(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
20. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
20. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerimden aktı yaşlar bu güzelliğe alkışlar şimdi sevgi meşki başlar gönüllere yerleşelim... OKTAY ZERRİN- BAFRA
Değerli hocam bu şiire yorum az gelir ve sözler kifayet etmez...ancak bir dörtlükle bir nebze de olsa katkım olsun istedim...teşekkürler...güzel şirinizi bu vesileyle kutlarım..sevgi ve saygımla..selamlar...
değerli hocam şu an net cafedeyim sanırım burada bir sorun çıktı ki teknik bir hata oluştu ve aynı anda 3 yorum birden gitti.özür dilerim...site yönetimi lütfen fazla çıkan yorumları silerse çok memnun olurum...teşekkürler..sevgi ve saygımla...selamlar..
oktayzerrin tarafından 7/20/2008 3:59:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevenlere yok dur-durak Düşmanlığı durdurarak Hakkın divanın durarak Gönüllere yerleşelim
Sözüm özdür değil masal Sevgi akmış Yunus misal Elde çiçek gelsin visal Gönüllere yerleşelim
Kadir derki gönül güzel Gönül dostlar için özel Söyleyerek şiir gazel Gönüllere yerleşelim
...
DURDU HOCAM; BU YUNUSCA YÜREK SESLENİŞİNİZİN GÜZELLİĞİNE DAYANAMADIM VE MÜSAADE EDERSENİZ BİR-İKİ DÖRTLÜK İLAVE YAZIVERDİM... DOSTLUK HAFTASINA DENK GELEN ENFES GÜZELLİKTEKİ BU DİZELERİ YAZAN YÜREĞİNİZİ SAYGI VE SEVGİYLE SELAMLIYORUM...
kadircetin tarafından 7/20/2008 4:33:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Durdu der ki; bak iyi bil, Hak’ka doğru eyle meyil, Sevenlere hiç güç değil, Gönüllere yerleşelim!.. *****************************TEBRİKLER*BAŞARILAR* ÇOK GÜZEL BİR HECE ÇALIŞMASI
Tebrikler...