Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 22:51:06
Önce fedakar arkadaşın için yazdığın övgüye,
Sonrada kızımıza selamlarımla..İnşallah iki gönül dostu da memnun olur.
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 22:48:49
Güzel bir nostalji şiiri olmuş.Kutlarım Gülden Hanım.
Selamlarımla kalın.
Aykırı yağmur, @GÜLDEN KIR
16.4.2015 20:24:19
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 18:59:34
Sağolun dost kalem.Sizin de Kutlu Doğum Haftanız Kutlu olsun.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 18:57:29
Önce bu güzel şiir için kutlarım hemşerim.Sonra;
Nedense her kıtanın sonoda BUGÜN değil de BİRGÜN okudum.
Sanırım böylesi daha anlamlı geldi.Selamlarımla..
Havada can kokusu var, @Dosteli_
16.4.2015 08:54:57
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 18:55:08
Şiir de yorum da güzel olmuş.
Kutlarım Kardeşim.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 18:53:31
Size yakışanı sanırım başınıza taç yapmak.Güzel şiir ve güzel duygular için kutlarım Ayşe Karan.
Selam ve sevgilerimle..
Kır çiçekleri, @AYSE 09
16.4.2015 16:12:16
k.doğanay
@k-doganay
16 Nisan 2015 Perşembe 18:52:03
Ah Natalya ah..Sen de derin izleri kalmış.
Ama güzel de bir şiir olmuş.İnşallah Natalya'ya değer bu şiir.
Kutlarım..
Natalya 2, @Mehmet Kılıçel
16.4.2015 18:42:42
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 19:01:14
Ay Gardaş tam Azeri Şiiri tadında bir şiir.Kutlarım M.Ali bey.
Zaten öyle diyeceksin ama bazen Azeri yazılanlatı anlayamıyoruz.Ama Kağızman Ağzını
gayet iyi anlıyoruz.Demek kiIğdır ile Kağızman aynı.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:58:16
İkisi de var sanırım.Altmışından sonra adam kendini beğenmez.
Bunlar da öyle sanırım.Selamlarımla..
Resim mi ressam mı, @ÜLKÜ KARA
13.4.2015 05:11:09
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:54:51
"Ar damarı çoktan çatlamış!"deyince işler biter.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Kırılgan..., @Gülüm Çamlısoy
15.4.2015 11:54:19
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:52:31
Hangi yare doyulur kİ?Güzel temenniler ve istekler.
Kutlarım Kadri Bey.Selamlarımla..
Sana doyulmaz ki yar…, @AZAP
15.4.2015 11:31:44
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:50:14
Kutlarım Erol Bey.İlk defa şiirini okuyorum.Ama güzel bir şiir.
İnşallah bundan sonra sık sık okuruz.Tasavvufi bir şiir olmuş.
Ellerine sağlık.Selamlarımla.
Var, @Erol URAZ.
15.4.2015 10:58:03
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:47:29
Kutlarım servet Bey.Hem Mecnun,hem Ferhat olmak kolay iş değil.
Selamlarımla..
Lime lime, @Servet Bardak
15.4.2015 10:26:47
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:46:05
Eee maça beyi olmak kolay değil.Hele etrafını bir de tavuklar çevirdiyse?..
Vay gele halina..Selamlar Hasan Bey.
Maçabeyi, @Hasan Özaydın
15.4.2015 10:26:37
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:42:23
Çok acıklı bir KIyamet seneryosu olmuş.Ellerine sağlık Erhan Bey.
Demek sen Sorgunlusun.Öyleyse bizim Siyami YOZGAT'ı tanırsın..
İkinize de selamlarımla..
Kıyamet, @ERHAN DOĞANAY
15.4.2015 10:17:06
k.doğanay
@k-doganay
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:39:38
Şiir tane tane akıyor.Dertli ve ya hüzünlü.Ama mısralar yerli yerinde.
Nakarata tam uygun olmuş.Gönlüne sağlık.Selamlarımla NÜS.
-nakarat -ıı-, @NÜS
15.4.2015 16:40:37
k.doğanay
@k-doganay
14 Nisan 2015 Salı 19:10:20
Tebrikler Yusuf Bey.Mevlana ya uygun bir şiir olmuş.
Kutlarım.Selamlarımla..
O diyar, @mevlana diyarı
14.4.2015 16:11:29
k.doğanay
@k-doganay
14 Nisan 2015 Salı 19:08:13
Tebrikler meslektaşım.Yanık bir türkü havasında olmuş.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Saba rüzgarı, @suzan çelik
14.4.2015 18:44:05
k.doğanay
@k-doganay
14 Nisan 2015 Salı 19:06:02
Çok kahırlı bir mektup olmuş.
Şiirle de içini döksen yine de ben buna cevabi mektup derim.
Anlayan anlar sanırım.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
14 Nisan 2015 Salı 19:04:01
Çok güzel bir eleştiri şiiri olmuş.
İnşallah ders alması gerekenler alır.
Selamlarımla Coşari..
Sultanım, @cosari
14.4.2015 11:10:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.784
Şiir Okunma
1.767.591
Yazı Okunma
185.937
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL