Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
26 Şubat 2013 Salı 08:51:48


Gecenin karanlığında
Düşler denizinde
Sayarım yıldızları
Her gece birer birer.
Kayanları toplarım.
Kimse görmeden
Saklarım gizemimde

GÜNAYDIN DEĞERLİ ÖĞRETMENİM ,DOST YÜREK ;
YİNE GÖZE HİTAP EDEN BİR RESİM DUYGULARI OKŞAYAN DİZELER..ÇO...

Gizemim, @canandemirel
25.2.2013 23:19:22
KNİSK
@knisk
26 Şubat 2013 Salı 08:47:34

" Ab-ı hayat olsa da el suyundan içmiyor..."

GÜNAYDIN HASSAS YÜREK DOSR İNSAN ;
SEVGİ SADAKAT VE YAŞANMIŞLIĞA VEFA VARDI..KALEMİN GÜCÜ , SEVGİNİN DERİNLİĞİ VARDI..HER ZAMANK GİBİ ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..ZEVK ALDIM ...

KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 13:06:39


Duygularım bir sırdır,hep içimde gizlerim
Sevdiğimi göremem, uzaklardan izlerim
Diyemedim bir türlü, düğümlendi sözlerim.
Susmak için dilime sanki biber sürdüler

Düşündükçe sızlıyor, bedenin sol yanları.
Bir misafir bekliyor,tenha köyün ha...

Dikenli çit, @gül peri
22.2.2013 12:25:15
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 10:53:28

Sevgini verebileceğin
Güvenini hissedebileceğin
Uğrunda mücadele vereceğin
Biri yoksa neye yarar sevmelerin

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ;
GÜZELDİ.. ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUY...

Her yeni bir günde..., @çimdik
22.2.2013 00:00:10
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 10:52:10
ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ;
ÖNCELİKLE ALLAHTAN RAHMET GERİDE KALANLARA SABIR VE METANET DİLİYORUM..
ALLAH YAR VE YARDIMCILARI OLSUN...ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORM EMEĞİNİZİ..
SELA...

KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 09:17:59


mazlumun gözünde yaş yürekler dağlanırken
dilekler bin ümitle umuda bağlanırken
şemsine ses vermez gün, seheri sırtlanırken
gün görmez geceleri tan vurmuş seher saydık

GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIY...

Saydık, @Mevlüt GÖZDE
17.2.2013 15:17:45
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 09:05:59

Yatıyordun Kanlar içinde canım
Senin ile keşke aksaydı kanım
Canımdan can koptu düştü bir yanım
Sensiz sana aktı çağladı içim

Umut beslemiştim gelirsin diye
Belki gözyaşımı silersin diye
Uykuyu derdimi bölersin diye
Haberin duyunca dağladı...

Ağladı içim, @(Hayatt)
14.2.2013 00:00:10
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:50:09


Evet biz ortaasyadan gelmişiz ilahi tevhit namına adımız Türk
İnsanı en yüce değer bilerek ceddinize değer vermişiz.

GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ;
DEĞERLİ HEMŞERİMDEN HARİKA DİZELERDİ......ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞ...

Biz, @türkü diyarı
20.2.2013 15:54:38
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:44:06


Seherden axşama küçende gezdim
İşimden güçümden canımdan bezdim
Sözünde durmadın, men bunu sezdim
Niye inanmırsan, söze bilmirem....



Niye gizlenirsen, baxmırsan mene
Verdiğim her sözüm senetdir sene
Çarpaşık olupdu sevgimiz gene
Ne z...

KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:36:27


Pamuk ipliğine bağlı olsada umutlarım
Ucundan tutuyor tutunuyorum
Birgün sana kavuşmak için
Hayaller kuruyor,düşler kiralıyorum

GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
ZEVK ALDIĞIMI SÖYLEMEK İSTERİM.. ...

KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:34:43


Karanlığımıza ışık tutar, ayet gibi yıldızlar.
Zühre yıldızında tüm aşk’lar ve aşık’lar,
Yıldızlar batar, güneş doğar,
Üftade aşıkların tükenişine.
Nur-i ayn’ım,
Süveydanım,
Çingenem,
Sühreganım,
En güzel,en özel
duamsı...

Zühre yıldızı, @Ferda,ca
21.2.2013 17:09:34
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:27:35


Kırlarında koyunları meleşir
Harmanlarda kırlangıçlar güleşir
Mektup yazdım köyümüze ulaşır
Güneş açıp çamurları kurumuş

Hasretimle baksam bizim dağlara
Köyümüzde geçirdiğim çağlara
Osman ım gideyim güzel bağlara
Güneş açıp çamurları kur...

Bahar geldi, @osman aksoy
21.2.2013 17:29:26
KNİSK
@knisk
22 Şubat 2013 Cuma 08:19:43

Senden başkasını sevmedim asla
dünya bir yana sen bir yanasın
Eğer inanmazsan sen bu sevdaya
Kor ateşte cayır cayır yanasın

GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ;
SEVGİ VARDI...SEVGİLİYE SİTEM VARDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI...
YÜ...

Sebebi sensin, @Minos
21.2.2013 21:48:52
KNİSK
@knisk
21 Şubat 2013 Perşembe 08:48:44

Sevdasını gergefime ince ince nakışladığım
Duymadın ki yanan yüreği... deli eyledin

GÜNAYDIN DEĞERLİ KALEM ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEE ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..ZEVK ALDIĞIMI SÖYLEMEK İSTERİM..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM...

KNİSK
@knisk
20 Şubat 2013 Çarşamba 09:40:26
GÜNAYDIN DEĞERLİ AĞABEYİM ;
GEREK YAZI GEREKSE ŞİİR SAYFANIZA BU KACINCI UĞRAYIŞIM BİLMİYORUM..AMA SİZDEN HALA YANIT ALAMADIM..UMARIM SAĞLIK VE SIHHATTESİNİZDİR..ÖZLEDİK KALEMİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA..
Sonsuz hasret, @zorel
15.5.2012 22:11:28
KNİSK
@knisk
20 Şubat 2013 Çarşamba 09:31:55


Yaşadığın gündür hayatın

O da bugünlük saltanatın

GÜNAYDIN DOST YÜREK;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....
BU DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE KALEMİ KUTLUYORUM..
SELAM VE SAYGIMLA..
Bir günlük saltanat.., @AYDINK
19.2.2013 16:59:37
KNİSK
@knisk
20 Şubat 2013 Çarşamba 09:27:35


Saymakla bitermi güzelliklerin
Torağın kutsalHavan dermandır
dertlere senin

GÜNAYDIN DOST YÜREK;
HANİ DİYOR YA ŞAİR ;" kim bu cennet vatan uğruna olmaz ki feda..." ÇOK ANLAMLI BİR VATAN SEVGİSİ TAŞIYAN DİZELERDİ....BU DEĞERLİ YÜREĞİ VEDE K...

Memleketim, @Minos
19.2.2013 21:42:43
KNİSK
@knisk
20 Şubat 2013 Çarşamba 08:33:51

cennete uyandı senle; yüreğimde ki cehennem....


siyah saatlerin en çaresiz sabahında gün,
bir başına kalan o bedenin, rahmetli ismidir ruh,
ölümün gözlerine, yaşarken bakıyorum,
bir garip hüzündür, hiçliğin kötürüm kolları,
ben; senin bakı...

Ses ve sus, @karann
19.2.2013 21:32:26
KNİSK
@knisk
19 Şubat 2013 Salı 08:40:37


Yaşanılası, sevilesi Akdeniz, ne söylense yetmez sana
Böyle sevda desenli elbiseler giydirilir mi hiç insana
Hadi karıştın diyelim, hasbelkader Egeden Marmara’ya
Niçin ortak ettin bizi, ritimsiz dalgalarının oyunlarına

ÇOK MUHTEREM G...

Akdenize, @haticeak
19.2.2013 00:03:42
KNİSK
@knisk
19 Şubat 2013 Salı 08:29:22


Tut ellerimi bırakma beni
Başıma taç yapar taşırım seni
sensiz yaşayamam ahu bakışlım
Yaşayan ölüyüm sensiz inan ki


ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU MERHABALAR ;
SEVGİ ÖZLEMİ DİZELERDİ....ANLAMLI VEDE DUYGU YÜKLÜ DİZELERDİ...YÜREĞİNİZ VEDE KALEM...

Sensizlik, @Minos
18.2.2013 20:13:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.824
Şiir Okunma
1.218.900
Yazı Okunma
38.856
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL