Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
LESKÜY NARUT

LESKÜY NARUT

@leskuynarut Etkin Üye
ŞairYazar
  • 29 Ekim 2010'den beri üye
  • 1976

Şiir Yorumları

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 22:39:28
SEVDAN SANKİ BİR HANÇER
GELİR KAPIMDA DÖNER
YOKLUĞUN BELİM BÜKER
SEVDAM OLDUN TÜRKÜLER

DAĞLARIN ÜSTÜNDE KAR
YAR GÖNLÜMDE SEVDAN VAR
DÖNER BANA KAPILAR
YARAM KAPANMAZ KANAR.............
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarım...

Bitsin çilem, @hansultan
4.9.2011 12:48:13
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 22:24:32
...Kimsesiz zamanların yalnızlığında.............,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde merhaba kalem dostum...yazan yüreği kutlarım..............
Niye gülüm, @kosarli 47
3.2.2013 22:23:28
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 22:05:07
Sanırım her aşkı ancak bir kere yaşarsın demek doğru olacak.Aşk öyle bir şey ki bir kere yaşadın mı bir daha yaşayamazsın aynı şekilde.Her yaşadığında farklıdır........................................Eğer şu an aşıksan kendine iyi bak.Çünkü bir daha ...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 22:03:25
..okudum lakin zor okudum paylaşım resim üzerine geldiği için kutlarım ..emeğinize sağlık..........
,
Göç vakti, @Sebahat Şahin
3.2.2013 22:01:32
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 21:10:06
mademki kalem dostumuz seneler sonra bir acı kahvemizi içmeye gelmiş mutlu olduk bahtiyar olduk..dedik iadeyi ziyaret edelim...dedik gidelim hatırladı..hatırlayalım..yazan yüreğin sahibini en derin saygılarımla kutlarım.................
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 21:07:43
.....................yazan yüreğin sahibini en derin saygı sevgi vede hürmetlerimle kutluyorum...
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 20:02:52
........................yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla......... ..... .... .... ...........
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 20:01:34
........................yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla......... ..... .... .... .... .....
Sensizliğim, @NURGÜL SOYDAN
3.2.2013 03:23:01
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 20:00:29
........................yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla......... ..... .... .... ......
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 19:59:23
..........yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla......... ........
Hikâye, @leb-i şima
3.2.2013 07:54:13
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 19:58:09
...yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla......... .......
İkrar gerek(aruz), @yok,sul
3.2.2013 17:15:46
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 19:56:13
...yazan paylaşan yüreğin sahibine en derin saygılarımla.........
Hiç, @Şems i virdane
2.2.2013 22:59:50
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
3 Şubat 2013 Pazar 19:55:12
Güzeldi her zamanki gibi...dost şaire...saygılar
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 21:19:14
Kan damlası, yaşlar akar gözünden.
Her gün ağlar, anaların yüreği.
Oğlu şehit, acı belli yüzünden.
Yıkılıyor memleketin direği.

Ateş düşmüş yurdumuza yanıyor.
Kahramanlar zindanlarda çürürken.
Vatan, millet, bu duruma ağlıyor.
Devşirmeler yi...

İlkemiz., @türkmendağlı
2.2.2013 21:17:51
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:52:43
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben
Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben
Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben
..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı
..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı
......................

Dalya, @cemre2
2.2.2013 00:00:27
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:49:21

Saatler kıyamete çeyrek kaldı der miydi?
Sensizlik çıyan gibi dimağımı yer miydi?
Ruhum kabir misali eceli sever miydi?
..............Bir hayal alemini seninle kurmasaydı
..............Peri masallarının içine girmeseydi,

......yazan yürek sa...

Rev, @Feyza Can
28.1.2013 15:54:29
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:48:15
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben
Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben
Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben
..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı
..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı


Saatler kıyamet...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:44:49
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben
Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben
Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben
..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı
..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı


Saatler kıyamet...

LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:43:38
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben
Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben
Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben
..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı
..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı


Saatler kıyamet...

Bitiyor hasretim, @Merve göçer
1.1.2013 20:48:19
LESKÜY NARUT
@leskuynarut
2 Şubat 2013 Cumartesi 20:42:31
Yılları bir kalem de silip atarmıydım ben
Hırçınlaşıp kadere böyle çatarmıydım ben
Her gece hasretine dalıp yatarmıydım ben
..............Gözünün buğuları gönlüme vurmasaydı
..............Hayalin anıt gibi karşımda durmasaydı

Saatler kıyamete ...

Mavera'ya umut.., @semram
21.1.2013 22:36:46
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
206.156
Şiir Okunma
3.720.072
Yazı Okunma
14.778
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL