Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
24 Ocak 2013 Perşembe 10:34:10

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
UNUTULMAYACAK BU MEZALİMİ LANETLİYORUM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ.....KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ....
SELAM VE SAYGIMLA.

KNİSK
@knisk
24 Ocak 2013 Perşembe 10:31:02


Bizler eski dosttuk olma düşmanım
Sensiz geçen boş zamana sor beni

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ.....
KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ....
SELAM VE SAYGIMLA.

Kovmak zor beni, @guleseryorulmaz
23.1.2013 20:32:54
KNİSK
@knisk
24 Ocak 2013 Perşembe 10:28:42

Kul ALLAH a bağlandı
Yürek yanıp dağlandı
Hakla hukuk sağlandı
Ol Muhammed doğunca

Sevgi kardeşlik oldu
Mekkeye Rahmet doldu
Mazlumlar umut buldu
Ol Muhammed doğunca

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
GEÇ KALMIŞIM AMA KESİNLİK...

Ol muhammed s.a.v., @osman aksoy
23.1.2013 16:57:33
KNİSK
@knisk
24 Ocak 2013 Perşembe 10:22:06


Daldan dala uçup gaflete dalan
Görmedim kalıcı bir murat alan
Mecnun da hikaye Leyla da yalan
Aslı olan kerem gibi tütmeli

Hazan, hazan erse bir gonca güle
Vaktidir de sitem eyleme yele
Nefsi arzularla düşmeden dile
Gerçek aşka ihlas ile...

Gitmeli*, @Erdoğan BEKTAŞ
23.1.2013 15:27:43
KNİSK
@knisk
24 Ocak 2013 Perşembe 10:17:58

Sevgi neydi?

Sevgi paylaşmaktı

Umut neydi ?

Umut yarındı

Sevgi umudu sarar,
Umut sevgiyi besler.
Sevgi ve umut yoksa gönülde eğer,
İnsanı diri diri toprağa gömer.

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ;
HARİKA DİZELERDİ BU ...

Sevgi ve umut, @Yasemin Şatoğlu
23.1.2013 21:25:51
KNİSK
@knisk
23 Ocak 2013 Çarşamba 09:59:23


Acı bana, hoş gelir,
Güneşli yer, loş gelir,
Dolu koysam, boş gelir.
Aç gezerim, hep tokum,
Görünsem de, hiç yokum.


Edepliyken, arsızım,
Mutlulukta, var sızım,
Harda yanan, nar sızım.
Konuşmayan, hatibim,
Yazma bilmez, kâtibim.

DE...

Tenakuz, @Entellektüel-41
23.1.2013 00:28:31
KNİSK
@knisk
23 Ocak 2013 Çarşamba 09:54:02


Kınamayın beni anayım ana
Bu kadar işkence revamı bana
Ölürsem öldüğüm demeyin ona
Dünya yansa çöpü yoktur içinde

DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ,
BİLİYOR VE İNANIYORUM Kİ HER EVLADI KENDİ EVLADI GİBİ GÖRDÜĞÜ İÇİN VE ÖZELLİKLE SON YILLARDA ME...

KNİSK
@knisk
23 Ocak 2013 Çarşamba 09:42:22



Belki birgün başaramazsam unutmayı
Yüreğimin en derininde ki acıyı
Yeniden dönersem bu şehre
Koyamazsam yerine kimseyi
O zaman bıraktığım ne varsa geride
Eksiksiz geri alırım güzellikleri

Bu kaçış kendimden belki
Bilseydim sende unutmu...

Unutamazsam eğer, @ghost rose
21.1.2013 15:53:56
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 14:47:16


Kursam zemberekleri, kısa etsem güzleri
Bakışında gül açsın, umut sarsın yüzleri
Hüzzam çalsın kemanlar, susturamaz sazları
-- Ayrılık denen kapı iki kere kapanır
-- Birini sen kaparsın, biri kendi kapanır.

Hangi mendil silecek biriken göz...

Ayrılık denen kapı, @RABATLI
21.1.2013 00:11:10
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 14:26:07


Ölüm ölüm bu kadar yakın mı olur insana
Kulaklarımda kahkahalarla dolu dost sohbetleri
Mutfakta kaynayan çaydanlığın sesi
Kapının zili telefonun sesi
Bu kadar anlamsız gelebilirmiydi bana
Gitmekle kalmak arası karar aşamasında

MERHABALAR ...

Lodos, @sareyaprak
18.1.2013 15:02:49
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 14:24:23

Öylesine kendi çokluğuma odaklanmışım ki, kimsesizliğime tezat,
Pervanelerin merkezindeki beni, es geçmişim heyhat.
Çırılçıplak kalana kadar ruhum, fark etmemişim hiç,
Tanışmak kendi yalnızlığınla, berbat bir duyguymuş berbat.
Henüz olgunlaşmam...

KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 12:14:50

Oysa bir kısmet göründü
Şimdi bin küheylan atına sür geleceğin kapısına
Ben sustum sayende
Sustum…………….

MERHABALAR DOST KALEM ;
ÇOK ÇOK GÜZELDİ..KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA..
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 11:35:56


Birgün bu acı çıkar gelir karşıma
Dilime mühür vurup,boynumu’da büker
Aydınlık dünyamı zifiri karanlık eder
Gün yüzü görmek haram olmuş


Kuş olsam ne fayda güzel annem
Ne fayda....


MERHABALAR DOST KALEM ;
GÜZELDİ..KUTLUYORUM K...

Ne fayda, @mehmetakuzum
21.1.2013 11:15:17
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 09:03:42

Teknoloji sanayiler kuralım
Başarının zirvesine varalım
Hakka boyun eğip dim dik duralım
Kur’an dan sünnetten alış isteriz

Gökte uçan yerde atanım olsun
Dünya pazarında satanım olsun
Bayrağım göklerde tutanım olsun
Ebediyyen böyle ka...

İsteriz, @osman aksoy
20.1.2013 17:25:42
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 09:00:36

DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ,
ÖNCELİKLE ÇOK MUHTEREM EŞİNİZE GEÇMİŞ OLSUN DER VE ACİL ŞİFALAR DİLERİM.. ..FON RESMİDE ENAZ ŞİİR KADAR MANALIYDI..HARİKAYDI DOĞRUSU..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ..EN KISA ZAMANDA ARAMIZDA GÖRMEK DİLE...

Bir misâl-i ekberdir bu, @babidim
19.1.2013 11:07:17
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 08:49:04


Sana da dikerler bir gün baş taşı
Kimlerin göğsüne yaslarsın başı
Olmazmış kimsenin orda sırdaşı
Yalan söz söyleme seher yıldızı


DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ,
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ....KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ...

KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 08:47:38


Geçiyor bir gemi ışıkları suya yansıyan
Gece ise sessiz sakin oldukça siyah
Seninle olmak isterdim serin sularda
Ama biliyorum sen çok uzaklarda...

DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ,
RESİMLE ŞİİR ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ..EEE TABİ İNSAN RESSAM OLUNCA UFKU...

Gemi, @canandemirel
18.1.2013 17:41:03
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 08:44:59


İnsan, insan olmaz kinle garazla
Islah olmaz kibir denen marazla
Küfürle mecazi uslupla nazla
Dost deyip dostuna bileniyorsun


Dine alet etme sağ ile solu
Rızaya uğramaz riyanın yolu
Beşerin sunduğu olur mu dolu
Hazan dedi diye alınıyor...

Alınıyorsun*, @Erdoğan BEKTAŞ
19.1.2013 12:36:56
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 08:31:27


Sevda yeli eser garip başımda
Derdimin dermanı sensin bilesin
Hasretini giydim ben bu yaşımda
Derdimin dermanı sensin bilesin...


Gülüşün ömrüme ömurler katar
Kelamın hüznümü pul edip satar
Hasretin ok olup yüreğe batar
Kalbimin sahibi ...

Bilesin..., @huzun bulutu
21.1.2013 01:37:04
KNİSK
@knisk
21 Ocak 2013 Pazartesi 08:27:28

Kul nefsine malup oldu
Şeytan buna memnun kaldı
Bir insandan ağır geldi
Memet emmi nin kabağı

Bölücülük hiç yapmazdı
Asla el etek öpmezdi
Kırk camız çekse kopmazdı
Memet emmi nin kabağı

DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ,
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.815
Şiir Okunma
1.218.834
Yazı Okunma
38.855
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL