Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Derdini büyütme, büyüttüğün derdin seni küçültür! Kul SEYYAH
Kul Seyyah

Kul Seyyah

@kul-seyyah Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Nisan 2015'den beri üye
  • 38

Şiir Yorumları

Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 16:40:51
Akrostiş bir şiir türü,tüm ilgimle okudum.Tüm görüşlere saygım var.Selam ve saygılarımla.
- e vet – h ayır..., @AZAP
31.1.2017 16:22:00
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 12:32:52
Unutulup akıldan atılmaz sevgili.Heran hatırlanır yar,Yazan kalemi kutluyorum üstadım.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 12:12:23
Serbest yazılmış sıradışı güzel bir şiir.Kutlarım yazan kalemi.Selam ve saygılarımla.
Hasreti sarmak, @murat ömer ilhan
3.10.2016 09:20:35
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 12:10:29
Uçuyor bedende,soğuk rüzgârın.
Kalmadı gönlümde,hayranlık yanın.
Silinip yok oldu,adınla sanın.
Yürekteki beni,dürdün ellere.

Bu gönül tozpembe,aşkına kandı.
Sanmaki gönlümde,her gün bahardı.
İçimi dışımı,kasvetin sardı.
Sarcan’ı tuş edeip,v...

Verdin sellere, @kurban sarcan
28.1.2017 03:29:14
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 12:07:27
Malesef sanal alemde böyle tatsız şeyler oluyor.Güzel yüreğiniz sağolsun üstadım.Yazan kalemi ayrıca kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
Sanal alem, @halilşakir
29.1.2017 00:02:18
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 12:05:06
Seven gönül usansada,aldansada,yansada,gönülde sevda bitmez...Sitemle yazılmış bu şiiri yazan kalemi kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 11:59:57
Yazı neyleyim!


Yüreğimi yaktım tütüyor bacam!
Dumanı görmeyen gözü neyleyim
Alim sandım baktım ötüyor hocam!
Nasihat vermeyen sözü neyleyim
***
Büyük sazan balık beslenir gölden
Adem oğlu nankör usanır baldan!
Yokluğu bilmeyen ne a...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 11:30:52
Süper bir anlatış,sevgilinin böylesi düşman başına.Kutlarım şairem.Selam ve saygılarımla...
Zat-ı ali, @Asiye Karagözlü
31.1.2017 01:37:19
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 11:27:50
Kutluyorum usta kalemi.Sevgiliye mesajlar ve güzel dilekler..Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 11:17:21
Şiirler bazen öksüz ve yetim kalır.Yazan kalemi kutluyorum şairem.Selam ve saygılarımla.
Henüz açmadım, @Meleksultan
31.1.2017 11:01:08
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 10:41:43
Hüzün,acı ve özlemin harman olduğu güzel bir şiir üstadım.Bizide hüzünlendirdin be...Kutluyorum yazan kalemi.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 10:40:14
Kültürümüzün bir parçası olan çay dostluk adına dostlarla keyifle içtiğimiz çay...Kahvaltıda çay,keyifte çay,misafir gelince çay.Yazan kalemi yürekten kutluyorum.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 10:37:16
Memleket özlemi,gençlik özlemi her insanın gönlünde olan bir olgudur.Yazan kalemi kutluyorum şairem.Selam ve saygılarımla.
Kul Seyyah
@kul-seyyah
31 Ocak 2017 Salı 10:34:57
Ömrümce huzuru senle istedim
Hep dertli çilekeş başım oldun sen
Ayrı dünyalarda yaşarken bile
Göz üstünde duran kaşım oldun sen

Kalbin haberdar mı sana sevdamdan
Bir ömür uğraşım işim oldun sen
Tek gerçeğim olsan, ne vardı sanki
Hiç u...

Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:18:56
Gurbet olmasa kavuşmakta olmazdı...Herkesin hasretine kavuşması dileğimle.Kutlarım şairem.Selam ve saygılarımla.
Gurbet, @Sevil Özdemir
29.1.2017 20:37:35
Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:16:55
Aşk yaşamak ne kadar güzeldir.Helede Hasan gardaşın anlattığı gibiyse.Kutlarım üstad.Selam ve saygılarımla.
Aşk ; devrim'dir, @HASAN ÇAPRAZ
30.1.2017 03:09:56
Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:14:31
"Soğan erkeği" demişin bir kere ondan vazgeçmelisin şairem.Selam ve saygılar.
Peltek dilim, @BEN BİLMEM
30.1.2017 04:52:17
Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:12:14
Ustaca yazılmış bir usta şiiri.Kutlarım üstadım.Selam ve saygımla.
Usta, @Mehmet Kılıçel
30.1.2017 00:37:02
Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:10:22
Kavrulsa tenim sensiz alsa da beni benden
İstemem selâmını geçmeyeyim ben nenden
Şunu bil ki Şükran’a, iki can kaldı senden
Onlara bakmak bana hicran değil naz gelir...

Acıyla yoğrulmuş bir ana yüreği.Allah,sizlere uzun ömürler ve mutlulukl...

İki can, @:Şükran Güneri:
30.1.2017 00:10:57
Kul Seyyah
@kul-seyyah
30 Ocak 2017 Pazartesi 11:03:22
Biliyor musun
Sevgili
Gülüşünü duyuyordum
Yüzlerce yıl öteden
Öyle ki
Bulutlara vura vura
Yankı yaparak
Yaklaşıyordu bana
Ben ise
Seni arıyordum
Biteviye
O alışık olduğum
Gözlerinin mavisini arıyordum
Çevremde
Oysa
Bir ömre bedeldi
...

Uyanınca anladım, @Rüya Gül
15.1.2017 01:37:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
73.693
Şiir Okunma
510.101
Yazı Okunma
21.287
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL