Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:32:24
sonunda çiçeklerimin hepsi öldü..
içimdeki sen gibi..

ama sen yaşatmak için git çiçeklerini,
seninkilerde ölmesin benim gibi.

Duyarlı ve güzel dizeler.KutlaRIM.SELAMLAR..
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:27:25

Yitirilmiş kentler gibi sevdalardı

Kendime kaçtıkça kendimi aradığım

İklimsiz erkek coğrafyalarıydı

Üşüdükçe mevsimine kapıldığım
GÜZELDİ.TEBRİKLER.SELAMLAR..
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:23:38
GÜZELDİ.TEBRİK EDERİM.SELAMLARIMLA..
Onlar için, @Abdulkadir AKDEMİR
20.4.2008 22:36:19
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:21:44
AŞK SÖYLETİR...GÜZELDİ.TEBRİK EDİYORUM.SELAMLAR..
An meselesi, @ceyhunaltunkas
20.4.2008 22:21:21
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:18:02
Bir kelebeğin kanatlarına inşa ettik yeşil gözlü evleri,
Çekilip gitmek istemezken yolumuzda ebrehenin filleri.
Bir hüzün laboratuarı kurduk birikmiş sancılar üstüne,
Gönül iklimlerinde kurumaz kan, hiç büyümez yaşı ölünün.
ÇOK GÜZEL DİZELER.KUTL...

karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:15:40
ÇOK GÜZEL DİZELER.KUTLARIM.SELAMLARIMLA..
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:12:27
Güzel şiirinizi kutlarım.Selamlarımla..
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:09:57

Mavi iklimler gelsin, kuşatsın, sarsın bizi,
Sımsıcak yüreğinde, saklasın ikimizi…
Ah özlem ah düşen kor ateş....denizlere bile söndüremez...Rabbim sabır versin.Selşam ve saygılar..
karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 09:04:33
Gelecek karanlık, beni korkutur.
Ülkemin neslini, kimler uyutur?
Sil baştan yeniden, yazık değil mi?
Kırksekizyıl daha, ben yaşamam ki.

Şiiriniz güzeldi.Kutlarım.SelaMLAR..
Müslüman Türk kimliğini, ve değerlerini ilke edinerek vatan için alın...

karadereli
@karadereli
21 Nisan 2008 Pazartesi 08:42:56
Sardı sevdasını hiç bırakmadı
Çağladı yüreği fakat akmadı
Senden gayrisine dönüp bakmadı
Duygu deryasına dalmadı deyin

Güzel dizelerinizi kutlarım..Selamlar..
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 14:10:23
İnsan duygulanır, hoş olur bazen,
Bazen bahar olur, kış olur bazen,
Gerçek sandıkların, düş olur bazen,
Bazen soğuk olur, duşlar diyorsun…

Çok güzel dizeler.Kutlarım.Selamlarımla..
40. ya/saklanma!.., @kadircetin
18.4.2008 14:04:59
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:25:30
Şeytan avcı olmuş boşluklardan sızar
Dilek ağaçlarında kilit mi var
Bataklıktan çıkıyor dalmış hülyalar
İnançlar menekşeyi kardelen yapar.

Beğendim.Tebrik ve selamlarımla..
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:24:19
Acıyıp halime yardım et bana!
Bütün kullarından yakınım sana...
Bitti ömür geldim ahir zamana,
Bir damla su ver yanar dururum.
Gönülden yakarışlara amin..Güzeldi.Tebrik ve selamlarımı sunarım.
Allah'a yakarış, @nedi
18.4.2008 02:53:55
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:19:43
Ekmeklerin dumanı tandırlarda tüterdi
Akşam inek sağılır,sabah horoz öterdi
Her akşam bir ev’de toplanır hedik yerdik
Meseller sorulur,bunlara cevap derdik
Geçmiş zaman kesitleri..ama birileri hala yaşıyordur.Çok güzeldi.Kutlarım.Selamlar..
Lambalar sönerdi, @semihcik
18.4.2008 02:09:08
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:14:32
Çok güzeldi.Kutluyorum..Selamlar..
Mahşere kaç var, @yorgun-kalem
18.4.2008 00:37:45
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:12:56
Duyarken gözünü, okşarsa buğun
Göz kapaklarının,matemi yükün
Toprakla yaparken şanlı bir düğün
Makberî’yi arz’ın böğrüne çakın

İmrenerek okudum.Kutluyorum..Selam ve saygılarımla..

karadereli tarafından 4/18/2008 9:13:14 AM zamanında düzenle...

karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:09:22
Herşey fâni, bâki tat bulamadım
Zannımca kendime dost olamadım
Kader bırakmadı sık gülemedim
Dilerim ki sen hep gül can yoldaşım

Güzel dizeler..Kutlarım.Selamlar..
Can yoldaşım...., @Kederli
18.4.2008 00:07:27
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:05:29
ŞEFAATE NAİL OLURUZ İNŞAALLAH..GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN..GÜZELDİ.TEBRİK EDİYORUM.SELAMLAR..
(s.a.v) sana geldim, @şair07
18.4.2008 00:01:00
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 09:01:13
Sensizlik göğsümde saplı bir hançer
Gönlüme düşünce kaldım ya naçar
Dediler üzülme zamanla geçer
Geçmedi bak sızım gel bir an önce
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA.TEBRİK EDİYORUM.SELAMLAR..
Gel bir an önce, @kadim
17.4.2008 23:47:18
karadereli
@karadereli
18 Nisan 2008 Cuma 08:58:41
ÇOK GÜZELDİ.KUTLARIM.SELAMLAR..
Lüzum yok, @limit32
17.4.2008 23:40:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.379
Şiir Okunma
641.279
Yazı Okunma
44.180
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL