Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 11:13:45
Bu güzel Kutlu Doğum Şiiri için teşekkürlerimi sunarım Ferhan kardeşim.
Selam ve saygılarımla kalın.
Kutlu doğum kutlu olsun., @ferhan
16.4.2014 11:27:10
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 11:08:15
Aşkın Gözyaşları her yanı ıslatmış.
Ama fazla ağlamaya gerek yok Hasan kardeşim.
Bu yaştan sonra fazla aşk insanı usandırır.Selamlarımla..
Aşk, @Hasan Özaydın
19.4.2014 00:10:53
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 11:06:19
Damla damla aşk kokan bir şiir için kutlarım Kadri Bey.
Yine çeşmi bülbülleri konuşturmuşsun.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 11:04:26
Allah gecinden versin ama en güzeli son kıta olmuş şairağam.
Üç beş metre bezden başka ne örtümüz olacak.
Güzel bir şiir okuduk.Yazan ellerine sağlık.Selamlarımla kalın.
Tortusuz gönül, @Mehmet Nalbant
19.4.2014 00:03:26
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:52:38
Eski aşık geleneğine bağlı bir türkü gibi güzel olmuş.
Tebrikler Emine Çerçi.Güzel şiirleri yaz hele hele..
Diyelim ve selamlarımızı sunalım.
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:50:24
Ellerine sağlık Zaralıeren.Şiir de seslendirme de güzel olmuş.
Tebriklerimi sunarım.Selamlarımla..
Lazım değilsin, @zaralıeren
19.4.2014 09:57:29
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:48:38
Güzel bir naat ve güzel bir seslendirme.Tebrikler Halil Bey.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Sen yoksun ya..., @Halil Manuş
19.4.2014 09:55:18
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:47:02
Şair Bahri Yıldırım'a ve şiire ses veren Deniz uzunere tebrikler.
Güzel bir şiir ve güzel bir seslendirme olmuş.Selamlarımla..
Yine yalnız ağladım, @Dosteli_
19.4.2014 09:31:31
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:44:35
Yeni durumlara alışmak biraz zor ama bulunduğu çevreye de en iyi uyum sağlayan aisandır.
Güzel bir konu ve güzel bir şiir.Tebriklerimle Melek hanım.Selamlar.
Geçiş dönemi, @Melek KIRICI
19.4.2014 09:27:58
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:42:11
Teşekkürler Hüdai.Güzel bir Ceren şiiri olmuş.
Selam ve saygılarımla..
k.doğanay
@k-doganay
19 Nisan 2014 Cumartesi 10:40:44
Güzel bir Fatiha olmuş.Ama hiç bir dosta tavsiye edilmez.
Allah herkese güzel ölüm versin!derim.selamlarımla...
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 22:43:47
Acaba Allahın Sevdiği Kulu mu, yoksa aç gözlü biri mi?
Düşünmek gerek.Para ve servet güzel.Şair gönlü ise daha güzel.
Selamlarımla Nihat Bey.Güzel bir aşk şiiri.Ama acı gerçekleri yansıtıyor.
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 11:14:34
Evet çok şeyi yazmak ve yapmak elbette "meziyet değil!"
önemli olan güzeli ve gerçeği yazmak.Kutlarım Mecit Bey.
Selamlarımla kalın.
* meziyet değil!, @Mecit Aktürk
18.4.2014 00:38:14
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 11:11:23
Dervişler Yurdunda mutlu olman dileklerimle..
Hoşça kalın Emine Çersi.Selamlarımla..
Aşk meyhanesi, @emine çerçi
18.4.2014 00:12:30
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 11:09:39
Nazlı yare yazılmış güzel mısralar.Türkü tadında okuduk.
Ellerine ve gönlüne sağlık Cemal kardeş.Bahtın ve yolun açık olsun.
Yazmaya ve söylemeye devam.Selam ve saygılarımla kalın.
Nazlı yarim, @Ağırdağ
18.4.2014 00:07:05
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 11:06:55
yare söylenmiş güzel bir sitem olmuş.tebrikler Dursun Bey.
Selam ve saygılarımla kalın.
k.doğanay
@k-doganay
18 Nisan 2014 Cuma 11:05:08
Yar güzel olunca insan bakmaya kıyamazmış.Seninki de öyle galiba.
Gönül bir kere güzel demiş.Gerisi nafile.Selamlarımla..
Bakmaya kıyamıyorum, @zkrytsgn
18.4.2014 03:09:17
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2014 Çarşamba 20:36:27
Kutlarım Nezahat Kaya.Güzel ve manalı bitr şiir okuduk.
Ellerine sağlık.Selam ve sevgilerimle kalın.
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2014 Çarşamba 20:34:06
Aah!..O telefonlar yok mu?Dijital dünya da neleri değiştirdi.Eskiden telgrafın telleri vardı ve kuşlar konardı.
Yolcular ses geliyor diye fincanları taşlardı.Şimdi elimizdeki telefonlar hayatımız oldu.
Adam her türlü resmini çekiyor ve yayınlıyor.S...

Telefonun ucunda, @Ahmet Moran
16.4.2014 19:44:17
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2014 Çarşamba 20:29:42
Tebrikler Mehmet Kardeşim.Üşüme derken,sesle ve yazıyla güzel şeyler anlatıyorsun.
Anlatmaya da devam et.Selamlarımla..
Üşüme, @Şair Yürek
16.4.2014 17:48:29
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.503
Şiir Okunma
1.765.615
Yazı Okunma
185.793
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL