(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürteğinize kaleminize sağlık. Henüz 8 yaşında da olsa bir kız babası olarak okuduğum şiirinizdeki duyguların güzel ifadesi ve şiirselliği için yürek dolusu tebrikler...
Aziz dost.Unutma ki her hasret bir vuslat getirir.Hattâ; Hasret vuslatın kamçısıdır. Allah (c.c.) böyle mutlu ayrılıklar nasip etsin. Yüreğine sağlık. Ekmek dilimden ayrılmış , anladığım kadarı ile ama ekmek gene ana parçanın niteliklerini taşıyacaktır merak etme. Herkese sevgi ve selamlar.
Annenin gözü yaşlı,halim çok yaman, Hep derler ya,kız evlat yuvası yaban, Sözgeçmedi ki,gönlüme bunca zaman… Alışamadı gitti,ağlıyor baban…
Ah göz bebeğim,hasret yakan bir kormuş, Teseli... sevdin sevildin biliyorum, Nereye baksam sen,alışmak ne zormuş… Gülsün yüzün,mutluluklar diliyorum…
Allah yuvasın da mutlu mesut etsin inş.annede bir zamanlar yuvadan uçup size gelmiş onunda babasının yüreği böyle acımıştır evet değerli dost kalem çok zor evlat ayrılığı ama bunlar güzel ayrılıklar yeterki onlar mutlu olsun hüzünlü hasret dolu yürek actan dizelerdi tebrik ediyorum hisli yüreğinizi.selam saygımla...
candan yürekten kutlarım benim üç kızım var... teşekür ederim kız evlat için yazdığınız bu şiire . yazılan dizelere saygılar selamlar....... sevgiyle kalın........
ozgurluk tarafından 11/23/2009 2:50:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
SENİN YÜREK PARÇAN KARATEPEDE KALMIŞ BİZİMKİ DE KIZILCAHAMAM DA NE FARKEDER AYNI HÜZNÜ AYNI DUYGULARI YAŞAMIYOR MUYUZ,GERÇEKTEN ÇOK İÇTEN ÇOK SICAK GÖZLERİM YAŞARDI TEBRİKLER SELAMLAR
Biz kız çocuklarının ilk gözümüzü açtığımız yuvamızdan ayrılırken geride bıraktığımız en güzel şey sevgimiz ve soyadımızdır. Mutlaka günün birinde baba evimizden kanatlanıp gidiyoruz ama giderken kendi yüreğimizde anne, baba ve kardeşi sevgisini alıp öyle gidiyoruz. Ailemize de sevgimizi bırakıyoruz. Başımıza bir şey geldiğinde yine sığınacağımız yerin anne ve babanın sıcacık yüreği ve kolları olduğunu biliyoruz. Ve zamanla ayrılıklara alışıyoruz.
Umarım kızınız gelir ve özleminizi biraz olsun dindirir. Emin olun o da sizi çok özlemiştir.
Gün yazdan kalmış,bize karakış geldi, Gözde yaş dondu,kırık gönül sırçası… Kader yazılmış, işte ayrılış geldi, Kartepe’de oy,kaldı yürek parçası…
Bir tanem,can parçam, benim tatlı kızım, Yoksan üşütür, buz tutar, kışım yazım, Ak düşer saçıma,dinmez hicran sızım, Göz arar,doyumsuz düşlerde yalnızım...
Hasretin var birtanem, yaktı sen yoksun, Şakaklarda damlasın,yürekte şoksun, Çık gel,aklıma düştün,baban gül koksun, Sol yanımı sızlatan, kanatan oksun...
Sev sevdir, saygıda sakın, kusur etme, Dikkat et, unutulmaz,kalbin yarası, Alın pak olsun,başımızı eğdirme, Bir açık kapın var,ilk yuvan burası...
Alışamadı gitti,ağlıyor baban, Hasretin yakar,birtanem,halim yaman, Biliyorum kız evlat,yuvası yaban, Sözgeçmedi ki, gönlüme bunca zaman…
Tebrik ederim. bir babanın kızına nashih vereceği en güzel sözleri okudum.
Gün yazdan kalmış,bize karakış geldi, Gözde yaş dondu,kırık gönül sırçası… Kader yazılmış, işte ayrılış geldi, Kartepe’de oy,kaldı yürek parçası…
Bir tanem,can parçam, benim tatlı kızım, Yoksan üşütür, buz tutar, kışım yazım, Ak düşer saçıma,dinmez hicran sızım, Göz arar,doyumsuz düşlerde yalnızım...
Hasretin var birtanem, yaktı sen yoksun, Şakaklarda damlasın,yürekte şoksun, Çık gel,aklıma düştün,baban gül koksun, Sol yanımı sızlatan, kanatan oksun...
Sev sevdir, saygıda sakın, kusur etme, Dikkat et, unutulmaz,kalbin yarası, Alın pak olsun,başımızı eğdirme, Bir açık kapın var,ilk yuvan burası...
Alışamadı gitti,ağlıyor baban, Hasretin yakar,birtanem,halim yaman, Biliyorum kız evlat,yuvası yaban, Sözgeçmedi ki, gönlüme bunca zaman…
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ. KIZ BABASI OLMAK ZOR BE USTA. ALLAH HASRETİNİZİ DİNDİRSİN. TEBRİKLER...
Şair arkadaşım, Kızımızın düğünü bitti evin önüne geldik.Arabadan inip eve giremedik.Evimin direği yıkılmıştı.Gezdik...Gezdik... Ellerine sağlık. Esen kalın...