Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:53:27
Her zaman ki gibi anlam ve anlatımıyla etkileyici ve anlam dolu dizelerdi.

1 Mayıs tüm emekçi kardeşlerimize hayırlar getirsin inşallah.

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:51:42
Günün bu güzel ve özel seçkisini yazan kaleminiz daim olsun.

Çok güzel bir gönül sesiydi.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:23:27
Gözlere yazılan şiirler hep dikkatimi çekmiştir.

Bu da onlardan biri.

Çok güzeldi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Gözleri, @YAKAMOZ ŞİİRLER
30.4.2026 22:53:27
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:22:33
“ insan en çok
Aşkta kaybolur, en çok orada var olur.”


Eyvallah.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:21:35
Her zaman ki gibi güzel bir gönül sesiydi Dost Kalem.

Canı gönülden kutluyorum.
İşte senin eserin,, @yön
30.4.2026 20:02:17
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:20:28
Ah güzel yürek,

Baba değince bende de akan sular duruyor.

Babamı erken zamanda kaybettim, öyle duygulu, öyle içten bir gönül sesin var ki, şu ana kadar yazdıklarından daha ayrı bir şiir bu.

Ama herşeye rağmen hayata tutunmak da gerek ya.

...

Yoruldum babam, @CEMRE_YMN
30.4.2026 18:40:21
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:13:06
Çaresizce çektim durdum çilemi
Anlamadım gitti devr-i alemi
Yaşadığım bunca gamı, elemi
Hiç de hayra yoramadım efendim


Diyor ,

Canı gönülden kutluyorum.

Çok güzeldi değerli Kalem.

Selam ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:10:04
Değerli Dost Kalem,

Ne güzel bir taşlama olmuş.

Rabbim islamı hakkıyla yaşayan ve yaşatanlardan eylesin bizleri.

Gayet başarılı, gayet güzeldi.

Var olun.

Selam ve saygılarımla.
Muskacı, @Ebuzer Ozkan
1.5.2026 00:01:49
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:08:06
Yine duygu dolu her zaman ki gibi ustalıkla işlenmiş, emek verilmiş güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
İlkbahar, @Hayrullah
1.5.2026 02:38:35
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 09:02:55
Selam olsun…


Nasihat dolu içeriklerle bezenmiş harika bir gönül sesiydi.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 08:59:57
Manidar ve çok haklı bir gönül sesi düşmüş sayfaya .

Yüreğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 08:46:53
Anlam ve anlatımıyla oldukça akıcı güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık Hocam.

Selam ve saygılarımla.
Gittin gideli, @nejat hoca
1.5.2026 06:24:49
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 08:46:03
Müslümanız diyoruz ama gereğini yerine getiriyoruz muyuz?

Sorgulatan bir şiir.

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
1 Mayıs 2026 Cuma 08:44:15
Her zaman ki gibi usta işi çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık değerli Üstadım.

Kaleminiz daim olsun.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 20:41:35
Yüreğinize sağlık değerli Kalem.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Değilmiş.., @hacı gürbüz
29.4.2026 20:14:33
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 20:03:43
Değerli Kalem yine güzel dizeler düşmüş sayfaya.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Sırsız ayna, @Yinsani
29.4.2026 19:47:17
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 17:53:38
Değerli Kalem ,

Her zaman ki gibi çok güzel bir gönül sesi düşmüş sayfaya.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 17:52:48
Şiir de resim de çok güzel.

Alıp götürdü derinlere..

Eyvallah.

Canı gönülden kutluyorum.
Özlenen tanık, @Turgay Kılıç
27.4.2026 12:43:29
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 17:50:31
Kısa , öz ama etkili bir gönül sesi.

Alkışladım.

Ve canı gönülden kutluyorum.
İnsanoğlu bu, @Onur Altınok
4.4.2026 16:43:59
Kąrsî
@k-261-rs
29 Nisan 2026 Çarşamba 16:30:43
Güzel Ablam ara ara şiirlerini kaçırıyorum.
Hata mı hoş gör.

Ne denir ki senin gibi güzel kalemi olan güzel bir yüreğe.

Müstesna, müstesna, müstesna.

Selam ve sevgilerimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
65.872
Şiir Okunma
836.478
Yazı Okunma
5.536
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL