Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 14:29:10


huzur denizinde cık yola
bir kayık ,iki kürek al yanına
bellimi olur;
tek cıktıgın yolculukta
bakmışsın ruh eşinle dönmüşsün yarına
sabret bekle ;
güneş doğacak yüzüne
saçlarını okşayacak hasretle
sarılacak,
teni tenine değmeden sevgiyle...

Sabret bekle, @Kardelen_-3372
18.1.2013 00:07:02
KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 14:22:13
18 Ocak 2013 Cuma 00:20:07
Yatağımda kokun eksik,,
ellerimde tenin,,
omuzumda sen,,
gözlerimde gözlerin,,
yok hiç bir eserin ...
Esir oldu geceler,,
ağrıyor kalbim,,

DEĞERLİ DOST YÜREK ,
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ GÖNÜL PAYLAŞIMIYDI ...

Birşeyler eksik, @Şebnem Örs
17.1.2013 13:08:27
KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 14:17:23

DEĞERLİ DOST İNSAN ,
SEVGİ AKAN ,SEVGİ ÇAĞLAYAN YÜREK SESİYDİ..KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ....
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 14:13:41

Hayatımın yaprağından bir gün daha düştü dalından
Ne kalmış ki geriye ömrümüne düşen payımdan
Düşen her yaprakta solmadım da dalımda
Çokça nasiplenmiş gönlüm, yalnız yavan duygulardan....

DOST İNSAN , DOĞUM GÜNÜNÜZÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTL...

KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 10:35:51


Kâinat birleşse de kati böyledir fikrim!
Efsane sevdaların tadı yok bu zamanda,
Aksini ıspatlayın hadi değişsin zikrim!
Sonlar hep hüsran olur aşk’a olan gümanda.


İşte böyle ’be vuslat’ çek yollardan gözünü!
Kara kilitl...

= sormadın =, @gelmeyenvuslat
18.1.2013 00:45:48
KNİSK
@knisk
18 Ocak 2013 Cuma 10:18:49

Aylar, yıllar, çağlar geçti aradan
Yepyeni bir kısmet sundu Yaradan,
Öz ağladı, göz ağladı, söz ağladı
Ayrı kalmış yürekler umut bağladı,
Ceylan gözlerin yorgun gözlerimi seçti
yudumlayarak su gibi içti,
Kendimden geçtim
Ben seni seçtim...
...

Ben seni seçtim, @ipekyolu
17.1.2013 20:51:31
KNİSK
@knisk
17 Ocak 2013 Perşembe 14:36:11


Gönlü kırık serçesin, parklar mekânın şimdi,
Anne bağrı yuvandı, bozup, dağıtan kimdi?
Umutların tükenmiş, kalbin yasla mı çimdi?
Geleceğin yok artık, görmeden kararttılar,
Bu günün korkunç dünden, yarını arattılar.


Oyun yerin gökdelen, ...

Küçüğüm, @Entellektüel-41
17.1.2013 12:20:47
KNİSK
@knisk
17 Ocak 2013 Perşembe 08:28:38

MUHTEREM GÖNÜL DOSTUM GÜNAYDIN ;
GÖNLÜ İMAN YÜREĞİ VATAN AŞKIYLA YANAN ÇOK MUHTEREM DOSTUMUN HARİKA DİZELERİ VATAN SEVGİSİNİN ACISINI ÇEKENLERE ANLAMLI MESAJLARDI....GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEM...

Vatanım, @osman aksoy
16.1.2013 16:49:23
KNİSK
@knisk
17 Ocak 2013 Perşembe 08:18:37

Hiç kimseyi koymadım ki yerine

Maziye sığmayan anımsın benim
Kaybettiğim eksik yanımsın benim
Dert etsen de yine canımsın benim
Hazaniyi elden sayıp ağlama


DEĞERLİ DOST YÜREK GÜNAYDIN ;
HARİKA SEVGİ DİZELERİYDİ.." senin yerine ben yan...

Ağlama*, @Erdoğan BEKTAŞ
17.1.2013 01:30:47
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 14:58:48


Sindirilmemiş yüreklerin dehlizleri
İncelmiş damarların saçaklarında
kirli kan dolaşıyor

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU KALEM ;
GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
SELAM VE SAYGI...

Maskeli balo, @ghost rose
16.1.2013 14:54:22
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 14:29:23

Baktık batı hem fende, hem ilimde ilerde
Kaldık mı cephelerde at sırtında silahsız
Dünyada, memlekette , kısacası her yerde
Geçmedi bir günümüz iç yakıcı eyvahsız


Bir zamanlar bu millet uygarlık öğretirdi
Demire tav verirken ateşin en koru...

KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 13:13:21

Biz de gençtik bir zamanlar

Bulutlara uzanırdı düşlerimiz

Yıldızları toplardık eteklerimize

Mehtaba çıkar otururduk

Dalardık sonra denize

Yakamozlarda kaybolurduk...

DEĞERLİ DOST YÜREK MERHABALAR ;
EVET MAALESEF GEÇEN ZAMAN GERİ...

KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 11:17:03


Sen Elif’i bildin mi?

MERHABALAR DEĞERLİ DOSTYÜREK ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Sen kimsin ?, @ferhan
15.1.2013 14:16:28
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 10:26:15


Edip yazma dersini sen mi sattın ozana
Adap kızma hırsını kin mi kattın pozuna
Edep bozma tersini cin mi yuttun özüne
Büyüklere dert sordum başına yel gelmesin

Ezilenin başına hayıf görüp durulmaz
Büzülenin döşüne zayıf görüp vurulmaz
Boz...

KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 10:23:29


"Cevahirdir" zannedip, kalbime taktığım pul
İhanet kumaşından camıma asılan tül
İnsanlığından yoksun kenevire tanzir kul
Aslını kaybettiğim müsveddesin içimde



Hatrın temellerine maraz otağlar kurup
Yaz gününde sevdama kış, zemheri dold...

Müsvedde, @Ayvazım Deniz
16.1.2013 00:03:08
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 10:21:44

MERHABALAR DEĞERLİ DOST,USTA KALEM ;
EMEKÇİ BİR BEYNİNDEN BUNDAN DAHA GÜZEL NASIL BİR DUYGU SENFONİSİ BEKLENİRDİ Kİ..FARKLI BİR TARZ VE BAKIŞ AÇISIYDI..YİNE GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....ŞİİR İÇERİĞİ GÜZELDİ,..
KUTLUYORUM EMEĞ...

KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 10:13:10


Artık seni hiş,sevmeden
Sensiz yaşayacak kalbim.
Bu sefer sen değil,
Ben sileceğim seni.

DEĞERLİ DOSTMERHABALAR ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 10:09:06



HABER SAL

BEKLERİM SENİ

DEĞERLİ DOST GÜNAYDIN ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Beklerim seni, @semacık
13.1.2013 01:35:09
KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 09:03:47


Gönlümün kapısına mahcubiyet kilidi
Attım merhametsizce, kördüğümü bağladım
Husumet rüzgarını estiren de bu dildi
Kırdım orta yerinden, çektim dağlar dağladım....

DEĞERLİ DOST GÜNAYDIN ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
KUT...

KNİSK
@knisk
16 Ocak 2013 Çarşamba 09:01:41



Gel efendim kan eyleme yüreğim
Seni kandan sakınırım bilirsin
Günleri saymak ağır geliyor
Gel efendim hafiflet yükümüzü

DEĞERLİ DOST GÜNAYDIN ;
GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....
KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ..
S...

Gel efendim, @mehmetakuzum
15.1.2013 17:44:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.823
Şiir Okunma
1.218.884
Yazı Okunma
38.856
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL