Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
10 Nisan 2008 Perşembe 09:32:06
Dön sevdiğim..
Yarım kalmış aşkların hatırına dön,
Verdiğimiz yeminlerin hatırına,
Kurduğumuz hayâllerin,
Uykusuz geçen gecelerin,
Tarifi olmayan hecelerin hatırına dön,

Kaybedince sevda ateşi daha bir çoğalır..Güzel dizelerdi.Tebrik ve sela...

Dön.., @bykenan
10.4.2008 06:19:31
karadereli
@karadereli
10 Nisan 2008 Perşembe 09:30:07
Makamda kaybolmuş diyor görenler
Dönmüyor geriye kabre girenler
Olsun asaletten taviz verenler
Sen ceddine uyan soy olmalısın

Çok güzeldi.Kutlarım.Selamlar..
Olmalısın, @haşim kalender
10.4.2008 06:54:09
karadereli
@karadereli
10 Nisan 2008 Perşembe 09:28:42
Güzel ve manalı dizeler.Yüz güzel olanın gönlüde güzel diye aldanmamak lazım..Tebrik ve selamlar.
Anla vefasız, @ceyhunaltunkas
10.4.2008 07:42:30
karadereli
@karadereli
10 Nisan 2008 Perşembe 09:23:32
Beğeni ile okudum.Tebrik ve selamlarımla...
Eylül güzeli, @zakir
10.4.2008 09:00:50
karadereli
@karadereli
10 Nisan 2008 Perşembe 09:20:59
Güzel çalışma.Tebrik ediyorum.Selam ve saygılar..
Veda, @Bayram Ali Bülbül
10.4.2008 09:16:26
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 15:26:56
Gönül pınarı vuslata erince coşmuş..Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Vuslat, @kazım Doğan
9.4.2008 14:02:20
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 15:15:21
Bismillah de, o her hayrın başıdır
Bir nişandır dinin gözü, kaşıdır
Berekettir bir kuvvetli çarşıdır
Kaçıp gitme sözlerime kulak ver.
Ey nefs..uslan..Çok güzeldi..Kutlarım.Selamlar..
Gel ey nefsim!, @ceyhuni
9.4.2008 13:35:57
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:59:37
Melekler kadar eşsiz sen dünya güzelisin
Aynada gülen aksim kalbimin özelisin
Dilimden hiç düşmeyen sözlerin gazelisin
Kimselerde bulunmaz her dem tatlı bakışın...

Sevgiyi yüklemiş dizelere inletiyorsunuz.Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla....

Sana gelmesin, @SinanKARAKAŞ
9.4.2008 13:30:41
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:56:33
Melekler kadar eşsiz sen dünya güzelisin
Aynada gülen aksim kalbimin özelisin
Dilimden hiç düşmeyen sözlerin gazelisin
Kimselerde bulunmaz her dem tatlı bakışın...

Çok güzel dizeler.Tebrik selamlarımla..
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:42:58
bir müddet sonra
kurallar çiğnenir
sessizliğin avazı
bir sotede delinir:

buradayım işte,
gel de sobele!
GÜZELDİ.TEBRİK VE SELAMLAR..
62, @çınarbağcı
9.4.2008 13:06:16
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:26:10
Dostluk yok ya! Her şey para,
Düşmeye gör azcık dara,
Faizle açarlar yara,
Alan varsa beri gelsin.
Çok güzeldi.Kutlarım..Dini eğitime vurulan darbenin nesli bu..Selam ve saygılarımla..
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 14:23:24
Güzel şiirdi.Tebrik eder,selamlarımı sunarım.
Yüz, yüzüm..., @Otranto
9.4.2008 11:33:46
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 13:24:46
Beğeni ile okudum.Kutlarım.Selam ve saygılar..
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 13:22:41
İçten hüzünle dökülen bir dörtlük.Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..
Bu gün, @Müfide Decdeli
9.4.2008 11:10:13
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 13:13:31
sadece hissettiğim bir ego
ama
daha süper değil
terbiyesi eksik henüz...
İnsanlarda bu hastalık yaygın..bir arınabilsek..Güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..

karadereli tarafından 4/9/2008 1:14:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
... her hayatta-3..., @meselci
9.4.2008 10:57:46
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 13:08:36

Güzel taşlama.Tebrik ve saygılarımla..
Senin işin, @galatasaray
9.4.2008 10:02:00
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 13:01:42
"Siz hala sigara mı içiyorsunuz.."yazık hep terk edileceksiniz sonra..Duygular güzel dökülmüş dizelere..Tebrik ve selamlar..
Ben ve sigaram, @nimesay
9.4.2008 09:29:02
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 12:54:45
Olmasan da yakınımda,
Koştum işte...
Yanımda bildim seni,
Geceleri seni sardı kollarım
Tenin koktu yastıklar

Ayrılık zor alışkanlıklar hançer gibidir...Çok güzeldi.Tebrik ve selamlarımla..


karadereli tarafından 4/9/2008 12:55:48 PM zama...

Kim çaldı ?, @RABATLI
9.4.2008 09:13:16
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 12:51:03
İmrendim.Tebrik ve selamlarımla..
Yanarım - 2, @Hüseyin Çiftçi
9.4.2008 09:10:07
karadereli
@karadereli
9 Nisan 2008 Çarşamba 12:20:09
Gönlü vuran darbeler dağıtır insanı..Çok güzeldi.Tebrik ve selam larımla..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.142
Şiir Okunma
640.705
Yazı Okunma
44.116
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL