Son pişmanlık fayda etmez.. Zararın neresinden dönülürse kardır.. Keşke hiç keşkelerimiz olmayan bir hayatımız olsaydı..
Söküp attım içimden seni Bir daha yerin yok dünyamda Sahte mutluluklarına inanmam artık Dilediyin kadar dolan damarımda
O yalan umutlarına inanmam Belki zor olacak alışmam sensizliye biliyorum arada dönsem de deliye Birdaha dönüşün yok geriye Sahte mutluluklar la avutmuşsun beni esir alıp benliğimi kör edip gözlerimi çürütüp ciyerimi, zapt etmişsin yüreğimi
Söküp attım içimden seni geriye dönüşün yok artık Herkes bana seni kötüledi Yarar gelmez vaz geç dedi Duymadım,Dinlemedim,Anlamadım... Gözümü kör ettin ciyerimi bitirdin Sahte umutlar verip, alay ettin Dost sandım, yar sandım, yanıldım...
Dost dünyasında muhabbete daldım nasihatten nasip aldım, uyandım. Gerçek yüzünle karşılaştım. Dost acı söyler misali, söylediler kendi eden kendi bulur dediler binlerce gerçeyi önüme serdiler..
Son pişmanlık fayda etmez bir gün sakın ağlama dediler derdimin dermanı nı verdiler Dostça söyleyen diller..
Söküp attım içimden seni közünde yandığım dostlara gurban Sözüne, yüzüne hem nazına hayran Mecnun gibi dostlarım var, artık leyla gerçekte yanar.
Güç ver ya rab utanmayayım Sahte mutluluklara kanmayayım Dost sözünde, yar dizinde kalayım Gerçeğin tadını, dostun hazzını alayım Ne olur, ne olur artık mutlu olayım...
perhiz bozan.. 14 nisan 2011 --------------------==---------------------------
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elveda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elveda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanıyor ellerim, üşüyor yıdızlar. Hasta yüreğimden yol bulup, sarı sarı Tane tane akıyor ellerime Parmak uçlarımda son sözüm Pişmalıklar uçurum Kederliyim uçsuz bucaksız...
çok güzeldi ya hocam,yüreğine sağlık,saygılar iletiyorum.
Güç ver ya rab utanmayayım Sahte mutluluklara kanmayayım Dost sözünde, yar dizinde kalayım Gerçeğin tadını, dostun hazzını alayım Ne olur, ne olur artık mutlu olayım...
MUTLULUK HAKKINDIR CAN!! BİR ÖMÜR YAŞANILASI MUTLULUKLAR SENİNLE OLSUN....SEVGİM VE ŞİİR İLE HER DEM..KUTLADIMMM
çok teşekür ediyorum onere ettiniz beni çiçeklerimi bir mayıs da doğum günümde diktim))))))))))) umarım tutar. henüz okumadım şiirinizi merakla okuycam,ilginize teşekür ederim sevcgilerim le kalın.
Güç ver ya rab utanmayayım Sahte mutluluklara kanmayayım Dost sözünde, yar dizinde kalayım Gerçeğin tadını, dostun hazzını alayım Ne olur, ne olur artık mutlu olayım...
allah herşeyi gönlünüze göre versin. Umutlarınız gerçek olsun inşallah.Şiirinizi duygulanarak okudum. selam sevgiler.
Güç ver ya rab utanmayayım Sahte mutluluklara kanmayayım Dost sözünde, yar dizinde kalayım Gerçeğin tadını, dostun hazzını alayım Ne olur, ne olur artık mutlu olayım...
AMİN BE DOST GÖNLÜN GÜZELLİĞİNCE GÜZEL BİR ŞİİR KAL MUTLULUKLARDA...
Belki zor olacak alışmam sensizliye biliyorum arada dönsem de deliye Birdaha dönüşün yok geriye ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
çok teşekür ederim üstadım, sizin şiiriniz de çok güzel yüreyinize sağlık ama ben yorum yazamıyorum pek oyüzden yazmadım okumadım sanmayın saygılarım la
Ne mutlu olumsuz yaşanmışlıklarından dersler çıkaranlara, ne mutlu olumsuzluklara elveda deyipte o tür duygularını azimle besleyenlere..
Ademoğlunun zayıf yanları mutlak vardır ve olmasıda gayet doğaldır, önemli olan kişinin kendi zaafını bilmesidir, bilipte azimle mücadele vermesi vede bu yolda başarıya ulaşmayı şiar edinmesidir.. Yaşanmışlıkların olumsuz yanları beşerin,her daim canını yakmıştır, bu yanmışlığın çaresi ise gene adem- oğlundaki irade merhemidir..
İradenizi kullanıpta şiirin hikayesinde dediğiniz gibi, zararın neresinden dönülürse kardır sözünün ışığında kar a geçmenin güzelliğini yaşarsınız inşallah..
Şiir güzel vede anlamlıydı, mısraların aralarından azim vede kararlılık gülüm- süyordu, ömrünüz boyunca gülümsemeniz dileklerimle kutlarım tebrikler..
Güç ver ya rab utanmayayım Sahte mutluluklara kanmayayım Dost sözünde, yar dizinde kalayım Gerçeğin tadını, dostun hazzını alayım Ne olur, ne olur artık mutlu olayım...