Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 23:40:51
Seni tanıdım da sanıyordum ki bir tane.
Şimalen bir taneydin doğru,
Tatlıydın
Güzeldin.
Tatsız bırakıyordun balı şekeri.
Tanıdıkça ve indikçe yüreğine,
Gördüm ki bir tane değil,
Bin tanesin..
Senin yüreğinde senden o kadar çok var ki,
Sen be...

Nartanemsin benim., @belmando
7.7.2009 23:02:20
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 23:39:25
İstanbul güzel bir kent.Türlü güzellikleri,tarihi ,yoğunlukları var.Şairlere ilham olan bir kent.Yine mükemmel ve usta kalemden özel bir eser okudum.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım yine tam,alkışlar.
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 23:33:36
Derken bir aşığın bahçesine misafir olur,
Buram buram sevda kokar tüm çiçekleri…
Çekinir incitmeyi narin yüreği,
Nefesini tutarak, selama durur…

Ansızın yorulur bu uzun geziden,
Bir çınar altında huzuru bulur…
Yapraklara anlatırken hikâyesini...

Kurşuni geceler, @sahranur
7.7.2009 09:00:57
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 23:29:34

Bastığın çimenlerde
Yaşamın sesini duyabildin mi?
Gökyüzünün derinliklerine baktığında
Ne kadar küçük olduğunu fark edebildin mi?
Sıcak bir ekmeğin buğusunda
Verilen nimete şükran duyabildin mi?
Vahşi bir hayvanın yavrusunu kollayışında
Şe...

hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 23:25:19

Susarda, susar
Geceler…
Gündüzlerim konuşur
Kekeme bir çocukla
Kalabalığımdan gizlenen
Saklı zamanlarda…
Ayrımsız,
Ve,
Aynı yollarda…

Susar geceler,hüzünler çöker,acı verir yürekte sızılar.Tebrik ederim,çok anlamlı ve güzeldi,selamları...

Aynı yollarda, @gün ışığı
7.7.2009 21:12:18
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 21:57:06
Dengesiz Dalgalar, vurdukça kıyılarıma,
Zamansız fırtınalar kalbimi örseledi.
Aşkımı karanlığa gömerken,
Cellâdımı yüreğimde taşıyordum,
Son yolculuğa çıkmadan,
Doyasıya ağlayışım bundan,
İşte bundan yıkıldım gülüm,
Biliyor musun?

YÜREĞİ...

Biliyormusun, @samanyolu1234
7.7.2009 21:44:44
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 21:54:40

Ben siyahım sen ise beyaz
Ben kışım sen ise bahar yaz
Bendeki sevgiler sana az
Çözde benden kurtar kendini

Yarayım içinde kanarım
Bağına hazanla yağarım
Dolu olup dalın kırarım,
Çözde benden kurtar kendini

Kalanlar bende çözülmezmiş
On...

Kurtar kendini, @cansever
7.7.2009 15:32:36
hazan444
@hazan444
7 Temmuz 2009 Salı 21:52:09
Tekerleme gibi,güzel ve anlamlı dizelerdi değerli şair,tebrikler.Puanım tam,sayıglarımla.
Yatağa düştüm, @AHMET ACAR
7.7.2009 21:49:12
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:42:19

Ahh…!
Keyfe keder dert zulası
Ben değilim saklayan
Adıma başkası
Fay kırığı beyin damarı
Mecburiyetten olmuş telâfi
Daim el alışkanlığı
Uzatılan dert zulası…
Sökülmedik çivi kalmadı
İzleri duvarda hala
Yıkılıp yeniden yapılmaya
Bende ise...

Ayaz nöbetli gece, @Şükran AY
5.7.2009 13:40:13
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:38:47
Gönül bahçesinin tapusu sensin
Sevda hamurundan, yapısı sensin
Çektiğim sevdanın hepisi sensin
-- Ne güzel bahçeymiş gönül bahçesi
-- Candan sevmiş ise, alır herkesi.

Sevgi dolu gönül bahçesi.Çok anlamlı ve harika dizelerdi.Tebrik e...

Gönül bahçesi, @RABATLI
5.7.2009 00:05:20
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:32:37

Hasret bana sırrındır kimselere yaymadım
Bu külfeti ömrümce taşımaktan caymadım
Görmeyeli özledim kaç gün oldu saymadım
Kısa rüyalarımda doymadım sana babam

Hasretinden küllenen yüreğimi dağlatma
Sûkuttadır bu yetim sözlerimi çağlatma
Soldu...

Babam..., @baba özlemi
4.7.2009 23:25:12
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:29:19
Hasret çektim kendimce, okyanuslar ötesi düşünce deryasına
Bilinir mi bilinmez mi bilmem ama Sen’ de varsın dualarımda....

Kısa ama çok anlamlı ve güzel dizelerdi.Tebrik ederim.saygılar.Puanım tam.

Çeken benim...., @simray
4.7.2009 19:55:44
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:27:06
Şimdi o günler geride kaldılar
Ayın aşkını gelip de çaldılar
Çünkü insanlar kuruttular gölü
Nilüferlerini bile aldılar.

Eteğinde nilüferlerle süslü
Başında yakamozlarla sevinçli
Ay yok artık her yer karanlık oldu.
Göl yok artık nilüferlerde...

Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
6 Temmuz 2009 Pazartesi 00:23:46
Yine anlam dolu,mesajlar veren,düşünmeye yönelten,mükemmel bir eser okudum kaleminizden.Her anlamda bir yozlaşma var çağımızda.İnsanları duygusuzca yaşıyor,duyarlı insanlar,ince düşünceler,görmez ayrıntıları gözler.O kadar çok dikkat edilmeyen,önemse...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:59:20
Seni benden kopardılar can,dalım kırıldı
Sensizlik yüreğime vurdu,dünyam yıkıldı
Acılar yakamı bırakmadı,peşime takıldı
Nedenini sorma,senin için ağlıyorum.

Bu sevgiyi senin için taşıyorum akşama dek
Ne olurdu ki bizde birbirimizi ölesiye sevs...

Nedenini sorma.., @kader_48can
5.7.2009 00:35:13
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:55:27
Rezervedir zamanlar, biten günler çok net’miş,
Şu duvarın ön yüzü, sene bitmiş, yaş yetmiş.
Tüm gönül yolculuğu, ses hızında bir Jet’miş,
-----Terki dünya maruftur, bir vefasız kalp delen,
-----Şah damarın içinde, şehr-i mektup bu gelen.

...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:52:54
Üzüldüm okurken.Allah kurtarsın dilerim,dilerim gerçekten değil dizelerdedir bu durum.Tebrik ederim,duygu dolu güzel bir eserdi,saygılar.Puanım tam.
Çileli yıllar, @sürgün_
5.7.2009 20:16:25
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:47:44
Allah bağışlasın yavrunuzu.Mutlu,sağlıklı,nice yaşlar dilerim.Umarım hep güzel günlerini görürsünüz.Tebrik ederim çok duygulandım okurken çok çok güzeldi.Sevgilerim kucak dolusu.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:44:54
Dilerim düşlerde değil,gerçekte yaşanır yürekte sevgi.Duygu dolu ve çok güzel bir eserdi.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım tam,esen kalın.
Düşüm’desin, @meskan70
30.6.2009 14:00:56
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:40:43
Duygu dolu,özlem dolu,doğal ve içten dizelerdi.Dilerim beklenen hemen gelir,vuslat dilerim.Çok güzel ve manidar dizelerdi.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım yine tam.
.......bekliyorum, @recep_t
4.7.2009 22:58:23
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.355
Şiir Okunma
1.348.965
Yazı Okunma
163.830
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL