Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
11 Kasım 2009 Çarşamba 05:11:41
Rahat uyu atam
Huzur içinde yat
Bil ki ölmezsin ebediyen
Türk tarihinin bir kahramanısın yüreklerde
Adın yazılı kalacak gelecek tüm dönemlerde

Ne kadar silebilirler seni
Yok sayılabilirmi geçmişin
Tarih yazmış bir kere yücelmişsin göklerde ...

*** atatürk ***, @Elif Masal
10.11.2009 12:27:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:50:45
Bugün 10 Kasım günü
Gözlerimiz hep yaşlı
Ah bir görseydin ATAM
Bizlerdeki teleşı

Elbette hep üzgünüz
Elbet üzüleceğiz
Sana sevgimizi biz
Nasıl göstereceğiz

Hakkın nasıl ödenir
Büyük ÖNDER dir denir
Tüm dünya seni tanır
Bunu alatacağız ...

10 kasım, @ismail hakkı bagdat
10.11.2009 13:03:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:47:02
Sevda yollarında hasret zinciri,
Gönlüme vurulur gelmezsen eğer.
Gezdiğin kırlarda gonca yerine,
Dikenler derilir gelmezsen eğer.

Ölüm ayırmazdı, böyleydi akit,
Bir bedende candık her gün her vakit.
Besleyip yarına saldığım ümit,
Yerl...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:45:56
Benden söylemesi,vicdanım rahat
Ölü toprağını at üstünden,at
" ATA’M İZİNDEYİZ "diyoruz fakat
İzinden gitmezsek solup da gider...
Yüreğin var olsun dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:42:46
kirli havuz sularıyla
88/2 Gürkan
banklarda yatan

esmer yıllarımla
metropol şehrin nizami
ve kemale ermiş delikan
düzenli kıyılmışlığım
avucumda topladığım
tüm damlacıkları yağmurun

hava değişimi almış
kayıtsız suskunluğu
evde telaş
n...

Günü dolan, @faruk tabak
10.11.2009 18:02:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:40:52
Ol mecliste demişler ahmed çün sarhoş
Bre müfteri zındık bu sözlerin nahoş

Ol kitapta yazmışlar ahmed çün mecnun
Bre ukala mahluk gelir mimden sonra nun

Ol divanda hükmetmişler ahmed çün suizan
Bre bivicdan kefere neye olursun sazan

Ol me...

Mızrak-ı zemberek, @URKuTuCu
10.11.2009 18:39:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 19:38:55
Sakınırım diyorsun! ’’gökte ki uçan kuştan
Tövbe ettim yaptığım, bunca yanlış her işten
Fırsat ver de son bir kez, dönelim bu gidişten’’
Şefika’yı aptaldan, sanışını gördüm ben,
yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 17:56:42
Alışamadı gitti,ağlıyor baban,
Hasretin yakar,birtanem,halim yaman,
Biliyorum kız evlat,yuvası yaban,
Sözgeçmedi ki, gönlüme bunca

YÜREĞİNE SAĞLIK ADAŞIM .KUTLADIM SELAMLA
Kızım, @karadereli
10.11.2009 09:30:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 17:54:10
Adım musa seni yaşarım,seni yazarım,
Sen benim atam, MUSTAFA KEMALİM...
Sen benim idolum, liderim,ben bir türküm...
Vatanım için yaşarım,bu topraklarda,bu yurtda
HARİKASIN DOST ŞAİR.HEPİMİZİN ATASI ATATÜRK.YÜREĞİN VAR OLSUN .KUTLADIM SELAM VE SE...

Benim atam atatürk, @monoroza73
10.11.2009 09:28:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 17:51:36
Yüreğim de duygular dizgin tutmaz coşarsa
Gönül denen derya dan , katre, katre taşarsa
Hamız’dan çıkan yolcu , sıra dağlar aşarsa
Tıkıroğlu dostlara bir selam salar gider
Dayanılmaz hasretten bekli de yılar gider

YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ.KUTLADI...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 17:44:28
on kasım bizim kara günümüzdür
seni bizden ayıran gündür
sana bu türk milletin ihtiyacı var
ruhun şad olsun emanetindir vatan ATAM.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.10 KASIM HEM MATEM HEMDE ONUR GÜNÜMÜZDÜR DOST ŞAİR.HİÇ OLMASA BÜYÜK LİDER VE DEVLET ADAM...

Atam.., @esmerefsane
9.11.2009 00:01:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 17:42:09
Akgül’ü de alır, toprak koynuna.
Herkesin yaptığı, kendi boynuna…
Gaflet perdeledi, geldim oynuna…
Dünya yalancıdır, ölümlü dünya.

YÜREĞİN VAR OLSUN HOCAM.KUTLADIM SELAMLA.ÖLÜMLÜ DÜYA ELBETTE.ONU BİLİP FARKINDA OLARAK YAŞAMAK GEREKİR AMA BAZILA...

Ölümlü dünya, @kemalakgül
10.11.2009 15:28:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:40:48
Hoş bir melodi var yağmur sesinde
Yeni bir sevdaya yelken aç diyor
Sazında coşku var aşk güftesinde
Yeni bir sevdaya yelken aç diyor

Damla yaş olmasın şimdi kiprikte
Taneler titriyor dalda yaprakta
Ne güzel bir koku yerde toprakta
Yeni bir ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:39:48
Boşuna seviniyorlar
İçlerinden kıs kıs gülüşleri
Sahte pozları boşunadır
On kasım yas günümüz değil
Ölümden sonra yaşamanın adıdır

HARİKASIN GARDAŞ.HARİKA ŞİİRİNİ KUTLADIM SELAM VE MUHABETLE
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:38:21
Sayesinde acı günler tez bitti.
Muzaffer ülke daha da, ileri gitti.
İnsanlık O’nu, tanıdı kabul etti.

Tarihe kazındı altın sözleri,
Atatürk büyük bir dünya lideri!
YÜREĞİNE SAĞLIK ELBETTE DÜNYA LİDERİDİR ULU ÖNDER.KUTLADIM SELAMLA
Dünya lideri, @tamercan
10.11.2009 00:00:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:37:05
komaniyim sardı detler
nolur dostum yol göster
bende yar sevdası var
yaralarım çok derin azar,,,EY,,DOST,
YÜÜREĞİNE SAĞLIK EY DOST.KUTLADIM SELAMLA
Ey,,dost,,, @aşık komani
10.11.2009 03:42:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:34:53
Duy sesimi duy! mirası yedik
O söylemiş ama anlamaz hödük
Farkında değilsen kalırsın güdük
Huzura gidelim, Anıttepe’ye
YÜREĞİN VAR LOLSUN cEMİL BEY GARDAŞ.kUTLADIM SELAM VE SEVGİLERİMLE
Huzura gidelim, @cemil
10.11.2009 07:26:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:21:23
Zordur öğretmeni anlatabilmek
Hatıra defterinden adını silmek
Eli öpülür dileği anmak
Ellerinden öperim yaman öğretmenim

EVET DOST YÜREK.ZORDU ÖĞRETMENİ ANLAMAK,ANLATMAK .HELE HELE ÖĞRETMEN OLMAK.YÜREĞİNE ASAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA
Öğretmenim, @exani
10.11.2009 07:44:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:19:53
Benim anlattığım öyküler
senin yazdığın roman
benim sevdiğim türküler
senin çizdiğin ressam

sonra tabut
hükümsüz tarifsizliği gülümün
nasılki tanımadım
sürek avlarında cellatları ömrümün


ve Tangrı’mın yurdunda sessiz kelam
konuşur elle...

İşrak, @faruk tabak
10.11.2009 08:07:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
10 Kasım 2009 Salı 08:18:42
10 Kasım 2009 ise bugün
Milattır geçmişten geleceğe
Unutma bu namus ve şereftir, özlü
Korunması mutlak olan, aile
Her ocak tütecek, özgür
İnançlı ve asil bir halkın, Anadolu
Topraklarının yeniden, diriliş
Desatnı olacak, olmalı, ve de
Ya olac...

10 kasım 2009, @Selim Temiz
10.11.2009 08:15:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.910
Şiir Okunma
2.377.357
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL