Bahçemizin çiçeği telefonumda kayıtlı. PC’ye aktarmayı beceremediğimden bu işi yeğenlere havale edeceğim. Sonra da yayınlayacağım.
dışarıda fırtına çıktı olan ağaçların üstündeki çiçeklere oldu oysa ne güzel görünüyorlardı hatta birkaç gün önce babamların bahçede resimlerini çekmiştim hayat işte herşey bir karelik...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir kare şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir kare şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi doğrusu çiçekler müthiş güzel.Tavlı tavlı duruyorlar. Reçel bile olur, tadı güzel olmasa bile sofraya estetik verir. Ne ağacı bu sorabilir miyim ? Gelelim rüzgarla çiçeğin kavgasına. Ben diyim ( abaküs hesabıyla :)) ) bin yıldır, siz diyin on bin yıldır sürer.Rüzgar döker giderken kazandığını sanır. Oysa çiçek, meyve olmayı başaracak kadar yaşamış rüzgara posasını vermiştir. O değil de ; bu çiçeklerden ne meyve çıkacak merak ettik ? Çok güzel çiçekti, çok güzel resimdi, çok güzel şiirdi de meyve ne olacak meyve ? Tebrik eder saygılar sunarım.
Ben, sizin çektiğiniz resim ya , bunun reçeli/meyvesi komşuda pişer acaba bize de düşer mi hesabıyla sorumu tekrarlayıp durdum. PARDON ! Saygılarımla... Ancak bu ağacı bi şekilde öğreneceğim. Çiçekleri çok güzeldi doğrusu...
:) çiçek ne çiçeği hiç bilmiyorum, alıntı bi resim. :))) benim çektiğim resimler telefonda kayıtlı. Mert olsaydı hemen hallederdi de... artık yeğenlere havale edicem.
ki,zaten her zaman olan çaresiz ve hafif başlı olanlara zayıf olanlara olur değerli hocam halbuki şöyle geriden bir bakılsa o ağaca güzellik veren o cansız nadide tomurcuklardır..ağaçlar aslında kuru iken tek başına bir şey ifade etmezler..
birkaç anlık aslında
sevgiler şairim