çalışma
TEBRİKLER BAŞARILAR İNŞ.
Anlarsın..., @oktayzerrin
18.7.2008 15:34:39
maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 14:33:33

Sabahı beklersin gece boyu
bir karanlık düşlersin
bütün karanlıklardan zifir
eskisinden daha koyu,
hızla kıyâmete dönerken dünya
zamanın sonudur o an
aynı çizgide akrep, yerinde sayar yelkovan ...
********************************************...

maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 14:29:05

Dupduru su gibisin,
İçimi ısıtıyor tertemiz sevgin,
Hele bir de ellerinde oluverse ellerim,
Allah’tan daha başka ne isterim!
****************************************Başarılar DAİMA
DİMİ DAHA NE İSTENİR
maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 13:00:14

Daha nelere yanmıyor ki,
Yarım kalmış aşklara mı desem,
Bir bir tükenen umutlara mı
Üstümüzdeki kara bulutlara mı
Uyanmayışımıza mı desem hâlâ,
Söyleyemediğim,
Pek çok şeye yanıyor
Kanıyor,
Kaynıyor, yüreğim işte.
*************************...

Yüreğim yanıyor, @yunusi
18.7.2008 01:41:06
maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 12:55:17

Sonbahar kıyameti,anlatır satır satır
Bütün böcek çiçekler ölüp toprağa yatır
Baharla Rabbim yoktan,hayat verir yaratır
Akıl hayretten donar, ebediyet arzular

Ey Bülbül elem çekme,firak zeval bir perde
Baki mahbuba vüsul, ilaç olur her derde...

maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 09:59:52

***********************************************

Hurafeler üretir zannedersin şeyh,bilge !
İşini görmek için düzenler her tür belge ,
Din adına siyaset İslam’a düşen gölge ;
Kul hakkına uymayan asla dindâr olamaz !..
************************...

maskosu
@maskosu
18 Temmuz 2008 Cuma 09:34:09

İsteğini iyi belle
Sarıl ona iki elle
Yılan çıkar tatlı dille
Kötülüğü hemen unut

Umut’ dur her işin başı
Çalışmakla gelir peşi
İnsanlıktan yersen aşı
En-el hak da geçip arşı
Olacaksın mutlu konuk
*****************************Tebrikler b...

Yeni gün / yeni umut, @cemil
18.7.2008 09:14:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
108.653
Şiir Okunma
2.908.452
Yazı Okunma
16.916
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL