Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim O varken yüreğimde Onun bakışları mühürlüyken gözlerime Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim NEDEN SÖYLE ........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN BİR BAŞKASININ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN BİR BAŞKASININ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa ama öz mana denizinde bir damlada okyanusları ifade etmek cok hoştu ve güzeldi... dizeleriniz seyyah eyledi o okyanuslara tebrikler..... sevgi ve saygılarımla...
Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim O varken yüreğimde Onun bakışları mühürlüyken gözlerime Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim NEDEN SÖYLE
Tebrik ederim. pak sözlerle ifade edilmiş olan aşk şiiriydi.
bu İSYAN sevdiğini görmeyen gözlere gitmiş bu soru onlara sorulmuş sen büyütürken sevdiğini yüreğinde senden başkasını sevebilirsin geçer bu da diyenlere gitmiş şimdi ben de diyorum ki bilmiyorsanız sevmeyi lal kaldıysanız bu denli uzun etmeyin gayri sıfatınız yüreğimde aklımda gözlerim de yeri nerde bilmiyorsunuz daha siz beni tanımıyorsunuz ben bakmak istediğim gözlerin esiriyim görmez başkasını gözlerim ben bu kadar yürekli bilirim sevdayı işte bu yüzden istemez bu ben başkasını...
sevgiler güzel şair kalemin kırılmasın çok güzeldi
Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim O varken yüreğimde Onun bakışları mühürlüyken gözlerime Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim NEDEN SÖYLE ........
dürüst bir sevgi bu olsa gerek bir başkasının gözlerine değmemeli evet
Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim O varken yüreğimde Onun bakışları mühürlüyken gtözlerime Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim NEDEN SÖYLE ........ Yüreğin var olsun.Sevmek denilen şeyde o zaten.
Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim O varken yüreğimde Onun bakışları mühürlüyken gözlerime Neden bir başkasının gözlerine değsin ki gözlerim NEDEN SÖYLE ........
Tebrik ederim. Güzel bir dörtlüktü. Saygı ve selamlarımla.
okyanusları ifade etmek cok hoştu ve güzeldi...
dizeleriniz seyyah eyledi o okyanuslara
tebrikler.....
sevgi ve saygılarımla...