Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
5 Şubat 2013 Salı 09:39:40


Belki ben bilmem sevmesini sevilmek kadar…........ Sende öğretmedin ki:((

ÇOK MUHTEREM İNSAN MERHABALAR;
HARİKA ..YİNE ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ...
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYG...

KNİSK
@knisk
5 Şubat 2013 Salı 09:37:32

Hak değilse mahareti
Kıç aklar mı tahareti
Dünya peşin ahireti
Veresi olana eyvahh


Şer aranır hak içinde
İhanet var bak içinde
İzolenmiş ak içinde
Karası olana eyvah

ÇOK MUHTEREM İNSAN MERHABALAR;
YİNE HARİKA ..YİNE ANLAMLI VEDE DUYG...

Eyvah, @Erdoğan BEKTAŞ
4.2.2013 16:22:06
KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 15:01:25


Hiçliğin acısıyla piçleşerek

biz ne yiyoruz ki,

sürekli ağzımızda kan tadı...

GÖNÜL DOSTU KALEM MERHABALAR;
SÖZ SÖYLENİR Mİ BU SÖZÜN ÜSTÜNE..HARİKAYDI..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..SELAM VE SAYGIMLA..
...

İnkâr, @Filiz Şahin.
18.1.2013 17:42:29
KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 10:57:04


İyi günde zor anda, hep sevmektir kararım,
Gül değince incinse, merhem olur sararım,
Her gamına em olur, her derdine yararım.
O bahtımın ülfeti, hem ecem hem canımdır,
En değerlim, sultanım, nadide bir hanımdır.


İhanetten anlamam, severs...

KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 10:10:02

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR;
HEYY GİDİ GÜNLER...HAYALİ BİLE CİHAN DEĞER DİYEBİLECEĞİMİZ ZAMAN DİLİMİNE YOLCULUK VARDI BENCE..ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE YANSIYAN..
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ...

KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 10:06:34


Her gece nöbettedir başucunda hayali.
Ve küçük yüreğinde soluk bir fotoğrafla dalarken uykuya
Yüzlerinde hatırladığı kocaman bir gülüş olur.


Küçük olur yeniden yaşamak için o anları
Kadın olduğunu unutur.


Özlemleri sarıdır
Aşkları k...

Hikâye, @leb-i şima
3.2.2013 07:54:13
KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 10:02:51


Doldu gözleri, gözleri gibi fırtınalı denizde
Döndürdü rotasını kendi maviliklerine
Yol aldı bir süre kırık dümeni elinde
Derin bir nefes alıp baktığında arkasına
Geride ne bir hayal kalmıştı ne de hayalci...

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR;...

KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 09:56:12


" Sevdâsı hicâz, hasreti hüzzâm, dili hâr’dı..."

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR;
NE ÇOK YAZILABİLECEK SÖZCÜKLER BUNLAR..YANİ SADECE GÜZEL DEĞİL HARİKAYDI..ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI DİZELERE YANSIYAN..
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLS...

Bir zamanlar vardı, @babidim
2.2.2013 11:54:39
KNİSK
@knisk
4 Şubat 2013 Pazartesi 09:46:25


gelmesin geri
ne çocukluğum
ne Pazar Günleri…

DEĞERLİ DOST İNSAN GÜNAYDIN ;
YUKARIDAKİ CÜMLE VE DİZELERDEN HAREKET EDERSEK ; ÖYSA KİMİLERİ İÇİN (ki mesela benim için..) YAŞANMIŞLIK ( siz buna çocukluğuda dahil edeebilirsiniz) " HAYALİ...

KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 16:10:52


Ve en doğrusu olan da sarıldığımız tek umut “ikra” sesine kulak vermekti..

“Bu dünya hayatı sadece bir oyun ve oyalanmadan ibarettir. Ahiret yurduna gelince, işte asıl hayat odur. Keşke bilmiş olsalardı.”

ÇOK MUHTERE...

Mavera'ya umut.., @semram
21.1.2013 22:36:46
KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 16:08:40

"..Filistin, Hacer kadar ağlayacaktı.."

ÇOK MUHTEREM ÜSTADIM MERHABALAR;
ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ...
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Hacer’in gözyaşları, @AZAP
1.2.2013 11:47:45
KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 14:44:36


Söylesem yüze bir dert,söylemesem bana dert
İçimde yara oldu oluşan kabuk pek sert
Yolsam irin akıyor, iyileşmez olur pert
Saatli bomba gibi patlamak üzereyim.


Nankörlük dolu gönlü dilde çare oldurur
Sevgi hazinesini hanesine doldurur
D...

Yoruldum, @Ayvazım Deniz
1.2.2013 00:07:02
KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 14:42:36

Bu yıllarım geçerken, neler gördüm bahtımda,
Fırtınalar atlattım, sığındığım rıhtımda,
İnanılmaz arzuydu, seni gördüm tahtımda,
__Toprak zemin sağlamdır, kırılmayan fayımsın,
__Birçok rakam içinde, sen uğurlu sayımsım!

İki yürek bir olmuş, y...

KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 10:47:44

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR ;.
HARİKA DİZELERDİ..BAKMALA GÖRMEK ARASINDAKİ FARIN FARKIYDI..USTA KALEM HASSAS YÜREKTEN GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Yaşamak ne güzel, @serapertence
31.1.2013 00:39:50
KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 10:30:34


Bir yer arıyorum

Asude bakışlarda sızmalı

Umut olmalı masmavi olmalı

ÖĞRETMENİM GÜNAYDIN ;.
HARİKA DİZELERDİ..KATILMAMAK MÜMKÜN MÜ..UMARIM DİLEKLERİNİZ KABUL BULUR. ŞİİRLE ÖRTÜŞEN DİZELERİN SSAHİBİNİN İÇ DUNYASINI VE DE BAKIŞ AÇISINI YA...

Mavi, @canandemirel
31.1.2013 21:19:49
KNİSK
@knisk
1 Şubat 2013 Cuma 10:24:59


Canımdan öte cansın sen
Damarımda akan kansın sen
Yaşayamam sen olmadan ben
Gözlerimin ışığı nurusun oğul

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR ;.
HARİKA DİZELERDİ..BİR ANA YÜREĞİNDEN DÖKÜLEN GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUTLUY...

Oğul, @Minos
1.2.2013 00:01:00
KNİSK
@knisk
31 Ocak 2013 Perşembe 14:33:47

" Her şiirin bir öyküsü vardır.Bu şiirin öyküsü de bana kalsın olmaz mı? "

DEĞERLİ DOST İNSAN MERHABALAR;
HAYROLA ŞİİRİN HİKAYESİNİ SORAN MI OLDU Kİ?..BEN SORMUYORUM..SORMUYORUM ÇÜNKÜ ; HER ŞİİRİN HİKAYESİ DÜŞÜNCESİNE KESİNLİKLE KATILIYORUM..Yİ...

KNİSK
@knisk
31 Ocak 2013 Perşembe 13:03:32


Kalmasın çocuklar annesiz Tanrım
Hayatları sevgi içinde geçsin
Baharları kara kışa dönmesin
Gözlerinin yaşı akmasınTanrım

EVET DEĞERLİ DOST ; ALLAH HİÇ BİR YAVRUYU ANASIZ BABASIZ ,YURTSUZ YUVASIZ BIRAKMASIIN...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKL...

Annem, @Minos
31.1.2013 00:01:52
KNİSK
@knisk
31 Ocak 2013 Perşembe 12:43:39
DOST DAVRANIŞINIZA VE VEFANIZA İADE-İ ZİYARET ANLAMINDA UĞRAMIŞTIM..ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..TEKRAR OKUDUM İYİ DE OLDU..DAHA MANALI BULDUM..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....
YÜREĞİNİZ V DE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
SELAM VE ...

KNİSK
@knisk
31 Ocak 2013 Perşembe 12:12:35


Erken esti deli fırtınalarım
Erken battı güneşim aydınlığım
Şimdi çektim elimi ayağımı

Belki bir kadeh kırmızı şarap eşliğinde
Gün batımına bakar bakar yazarım


SAYGIN İNSAN MERHABALAR ;..
SABAH SENİ SENSİZ SEVİYORUM ŞİİRİNİZİ OKUMUŞTU...

Yazarım, @ghost rose
30.1.2013 15:18:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.818
Şiir Okunma
1.218.844
Yazı Okunma
38.856
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL