Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
1 Mayıs 2014 Perşembe 10:50:46
Ömrüzün geç bitmesi ve sağlıklı günler geçirmenizi dilerim.
selam ve saygılarımla Cemal Kardeşim.Kandilin de mübarek olsun.
Günler geçiyor, @Ağırdağ
1.5.2014 00:01:23
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2014 Çarşamba 18:22:53
Bu güzel şiir için kutlarım Bahri Bey.
Selam ve saygılarımla kalın.
Aşk benim, @Dosteli_
30.4.2014 10:43:13
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2014 Çarşamba 18:21:02
Güle güle gardaşım.Bu güzel şiirinle birlikte yola devam.
İnşallah sevene ve sevilene ulaşırsın!Selamlarımla..
Yalnız şu şelek'e altta açıklama yapsaydın daha güzel olurdu.
Ben de ilk kez senden duydum.Tabii mana olarak.
Gidiyorum.., @batu_41
30.4.2014 15:40:30
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2014 Çarşamba 18:17:09
Bizim yazmak istediğimiz böyle manalı şiirler ama bazen kolaya kaçıyoruz.
Hele kendim kolay,basit, halk şiirleri yazmaya özen gösteriyorum.
İstiyorum ki böyle bir tarzım olsun.Ne kadar beceriyoruz bilmiyorum ama
sana tavsiyem böyle derin ve manalı...

Arabesk gönlüm, @Şair Yürek
30.4.2014 17:31:12
k.doğanay
@k-doganay
30 Nisan 2014 Çarşamba 18:08:38
Sayfama hoş geldin, sayfanı da hoş bulduk.Güzel şiirleriniz için kutlarım.
Selam ve saygılarımla kalın.Her zaman beklerim.
Söz 5, @selmaakça
26.4.2014 23:42:59
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 22:54:13
Şiire uygun ilk defa bu kadar uyumlu şiir ve resim görüyorum.İkisi de bir birinden güzel.
Ayrıca isminize de zerafet katıyor.Kutlarım Gülce..selam ve saygılarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 18:17:32
Tebrikler Demet Hanım.Bu gece çok şeyler anlatıyor.
Selam ve sevgilerimle kalın.Zevkle okunacak bir şiir.
Bu gece, @Ak Yürek
29.4.2014 15:13:26
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 11:11:27
Çocuklar olmasa geleceğimiz de olmaz.Güzel bir okul şiiri olmuş bizim köylü.
Kutlarım.Ellerine sağlık.Selamlarımla kalın.
Çocuklarımız, @Halil Manuş
29.4.2014 00:22:11
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 11:09:05
Tebrikler Rasim Bey.Güzel bir şiir.Seslendiren Remzi Kardeşimizi de kutlarım.
Selam ve saygılarımla..
Sonkez, @RasimYılmaz
29.4.2014 01:21:05
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 11:06:37
Farklı ve anlamlı bir şiir olmuş.Ellerine sağlık.
Selamlarımla kul düşünce..
İzbet, @kul düşünce
29.4.2014 06:22:36
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 11:03:29
"İki gözü de kör olsun bu yaşlılığın !" Zekeriya Bey.
haklısın ve de güzel dile getirmişsin.Ellerine sağlık benim ihtiyar arkadaşım.
Selamlarımla kal.
" yaşlılık ", @zkrytsgn
29.4.2014 07:49:58
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 11:00:06
Tebrikler İ.Coşar.Güzel bir serbest şiir olmuş.
Selamlarımla..
Şiir uykusu, @cosari
29.4.2014 07:51:09
k.doğanay
@k-doganay
29 Nisan 2014 Salı 10:58:36
Ellerine sağlık Bozok Kızı...Güzel bir sitem şiiri olmuş.
İnşallah bizler de sevdiklerimizin yüreğinde yer buluruz.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 22:44:43
Bu güzel akroştik Tıp Bayramı Şiirin için seni ve selendireni kutlarım.
Selamlarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 22:42:41
Tebrikler Hilmi Bey.Bayrak yakmak katil insanların işidir.
Onun için fazla üzülmemek gerekir.Ermenin işi bu.
Güzel şiirin için ellerine sağlık.selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 19:41:27
Romen Diyojen vari bir şiir.
"Gölge etme başka ihsan istemem!"
Şiir de ses de güzel olmuş.
Tebriklerimle..
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 19:39:39
DOĞANAY'ım deryalara
Selam verdim yayalara
Duyur derim dünyalara,
Kalk uykudan gel kendine!...DOĞANAY..

Selamlar Halil Kardeşim.Gönlüne sağlık.
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 11:01:52
Kişiye özel güzel bir şiir olmuş.Kutlarım Hasan Bey.
selam ve saygılarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 10:57:55
tebrikler Bahri bey.Miras için kutlarım.Ancak seste bir problem var galiba..
Dinleyemedim.selamlarımla kalın.
Miras, @Dosteli_
28.4.2014 08:00:42
k.doğanay
@k-doganay
28 Nisan 2014 Pazartesi 10:55:26
Türk Milleti adına yazmış olduğun bu güzel şiir için kutlarım kardeşim.
Ellerine sağlık.Selam ve saygılarımla..
Türk milleti, @türkü diyarı
28.4.2014 10:49:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.530
Şiir Okunma
1.765.726
Yazı Okunma
185.806
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL