Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:51:37
İçimdeki dehlizleri
Kandil gözleriyle aydınlatan yâr


mükemmel bir satırdı kutlarım hocam...
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:50:29
Dinledim yıllarca sevda masalı
Gönlüme yaptırdım saray ve yalı
Gel gör düşürdüğün perişan hali
Ökseye tutulmuş kuşlara döndüm

gelde gör eserini misali hocam tebrikler..kutlarım
Çile deryası, @emine çerçi
9.4.2012 09:56:25
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:48:01
umarım türkoğlu vede gençliği yazılanları okur ve anlar değerli hocam güzel paylaşımdı..tebrikler.
Unuttun, @Mehmet Ziya Dinç
9.4.2012 00:29:30
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:46:55
DOLUNAY BAKIŞLI YAR..
değerli üstadım başlık bile yetti.....harikulade tebrikler.
Dolunay bakışlı yar, @RABATLI
9.4.2012 00:14:49
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:45:20
ah yalan dünya vah yalan dünya beni benden eden dünya..sayın hocam tebrikler..kutlarım
Yalan dünya, @çimdik
9.4.2012 00:07:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
9 Nisan 2012 Pazartesi 18:44:01
Gül dalında bülbül gül ile oynar,
Oynadıkça aşkı sinemde kaynar,
Sevdi gönül yürek oldu kor-u nâr,
Yâr darından döne döne gezerim.


harika sayın üstadım alkışlıyorum tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 21:45:46
benmi yanıldım,senmi, anlamadın,sen dedinde ben mi duymadım tek kelimeyle harika..tebrikler.
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 21:44:15
Gönülleri kırılmasın
Elden şeker alınmasın
Davul zurna çal oynansın
Yaşansın 23 nisan


ayakta alkışlıyorum sayoın hocam yaşasın cumhuriyet bayramı..
Çocuklar üzülmesin, @bestikoc
22.3.2012 23:15:35
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 21:43:05
Çimenler baş verir caba içinde
Kelebek canlanır koza içinde
Her ağacın çiçek açmış ucunda
Dikeni boz kırı alanı güzel

çok güzel gözlemlemişiniz harike hocam.
Aşkın anası, @bestikoc
29.3.2012 08:50:52
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 21:41:31
Cihanın sahibi; vardır yok sanma
Batıl söze hadis; deyip inanma
Yeyip içip nefsin; varına kanma
İman gibi amel; göremezsin sen

tüylerim diken diken oldu besti hocam kaleme yüreğe sağlık.
Hala düşün sen, @bestikoc
1.4.2012 10:37:54
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 21:33:06
Dünyaya gelenler, alim’mi gelir
Alnındaki yazgı; zalim’mi gelir
Tahsil görmeyene; ilim’mi gelir
cahil bile olsan; düşmez daradan..
tebrikler sayın hocam..güzel paylaşımdı..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 19:18:32
bugün vurdun solyanımdan darbeni
ne koynuna girerim nede yerim çorbanı
ogün bu gün anlamadınki sen beni
Muradın bu ise ellerine kına yakta gez

tebrikler üstadım.
Çıkta gez, @rahmiusta
8.4.2012 18:47:54
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 17:18:03
sayın hocam çok çok geçmişler olsun alllahım şifasını tezelden size göndersin saygılar.
Baş ağrısı, @kosarli 47
8.4.2012 17:15:42
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 17:04:52
ofof ayakta alkışladım gitti değerli hocam umarım yazılanlar size gerçek olur..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 08:45:10
Nedendir bilmiyorum
Sevmenin kerameti var

haklısınız hocam..sevmekte keramet var ..tebrikler.kutlarım

LESKÜY NARUT tarafından 4/8/2012 8:45:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Nedendir, @serapertence
8.4.2012 04:57:09
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
8 Nisan 2012 Pazar 00:51:48
Hoşuna gittiyse söyle damarımda kanımı vereyim.
Kanım yetmezse en güzel günlerimi vereyim.
Daha istersen kolumdaki altın bileziğimi vereyim.
Yok azdır diyorsan sök otuz iki dişimi vereyim.

harikulede değerli hocam geceye damgasını vuran bir pay...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Nisan 2012 Cumartesi 23:42:10
çok güzel bir paylaşımdı tebrik ederim sayın hocam..
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Nisan 2012 Cumartesi 23:39:52
Tükeniyorsun,eriyorsun gözlerim>de farkındamısın
Görmüyormusun beni unutulmaya ramak kalmış>sın
Tutmuşum sıkıca elin>den kutup yıldızının gidiyorum
Onca yaşananlara bir kibrit çaktım yanıyor düşlerim.

........

Gidiyorum........gidişimin dönü...

Gidiyorum, @berivancngz
7.4.2012 23:07:47
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Nisan 2012 Cumartesi 23:36:51
Doğup büyüdüğüm ,sıcak kucağını,kollarını özledim...
Köyümde olmayı,kerpiç evde sana sarılmayı özledim...
Seninle konuşmayı sende avunmayı,susmayı özledim.

...................Ben seni özledim...
...................Ben sana hasretim anam

Pekm...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
7 Nisan 2012 Cumartesi 20:46:33
Köşeye sıkışıp kalmış kedi gibi,zavallı hayallerimi hissediyorum,
Zavallı ellerim uzansada naçar kalacak karanlıklarda biliyorum,


her zamanki güzellikte değerli hocam kaleminizde hiç eksilmesin mürekkep tebrikler.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.212
Şiir Okunma
3.720.740
Yazı Okunma
14.779
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL