Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
14 Haziran 2011 Salı 00:00:33
İnadına sevdim seni , inadına,
Eyy! vefanın yanından geçmeyen yar...
Gururum,üzerine sevdim...seni...
Umursamadım bırakıp'ta gidişlerini..
Umursamadım bir gecede terkedişlerini..
Sadece sevdim , hem'de ölümüne sevdim.
Çok ağlattın,çok kırdın......

Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 23:51:16
İnadına sevdim seni , inadına,
Eyy! vefanın yanından geçmeyen yar...
Gururum,üzerine sevdim...seni...
Umursamadım bırakıp'ta gidişlerini..
Umursamadım bir gecede terkedişlerini..
Sadece sevdim , hem'de ölümüne sevdim.
Çok ağlattın,çok kırdın......

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 23:49:37
değeri üstadlardan güzel bir derleme olmuş sayın hocam.kutlarım tebrikler..aynen atışma konumunda şıktı güzeldi...
Özledim, @AŞK33
13.6.2011 23:35:13
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 22:55:52
Yaşayıpta yitirdiğim değil yaşamayıpta bilmek istediğim, konuşmasını beklediğim kızıl dudaklarına hasretlendiğim hasreti ile eridiğim, yanımda iken bile özlediğim gittiği yolu kıskandığım aydınlık günlerimi aradığım

O derdim !
değerli hocam güze...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 22:03:36
.... Sevmediğimi sanıyorsun'ya.. öldürüyorsun..!!
.... Yürek sancımın çıkarttığı sesi duymuyorsun...!!
..Ben seni inadına sevdim..inadına, inadımsın....
İşte sen bunu bilmiyorsun........
Bir umutmuş seni sevmek.....seni beklemek.
Bunların acısın...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 22:02:33
İnadına sevdim seni , inadına.........
Eyy! vefanın yanından geçmeyen yar...
Gururum,üzerine sevdim...seni...
Umursamadım bırakıp'ta gidişlerini..
Umursamadım bir gecede terkedişlerini..
...Sadece sevdim , hem'de ölümüne sevdim.
Çok ağlattın,ço...

(parantez...), @Ferda,ca
13.6.2011 21:36:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:44:11
İmkansızsın…
Ellerin,yüzün,sözlerin imkansız
Bana ait olmayan gülüşün bile heyecan verirken
Gözlerin imkansız…
Ne olurdu bir kez sevseydin
Senin olmayan bir kardelenin peşinden sürüklenip,
Bahçende güneşinle yetişenleri görseydin
N...

--, @berivancngz
13.6.2011 20:39:26
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:22:28
Bir beyaz guvercin vardi kanatlari kirik
Bir soguk gece vardi karanliginda ayaz
Bir daglarda acan cicek vardi simdi solgun
Bir ben kalmistim bir ben olumune suskun
Durmam iste durmam bir dakka yuregim surgun
Alirda basimi ceker giderim bugun
Pa...

Gidiyorum, @METİN TENKER
13.6.2011 20:19:37
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:19:51
Bir aşk beni eder
bedbaht perişan
Yaşarmı bu dert ile
yaşarmı insan
Her umudum oldu
oldu bin hüsran
Duâlar olkusun dostlar olusun

tebrikler sayın hocam kutlarım
Etkili Yorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:17:48
SENSİZLİĞİN ÖTESİNDE BİR SEVGİYDİ BU..
BİR GÜN BIRAKIPTA TEKRAR TEKRAR DÖNÜŞÜN GİBİ
HASRETİN YANDIĞI YERDE SEVDANIN KOR OLMASI
GÖZLERİNİN DALDIĞI NOKTADA SEVGİNİN TEKRAR
GÜN YÜZÜNE ÇIKMASI GİBİ.
çok güzel bir şiir kutlarım
Uzaktaki sevdam, @nergiz-z
13.6.2011 17:31:36
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:16:04
Delilerle sır boncuğu dizebilmek,”
Sevmek;
Her çirkinlikte bile bir güzellik görebilmektir!..

Sevmek;
Köroğlu’ nun kır atına binmek,
Sevmek;
Dünyaya kafa tutabilmektir!..

Sevmek;
Kah bulutların üzerinde gezinmek,
Sevmek;
Kah...

İşimiz sevmekse, @Kumsal_3535
13.6.2011 15:49:17
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:14:30
Yıllar,
ahhh kadrimi bilmeyen yıllar,
bir solukta yere serdiniz
beraber çağladığım seller,
sahi neden bu ihanet?
sevmedimi,
ölesiye sevmedimi bu yürek,tebrikler sayın hocam manzara dahada güzel kutlarım...
Yıllar, @Ahmet Moran
13.6.2011 15:17:35
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:13:14
Sen yoksun yalnızım bu gecede,
Dargın değilim sana,kaderim derim,
İster inan,ister inanma bana,
Hem kalbimde,hem aklımdasın derim...tek kelimeyle mükemmeldi hocam kutlarım..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:10:20
Her doğan yerleşip kalacağım sandı...
Vah dünya yalancı, insanlarsana kandı....
Ömrünü harcadı,hep böyle olur sandı
Vah dünya ,insanları nasılda kandırdı

Derdi derde ,acıları acıların a kattı.
Bilmeden yandı ,bilmeden sana k...

Döndür dünyayı, @bestikoc
13.6.2011 14:40:32
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 20:02:47
Kelimeler yetersiz sözcükler az gelir
Seni yazmaya anlatmaya canımın içi
Sevgim fırat gibi deli dicle gibi çılgın
Aşkım mezopotamya gibi büyük
Sana sevdam memleket gibi kutsalkadim dostum her zamanki güzellikte ..kutluyrum kalemikaleme çare olan ...

Seni yazmaya, @kosarli 47
13.6.2011 13:11:24
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 19:56:21
Koş bir kuyumcuya,anlatsın sana şu kolay su testini,
Bir dolu sahtelik sağın solun , parlar oysa kandırır seni,
Sahte elmas su altında sönecek göreceksin diğerini,
İştee;
elindekini atma yere ,sakın atma!!
değersiz diye,
elmas o,elmas,,göreceks...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 01:49:40
duvardaki resimden ses gelmedi epeydir
ne de tahta kapıdan
taş merdivende inadına dolanıyor
başıma…
tıkırtısına kulak kabartacağım
bir kedi bile geçmezmi
merdiven boşluğundan …
inadına yalnızlık
inadına soğuk inadına da ya...

-e kadar, @sibel yunlu
13.6.2011 01:45:33
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 00:40:27
...................Gidiyorum işte buralardan, asla dönmem geriye.
............Kırılmış tesbih misalisin ,tek tek döküldün yüreğimde
........Canına yandığım kader ,sakın ola geçmeyesin elime
Artık, saçlarının renginden,gözlerinin karasın'dan banane...

Ağla gönül, @Mehmet Ziya Dinç
13.6.2011 00:35:38
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
13 Haziran 2011 Pazartesi 00:23:20
Bir korku düştü yüreğime gülümden
Korkulur mu Rabbıdan gelen ölümden
Karanlıklar ötesi korkarım sensizlikten
Ağrıyor yüreğim, keder dolu hasretinden..

değerli hocam ayakya alkışlıyorum güzel vede akıcı bir anlatım..dı.tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Haziran 2011 Pazar 23:21:34
Sen düştükçe aklıma,
Rüzgarın esintisine kapılır yüreğim.
Savrulur kuru bir yaprak gibi,
Alır başımı giderim...
Vurup sevdanın uçurumlarına kendimi,
Susar martıları denizimin,
Derinliğine dalarım bendeki senin,
Sevgimi özleminle besleri...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.021
Şiir Okunma
3.718.009
Yazı Okunma
14.775
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL