Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Nisan 2012 Perşembe 19:03:49
Biraz özlem birazda hasretin var yüreğimde


duygularınız daim olsun değerli üstadım kutlarım..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Nisan 2012 Perşembe 18:56:15
Gönül sayfamda yağmur tanesi...çok güzel be hocam....duygusal,sıcak ekmek tadında kutlarım tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Nisan 2012 Perşembe 07:15:55
sen gideli yiyemez oldum
yada;
sen çok seviyorsun diye
geçmiyor artık boğazımdan
yutkunamıyorum
boncuk desen
o bile verdiğim koca tabağa
bakmıyor artık
sonra gözlerini bana dikiyor
kokluyor,
kokun yok
ellerinin izi yok
mırıldanıyor hüzü...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Nisan 2012 Perşembe 07:14:03
Gamzeler var olsun güzel yüzünde
Mutluluk diz çöksün senin önünde


harika duygulardı kaleminize sağlık..hocam
...bu olmamalı..., @Ya Tabe Volim
12.4.2012 00:01:31
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
12 Nisan 2012 Perşembe 07:12:40
Tebrik eder saygılar sunarım.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 21:40:57
Seher hocamın ifade ettiği gibi katılıyuorum..hocam..Her ayınız on temmuz güzellliğinde olsun. Yüreğinize sağlık çok güzeldi. Saygılarımla...
...on temmuz..., @Ya Tabe Volim
11.4.2012 00:13:51
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 21:34:12
süper ,hocam güzel vede manadar bir paylaşımdı kaleme yüreğe sağlık..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 21:30:17
hocam nereden geliyor bilmiyorum bu dahihane düşünceler ama bence çok güzel ders verici,sözler dökülmüş kaleminizen tebrikler.
Yarısını ben içtim, @7TEPE
11.4.2012 21:03:43
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 21:28:37
değerli hocam tatlı bir sitem inceden bir kırgınlık birazda özlem hasıl düşmüş yüreğinize kutlarım..
Gecelerim, @emine çerçi
11.4.2012 20:45:23
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 21:27:11
değerli hocam tezelden umarım hasret sona erer,ne mutlu,ki size vatn için bir birey yetiştirmişiniz bundan güzel mutlulukmu olur...tebrikler.
Gözleri güzel oğlum, @yorgunum_
11.4.2012 19:41:52
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 19:22:51
Sırat yolu keser ince
Katip yazmış ince ince
Günahım var nice nice
Yüklesem kaç teker gider

harikulade değerli hocam..kutlarım kaleminizi..
Çeker gider, @yok,sul
11.4.2012 11:39:42
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:48:45
Ezelden geliyor, doğruluk, safım;
Olmadı kimseye asla bir gafım;
Beyni çürüklere olmaz insafım;
Kızana değil de, kızdırana bak.


güzeldi hocam tebrikler.ders almak isteyen içinde bulunduğu vaziyete bir kez daha bakmak isteyene ..çok süperdi ka...

Yazdırana bak, @Mehmet Ziya Dinç
11.4.2012 00:16:40
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:47:45
Gözlerin geliyor aklıma
Sözlerin geliyor
Sonra mehtaba dalıyorum


tebrikler hocam...
Gece, @serapertence
11.4.2012 00:05:39
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:45:44
Çarşı Pazar taşıyor.
Dolarlar dolaşıyor.
Akıl buna şaşıyor.
Kul gibi bakıyoruz.

güzel gözlemleyip güzel yorumlamışınız hocam..doğum yeri de güzeldi... tebrikler.
Sudan ucuz, @Kahraman VARDI
11.4.2012 00:02:07
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:43:46
Bir dost elinden öldüm bugün
Şu üçgünlük dünyada huzura ermeden
Kuzucuklarının mürvetini görmeden
Bir gün olsun yüzüm gülmeden

harika duygulardı hocam..hikayeside enterasandı tebr,kler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:42:40
manadar bir paylaşımdı tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
11 Nisan 2012 Çarşamba 11:41:20
Tebrik ediyorum
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Nisan 2012 Salı 07:20:55
önce paylaşımı..sonra iki dost yüreğe tebrikler olsun güzel bir paylaşımdı..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
10 Nisan 2012 Salı 07:18:39
Doğmadan alnıma yazılan yazım
Seninle son bulsun kışım ayazım
Bize dünya değil ahiret lazım
Gittiğin yolları saklama benden

tek kelimeyle harika sayın şairem..tebrikler.
Değmezmiş sana, @emine çerçi
9.4.2012 19:28:51
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:53:49
Yüreğinize,emeğinize sağlık.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.değerli üstadım
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.177
Şiir Okunma
3.720.362
Yazı Okunma
14.778
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL