Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:38:13

karaladım
yol taşları üstüne resimler
vuslata kilitli parmak ucunda
dönüşlerden irkilen kırık kalbime
her yağmur şarkısı bizi anlatır
ıslatırken bedenleri başka iklimde
dolgulardan aktı umutla beslediğim
aşk kırıkları

...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:35:29
Yüreğinde sevgi taşımayan ,insanlara acımasızca kıyanları yeniden kınıyorum.Nasıl kıydılar,yürekleri nasıl yaktılar.Ben onlara insan diyemiyorum.Duyarlı yüreğinizi ve sizi kutlarım,harika dizelerdi.Saygılarımla.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:32:12
Ne çöp adamlar var.Bencilce yaşayan,hep ben diyen,tüm olumsuzlukları yüreğinde barındıran.Çok anlamlı dizelerdi.Tebrik ederim çok çok güzel bir eserdi.Selam ve saygılarımla.Puanım yine tam.
Çöp adam, @AhmetÇelik
5.7.2009 00:20:45
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:28:46

Yalnızlığın cazibesine bırak kendini
Büyüt içindeki sevgiyi
Karanlığın şelalesinde
Söndür içinde ki kor yangınları
Sevgiyle büyüt narin gizemli çiçeğini
Salsın mis gibi kokusunu evrene
Bir katre huzur düşsün
Yalnızlık içinde ki ümitsiz y...

Ah !! yüreğim ah !!, @flycan57
5.7.2009 16:54:13
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:20:53
Hep yürekte taşımak,sevgi denilen özel bir duygunun adı olsa gerek,gerçek sevginin.Duygu dolu,sevgi dolu çok güzel ve özel dizelerdi.Tebrik ederim,puanım yine tam,esen kalın.
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:15:29

Dosdoğru mert insan bulmak ne zormuş
Eskiden bebek er, yiğit doğarmış
Sorunlar kederler herkesi yormuş
Gözümde sönmüş fer, saçım ağarmış

Herkes çıkarını düşünür oldu
Gönüllerde açan çiçekler soldu
Ölünce mezarda kime ne kaldı
İçinde tutma ...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 23:09:42
-
İçinde kibiri öldürmelisin
Her şeyi hakkıyla böldürmelisin
Benim de yüzümü güldürmelisin
Bir gonca misali kokuver gitsin
-
Söyleme içinden gelmeyen sözü
Eğer anlamazsa kirlidir özü
Birlikte aşarak bayırı düzü
Gerçeği ortaya döküver gitsin ...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 21:00:43
Ne kaprisin ne nazın var,
Ne çekilmez bir sözün var,
Güzel bakan- gören gözlerin var,
Ve güzel bir yüreğin var,
İnanıyorum sen olursun gerçek bir yar…

Sevilene inanmak güvenmek sevginin bulunmaz değeri.Sevgilerde mutlu olmak için karşılıklı...

hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 20:57:39
Çok tatlı dizelerdi.Sevgiye dair ,mutlu ve cıvıl cıvıl dizelerdi.Allah mutluluğunuzu daim etsin dilerim.Harika dizelerdi yine.Tebrik ederim.Selam ve sevgilerimle.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
5 Temmuz 2009 Pazar 20:50:16
Ne kadar güzel,her şeye rağmen yürek silip atamamış.Gel yeter ki diyebilmek sevilene.Dilerim çabuk döner ve bir ömür boyu mutlu olursunuz.Tebrik ederim,yine özlem dolu,duygu dolu mükemmel dizelerdi,selamlarımla.Puanım yine tam.
Sen gel yeter, @ERHAN ÇIKAY
5.7.2009 19:48:26
hazan444
@hazan444
2 Temmuz 2009 Perşembe 00:15:03

Gün,yirmi dört saat,
Benimle,
Ben de,
Sen,yine sen olmalısın...
Beni ben eden sen
Beni sen eden ben
Seni sevdiğimden
Sensizliğimde Bile
Sadece;
İçimde sen olmalısın AŞKIM...

Her yerde olmalı,bir bardak çayda,sevinçt...

Aşkım.., @kader_48can
2.7.2009 00:09:07
hazan444
@hazan444
2 Temmuz 2009 Perşembe 00:03:06
Her ayrılık acıdırigerçek duygularla yüreklerde sızı kalır.Yürekten ve samimi,duygu dolu yine harika dizelerdi.Tebrik ederim,dilerim hüzünler biter.Puanım yine tam.
--beni--, @esmerefsane
1.7.2009 21:35:57
hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 23:57:30
Şimdi koca bir ömrü bir takvim yaprağında yaşıyorum.
Onda yiyor onda içiyorum sana duyduğum nefretli özlemi.
Kaç defa yırtmak istedim,unutmak istedim seni.
Ama gel gör ki,
Uzandıkça titredi ellerimde,
Koparamadım ne yaprağı ne seni.


...

hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 23:46:56
Yaş 17.Duyguların karmaşada olduğu yaşlardır.Daha doğrusu duygular yaz yağmuru gibidir.İnsan o dönemlerde hayatının yönünü çizer,en kritik yaşlardır.Genç insan o yıllarda hayatının hatasını yapabilir.Duygular kalıcı değildir.Aradan yıllar geçer,döner...

hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 23:20:03
Sevgilim gönlümün gül bahçesinde
Seninle dolaştık bugün elele
Gözlerin gözümde kalbin benimle
Bana hayat verdin inan sevgilim

Ömrümün geçtiği bu son baharda
İnan kalbim henüz bir ilkbaharda
Gönlüm şimdi senle bil ki sefada
Bana hayat ...

hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 17:54:53

Ter temiz yüreği güzel hormonsuz boz kırların nevruzların efelik, yemlik madımak toplayan nane kekik koklayan vefakar köylü güzelini arıyorum. Tatlı,tatlı dilleri nasırlaşmış elleri bulup öpmek istiyorum.Tabiki şehir kızlarını da çok seviyorum.
Me...

Hayret ya, @AHMET ACAR
30.6.2009 15:45:45
hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 15:24:36

Yürek coştu, yazdım biran
Aklımda yok kural falan
Beni yalnız bırakmayan
Şiir aşkım sonsuz olsun

Şiir dili, yürek dili
Bunu asla unutmayan
Her an bunu anımsayan
Unutupta yargılayan

Tüm dostlara selam olsun.

Şiir dili duyguların d...

Şiir dili, @belkiz
1.7.2009 11:16:42
hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 15:22:51
Biliyorum geçecek, vuslat bana çok yakın
Ben sildim gözyaşımı, inanmazsanız bakın
Özlemlerim var bu gün, kırılma bana sakın
Yoksun bak, kopardığım takvim yapraklarında

Birtanem! Gel gör şimdi, Cemildeki halleri
Kokladım sen var diye, diktiğim...

Takvim yapraklarında, @cemil
1.7.2009 09:55:19
hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 15:17:22

İşte düş ol şimdi yalınayak koş o adrese
İstersen yuvarlanarak döne döne gel
Talan et yağmala
Nasılsa ganimetleri yine yazılır payımıza
Ee hadi düşünüyormusun yoksa...

Yanık yürekler var oldukça,ne şiir köyler kurulur.Çok gü...

Şiir köy, @bluecould
1.7.2009 15:03:57
hazan444
@hazan444
1 Temmuz 2009 Çarşamba 14:45:35
Yokluğunun son şarabı
Dudaklarımda damla damla
Rüzgar başımın üstünde
Hercai dönüp duruyor..
Kapatıyorum gözlerimi..
Maviliklere süzülüyorum..
Dört yanım uçsuz bucaksız
İşte sana teslimiyetim...

Hoşgeldin ey son baharım!
Bu gördüğün düşen...

...fasl-ı bahar..., @esra86
1.7.2009 12:15:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.356
Şiir Okunma
1.348.965
Yazı Okunma
163.830
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL