Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Kasım 2009 Salı 14:01:51
son göçmen kuşlarda göçüp gitti
bu kentlerden
bir daha gelmemek üzere
sevgilerimizi götürdüler
kül rengi bir Ankara sabahında
Yüreğine sağlık Coşkun bey gardaş.Kutladım selamla .Nefis bir şiirdi şiirinniz
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Kasım 2009 Salı 13:44:34
Ulusumuzun önderi,
Niye dönmüyorsun geri...
Doldurdular, güya kimler
Bıraktığın güzel yeri.

Gidiyoruz ya izinden
Bir ileri iki geri...
Kaprislerimiz yüzünden
Yıkıyoruz eserleri...

Padişah anılır oldu
Unutulan tanılır oldu...
Devlete kim...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Kasım 2009 Salı 11:48:01
Maddiyat huzur vermez zenginlik herşey değil,
Maneviyat verilse suçlara olmaz meyil,
ALLAH’ın nizamına gayret edip uyalım,
Şevkati, merhameti, gönüllere koyalım

Yüreğiensağlık dost şair.Nefis şiirinizi kutladım selamla
Ne oldu bize dostlar, @ahmet sivri
17.11.2009 10:00:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Kasım 2009 Salı 09:11:08
düsdüm bu genc yasimda yollara
degismezdim seni dünyalara
savasdim deli esen rüzgarlara
günesi unuttum kul oldum aksamlara
Yüreğinize sağlık dost şair.Kutladım nefis şiiriniz selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:35:35
sokaklar
aldırmayın böyle sarhoş yürüdüğüme
bastığım her taşta aşktır ayak izlerim
alışacaksınız siz de zamanla
sonra bir gün
bir şair geldi geçti diyeceksiniz
harcanmış bir hayatla
o vakit bir zemheri geçecek üstünüzden
sadece ayak izlerim...

Nevrotik sancılar, @Arzen Ata
16.11.2009 15:21:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:33:57
Hep geçmişi yâd edip de güderek,
Arada bir varıp köye giderek.
Eşten dosttan sorup suâl ederek,
Kardelen de şiir yazdı bu sene.
Harika dost şair.Kutladım selamla.Ayneı KARAKOÇ üslubu.Yüreğine sağlık.
Kuma gitti bu sene, @kardelen26
16.11.2009 16:10:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:29:35
komaniyim yar hayalinle yaşarım
senin aşkın var kalbimde taşırım
işte sevdiğim ben bir hoş yaşarım
benim mecnun halimi görsen ne olur
Yüreğinize sağlık dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:23:56
Ferhan’ım herkese yeter
Mazlum türlü çile çeker
Şer güçler de tohum eker
Sevgi gülü neden solsun

Harika bir şirdi Ferhan gardaş.Kutladım selam ve muhabbtele
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:20:32
Bırakın dokunmayın hilalimin yası var bu gün,
Gönlünün dert bürümüş kırılacak kalemi var bugün,
Göğe karalar giydirmiş dilleri duada el verin,
Son nefesini veriyor canı bakacak hastası var bu gün...

Yüreğin var olsun dost şair.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:16:56
Canımın sultanı gözümün nuru
Uzak durma gel gülüm yanıma
Günlerdir yüzüne hasret kaldığım
Kimseden çekinme yaklaş yanıma

Birbirimizi candan severdik
Şaka yapıp konuşarak gülerdik
Evlenip de yuva kurucaz derdik
Nerde o sözlerin gel otur yanım...

Yanıma, @Asker Omur
16.11.2009 15:24:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:15:31
Yıllar önce bu gün doğdun sen
Nice seneler olsun yolun
Mutlu kalsın, sağ ile solun
Aydın ve ak aydınlık dolu.

Bu kısır döngünün çarkında
Ufkun geniş bahtınsa açık
Olsun sevgi ve saygı dolu
Yolun doğru başın dik kalsın.

İyiki varsın bizler...

Yeğenim tuğçe, @Selim Temiz
16.11.2009 16:00:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:13:38
Bir kenara yazın bütün bunları
Akıl kasasında tutun bunları
İsterseniz yine yutun bunları
Nasıl olsa tarih düne "suç" diyor
Malesef öyle gardaş.Tarih düe suç diyorMustafa Müftüoğlu da "Yalan söyleyen tarih utansın "diyor ve bir çok gerçeği su yüz...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 17:08:41
Her dem burada feryatta bülbül,
Hicranla aşkını dinlerde Beyaz Gül.
Bir damla kan bağrından düşerde toprağa
Ebedileştirir aşkını aşıkına ’’Gül’e Aşık Bülbül
Yüreğine sağlık dost şair.Yüreğin var olsun
Gül'e aşık bülbül, @emeklim
16.11.2009 16:32:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 13:20:34
Esin beratını rüyada aldı
Pirin gölgesinde huzuru buldu
Lokması verildi Bektaşi oldu
Bu hikmeti görmez kör var dediler

Ayşe hanım yüreğine sağlık.Nefis şiirnizi kutladım selam ve muhabbetle
Abdal musa sultan, @esin ayşe
14.11.2009 21:08:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:48:41
varsın bu şiir de böyle olsun
varsın kanasın sensizliğin ortasında gece
koyuver kaybolayım
bu şehrin yıldızsız gecelerinde
varsın tükensin kalemimde şiirlerim
tükeneyim...

bu sabahsız geceye inat
varsın kızarsın gözlerim
ağlayayayım
kanay...

Tükeniş, @sahbeyit
16.11.2009 03:20:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:45:49
Bekledim hep devletim var, milletim var, kaygısız;
İşte ahval, tut kolumdan, sen de ister soy beni.
KUTLADIM SELAMLA DOST ŞAİR.ÜREĞİN VAR OLSUN
Kıt’a, @vuslatî
16.11.2009 11:35:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:44:47
Gökyüzünü süsleyelim
Hazzımızı sisleyelim
Sevdamızın kaynağında;
Aşkımızı ıslayalım.

Ayrılığı bağlayalım
Mutluluktan ağlayalım
Nehrisevda ırmağında;
Gönlümüzü dağlayalım.

Gel yanıma, gel kınalım
Tek yürekte bir yanalım
Zümrüt yurdun top...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:36:43
İçip aşkın badesini kanana söyle beni
Ah çekip hakkın adını anana söyle beni
Ben bu aşkın girdabında mecnun oldum bir kere
Kerem beni iyi tanır yanana söyle beni

Haktan gelen başım üste asla şikâyet olmaz
Mert canını siper eder namertte gayre...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:32:40
Bülbülü koymuşlar altın kafese
Ah vatanım diye nefes nefese…
Akgül’ün sesi de benzer bu sese
Gözümde tütüyor, göresim geldi

HARİKASIN GARDAŞ.VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR.YÜREĞİN VAR OLSUN.MEMLEKETİNİ SEVMEYEN KAHROLSUN DİYORUM.KUTLADIM SELAMLA
Gözümde tütüyor, @kemalakgül
16.11.2009 08:13:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Kasım 2009 Pazartesi 12:28:00
Akıl mı bıraktın sevdalı başta?
Gönlüme nasihat, kâr etmez işte,
Sen de benim gibi, dağlara düş te,
Dilerim sevdiğim, gez benim için…

Bu derdi sen sardın, garip başıma
Acımadan, kıydın, şu genç yaşıma,
Aşkından ölürsem, mezar taşıma,
...

Yaz benim için, @RİFAT KURTOĞLU
16.11.2009 07:29:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.787
Şiir Okunma
2.376.749
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL