Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:27:02
Azrail gelmek için yokluyor,
Takat tükendi ayağım çukurdan çıkmıyor,
Bunlara yaşamaya kalbin ritmi yetmiyor,
Sabır, sabır deyip sineye çekiyoruz..

Yüreğin var olsun dost şair
Geldik gidiyoruz, @caniyisever
13.11.2009 17:19:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:25:56
Adam şöyle bir silkindi
Kendine geldi
Epeyce eşini izledi
Tövbeler etti
Ve o da rabbine yöneldi
Bu hikaye de böylece bitti.

Yüreğin var olsun dost şair
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:24:26

Bir canım var kurban sana
Alırsan al senin olsun
Dikenini gönder bana
Koklanan gül senin olsun

Benim derdim sana neş’e
Bakma gözümdeki yaşa
Yüreğimi baştan başa
Bölersen böl senin olsun

Çalıp gittin benden beni
Keşke sevmeseydim seni
...

Bulursan bul, @bekirce
13.11.2009 16:06:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:21:52
Zaman ilerliyor aylar geçiyor
Özlemin içimi yakıp biçiyor
Unutmak zor kalbim seni seçiyor
Yok oldu hayalin inan artık yok...
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Zalimsin diyemem, @ceyhunaltunkas
13.11.2009 15:31:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:20:39
Bahar gelir her tarafı allanır
Aşka gelip ara sıra sallanır
Yırtıcı kuş olup üzerine çullanır
İnsanlara bin bir türlü hal verir

Yüreğine sağlık dost şair.
Gül verir, @galaoğlu
13.11.2009 17:13:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:19:28
Seher vakti dilime, mühür oldu bak adın
Senin hiç işin yok mu ,rüyalardan çık kadın
Tıkır’ ın her sözüne sen kulak mı tıkadın
Şu gaflet uykusundan bir uyansam sevdiğim
Şu gaflet uykusundan bir uyansam sevdiğim
Harika bir şiir daha okudum gönül s...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 18:15:21
Anne gece.
Anne karalık her yer.
Anne bana gözlerinin ışığını gönder.
Anne soğuk.
Anne donuyorum.
Anne bana nefesinin sıcaklığını gönder.
Seninde mi gücün tükendi,
Seninde mi anne?
Merak etme…
Çocukların vurulmadığı bir dünyaya uçuracak beni...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 13:58:17

Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim
O varken yüreğimde
Onun bakışları mühürlüyken gtözlerime
Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim
NEDEN SÖYLE ........
Yüreğin var olsun.Sevmek denilen şeyde o zaten.
Neden bir başkasının, @hayriye
13.11.2009 13:18:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 13:24:55
Semer vuran çok olurmuş diyorlar
Verilen her naneyi ham yiyorlar
Yoldan sapık yolsuzluk hâkim olmuş
Mahkûm müebbet yemiş, adı selim.

Kutladım selam ve muhabbtele dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 13:22:37
Salih der ki; köyüm Yıprak,
Türlü çiçek, yeşil yaprak,
Doğup büyüdüğüm toprak,
Ben köyümü seviyorum.
Toprağımı özlüyorum.
Harikasın dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 13:20:50
Yaradan kulundan geçer mi bilmem
Turnalar diyara göçer mi bilmem
Emin’im Taze Gül açar mı bilmem
Bağımı bahçemi sel aldı gitti

Yüreğin avr olsun Emin bey gardaş.Kutladım selamla
Bağrımı yaktılar, @akturk_emin
13.11.2009 10:18:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 13:19:19
Yüreğine sağlık gardaş.Satılmış o kadar çok ki sorma.hemde o kadar ucuza satılıyorlar ki
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 11:35:55
Gurbete gittiysem keyfimden değil
Söyle gözlerdeki o yaşlar niçin ?
Seni terk ettiysem, keyfimden değil
Daha mutlu hayat, dik başlar için...

Sensiz bana mâtem sunar Almanya
Sensiz bir cehennem, yanar Almanya
Sensiz bir buz-dağı donar Almanya ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 11:31:18
Pişmanlığın süzülecek oan kirpiklerinden
İhanetinin ödülünü çoktan almış olacaksın belki ama
Kendi ellerin bile el vermeyecek sana
Nasıl hesap vereceksin bakalım
Sen ozaman Allahına !?
Harikasın BÖRTEÇİNE.Kuladım selam ve muhabbtele
Sen giderken .., @börteçine_1048
13.11.2009 05:11:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 10:58:02
Garibî İmanı korumak çok zor
Zor ama mümkündür! Birazcık gayret
Tut onu elinde olsa bile kor
Yansa da yüreğin sabırla seyret…
Kutladım dost şair.Hakikati haykıran keleminize ve dilinize kuvvet
Kıyametin zili, @maskosu
13.11.2009 10:21:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 10:56:25
Bu iki şeriatın bazen hükmü çakışır
İkisine itaat, Müslüman’a yakışır

Yüreğine var olsun dost şair.Hakikati haykıran yüreğin var olsun
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 10:51:25
aşk ile dillenen gönül sazımın
vurdukça inleyen teline yandım
pervasızca gerdan kıran güzelin
fidan gibi ince beline yandım



çoğalır tükenmez verdiği çile
reva mı bülbülün ettiği güle
hasrete salacak ben bile bile
çağlayıp süpüren seline ...

Yandım, @suz-i naz
13.11.2009 10:16:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Kasım 2009 Cuma 10:13:48
Benim sevgim bir gün beni öldürür!
’’Okan ölmüş’’ diye sela saldırır.
Enkazımı bilmem kaç el kaldırır?
Lakin sevgim dağlar gibi, bilmezsin

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
Benim sevgim, @şair-i lale
12.11.2009 17:11:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Kasım 2009 Perşembe 18:34:16
Yücedir sevginin adı
Sevenler alsın muradı
Taner canını adadı
Yollarına sevdiğimin

Yüreğine sağlık dost şair.Nefisdi şiirinizi.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Kasım 2009 Perşembe 18:17:56
çok geç geldi bana bir tebessüm
her daldan koparıldı sanki ömrüm
duyulmadı ne kadar çıksa feryadım
özlem duyduklarım geri gelmiyor.

Kutladım selam ve muhabbtele.Yüreğin var olsun
Gidenler gelmiyor, @esmerefsane
12.11.2009 14:54:54
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.810
Şiir Okunma
2.376.919
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL