Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:32:35
Kul Arif Özkan’ım, coştu duruldu
Vefasız ardından, koştu yoruldu
Nice dertler gamlar, ondan soruldu
Felek nakış işler, salıma benim

Yüreğine sağlık gardaş.Selam ve sevgilerimle kutlarım..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:30:02
Doksandokuz boncuk ile diz beni,
Üçer beşer zikir eyle gez beni,
Gece gündüz fikir eyle sez beni,
Esma benim, sıfat benim, zât benim

Sizi gönülden kutladım ağabey.Selamlarımla..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:28:42
Güzel dizelerinizi kutladım balam.Selam ve sevgilerle..
Şübheler..., @Xazanqul
10.1.2009 16:54:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:25:12
Gönülden kutladım selamlarımla dost şair..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:23:29
Düşsem kim tutarda kaldırır beni
Elimden tutup ta güldürür beni
ŞENER derki bu dert öldürür beni
Dertsizler derdimi anlamaz benim
Gönülden kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:20:27
Gönülden kutladım.Selam ve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:18:50
Yüreğine sağlık güzeldi.tebrikler..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 19:16:16
Yosun tutmuş ellerin
Kokusu bütün şehre yayılmış
Yeşilken mavi olmuş
Sevdanın hakimisin
Aşkı 8 geçti , dilim suskun
Ölüme 4 kaldı , bedenim durgun

Gönülden kutladım.Selamlarımla.A.Selçu İLKAN'ın Ayten beş kala şiirini hatırladım.Yüreğine...

?, @mavi_gece
8.1.2009 23:43:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:22:34
Göğsümde sevda çıkını,
Yalın kılıç keser kını.
Rüzgârlardan gül kokunu
Sordum güzel, sordum güzel.

Kurladım şahane şiirinizi.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:19:27
RABATLI geceler sabahı bekler
Dökülmeden saçlar, düşmeden aklar
Seven sevdiğini yürekte saklar
-- Bir kere yüzüme gülsen ne olur
-- Sende benim gibi yansan ne olur.

Yüreğine sağlık dost yürek şair selamlarımla.
Yansan ne olur, @RABATLI
10.1.2009 14:39:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:18:08
Gönülden kutlarım.Gönlüne sağlık gardaş.Selamlarımla..
Efendim, @varsagi
10.1.2009 13:48:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:16:06
Şu ak koyunun ne de güzel,kuzucukları var..
Gözlerinin güzelliği...
İklimlerden bahar.
Güzel çalıyorsun kavalı çoban...
Yaşa be,çal çal!
Uzuyorum ben buralardan...
Davulun sesi gibi
Belki de..
Kavalın sesi de,
Uzaktan daha güzel çıkar.
Gönü...

Dağ kokulum, @Müfide Decdeli
10.1.2009 13:38:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:15:02
Allahım mazlum mümin kullarına sen yardım eyle
Bu ne şiddettirki dinmek bilmez
Yerler yerler sonu gelmez sinelerde ki kalp değilde nedir
İnsanların insanlara yaptığı zulmu hayvanlar bile yapmaz


Yürekten kutladım dost şaire Nigar hanımefendi....

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:13:12
Güzeldi dost.Kutladım selamlarımla.
Kuşlastik, @Adnan ŞAHİN
10.1.2009 12:55:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 18:10:35
Dünyamı doldurdun yar gelişinle
Akgül açtı bağım bir gülüşünle
Gözden girip kalbe süzülüşünle
Hoş geldin dünyama sefa getirdin

Gönülden kutladım dost yürekli şair.Selam ve sevgilerimle..
H-o-ş- -g-e-l-d-i-n, @zekibekar
10.1.2009 18:01:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 17:26:02
Karayel`im doğduğuma pişmanım
Seni seven yüreğimme düşmanım
Yokluğunda eksilsede bir yanım
En büyük hatamsın çok geç anladım

KARAYEl gönülden süzülen güzel şiirinizi kutladım selamlarımla..
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Ocak 2009 Cumartesi 17:24:40
Gönülden kutladım sevgi ve selamşlarımla.
*senin eserin*, @OZANMERDAN
10.1.2009 17:06:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Ocak 2009 Cuma 20:01:43
Gönülden kutlarım selam ve sevgilerimle..
Bu şehir, @yüreksiz
9.1.2009 17:57:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Ocak 2009 Cuma 20:00:34
Saçın yolar, bizim Kanun; üzülür;
Ak kağıda, kara yazı yazılır.
İnşallah sonunda oyun bozulur;
Yine gerçekleşmez düşü Batı’nın!

Gönülden kutluyorum.
Kanun saçın yolar, @KANUN
9.1.2009 14:32:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Ocak 2009 Cuma 19:14:43
Resmin ki,
Dalıyor gözlerime,
Gözlerimden yolcu yüreğime,
Ha bu arada günü çok sevdim
Varsın olsun ya yorgunluğum
Seni düşünürken sarı sarı
bir bakmışsın ki
Uyumuşum...

Kutladım yürekten sevgive selamlarımla.
Sarı sarı, @Toprağımsın
9.1.2009 18:15:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.727
Şiir Okunma
2.376.453
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL