’insanoğlu kuş misali’ demeyeceğim elbet denilmişi var zaten mevzu o değil demem o ki, ’İNSAN’ denilen varlık kimseye yenilmiyor sadece egosuna yeniliyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ego'm/Ego'n şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ego'm/Ego'n şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonrada egosuna yenik düşüyor,savaşı kaybediyor...ahh ben ne yaptım diyor...ama nafile yenilen savaşa doymuyor..tekrar egosuyla arenada olmak istiyor..tebrikler güzel bir gözlemlemeydi...
Hanımefendi baktığınız pencereye geçtim baktım aynısını gördüm. Egonun olumsuz yönü çıplak ve sevimsizdi...:(( Üşenmedim indim bodrumun penceresine tırmanıp baktım, insanların sadece ayakkabıları görünüyordu. Bindim asansöre, indim terasta, baktım aşağıya benim gibi kelleri ( kellerden özür dilerim, ben dahil ) gördüm. Bu arada egonun yararı da olamaz mı diye düşündüm... Egosu olmasaydı insanların insanlık yerinde sayar mıydı acaba ? ... :)) Konuya bakılan pencere önemli bence... Güzel konuydu, tebrik eder saygılar sunarım.
Bildiğim kadar sivri çalışmalar vardı ( ERKE ) gibi su için.Deney düzeyinde başarılar varda uygulamaya henüz ulaşılamadı. Güneş panellerini küçültebilirlerse Güneş enerjili olanlar uygulamaya daha yakın galiba... Elektrikli otobüste tuzsuz bibersiz yemeğe benzer harhalde :)) Ne motor sesi vardır ne yakıt kokusu...yayalar arkalrından geldiğini bile farketmez sanırım.
Modern yaşamda kullandığımız tüm teknoloji ürünleri, insanın kendisini yok etmek için kullanmak üzere ulaştığı savaş sanayinin yan/artık ürünleridir.
'' ego sadece yok etmeye yarıyo (!) hem de kendini... ''
Evet aynen böyledir.Tesbitinize % 100 katılıyorum. Ancak, silah sanayiinde geri kalan toplumların çoğu maalesef her konuda geri kaldılar. 1930 larda bez de olsa uçak yapabilen ülkemiz malum oyunlarla bugün montajlarla yetiniyor. Ego dan nereye geldik ya :))) Elektrik gaz otobüs değil miydi bunun açılımı :)) Şaşırdım galiba...
Ben eski kel olduğumdan kendim umursamam da bazı alınganlıkları da bilirim :))