(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖĞSÜMDE SEVDA ÇIKINI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖĞSÜMDE SEVDA ÇIKINI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abi Osman karataş hocama ve diğer kardeşlerimize saygılarımı gönderiyorum.lütfen iletin.Gümüşhaneli derseniz tanır.sizinle Ş.Urfadan tanışmıştık.hatrlamayabilirsiniz. ...zaten şiirlerinizi biliyorum emeğinize yüreğinize sağlık.
seni bilip sevmeyeni, yerdim güzel, yerdim güzel sensin benim biriciğim derdim güzel, derdim güzel,
şiiirnizden sonra dökülüverenler.... hem ahenk, hem hissediş, hem de söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi.... yürekten kutlarım efendim....selam ve hürmetler....
..................**.*......................*.*.*...........................
.............**.*..............BU..............*.**.......................
...........*.*.*..............ŞİİR.................*.*.*...................
...........**.*..........TARAFIMDAN.............***...................
...........**.*............OKUNMUŞ..............***....................
...........**.*.........MÜKEMMELLİĞİ.........*.**....................
..............***.......ONAYLANMIŞTIR.......**.*.....................
...................***.......ADNAN..........*.**.........................
......................**.*..................**.*.............................
..............................*.*.*.**.......................................