Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:41:37
Göndermek,istemeden de olsa göndermek,güle güle demek.Kolay olmaz elbette.Geride kalan için en zor ve unutulmayacak andır güle güle demek.Yine duygu ve hüzün yumağı harika dizelerdi.Tebrik ederim.Puanım yine tam.
Güle güle, @esmerefsane
10.7.2009 15:50:07
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:39:11
Çok güzel ve etkin bir anlatım ve harika dizeler.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım yine tam.
Gardaşım, @AHMET ACAR
10.7.2009 11:21:53
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:33:13
Manevi duygularla dolu,çok güzel ve özel dizelerdi.Tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.
Mevlana ve şems, @Yeganem
9.7.2009 20:39:40
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:31:30
Lokma olup boğazıma dizim dizim dizilsen de
Yaş olup gözlerimden süzüm süzüm süzülsen de
Hep canımda, hep kanımda, hep sol yarımdasın YâR
Sensiz geçen ömrüme yanarım eyvah ki eyvah
Her günüm her anım yıllarım Ziyanda YâR.

Ayrılık acısı böyle...

Ziyanda yâr, @balam
5.7.2009 16:25:57
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:29:58
Alçaktır gönüller hatır olunca
Birisin kendine yakın bulunca
İnsan dayanamaz, darda kalınca
Yılana da sarılırmış bilirim

Başak olsam, esecekler ne fayda,
Çimen olsam, basacaklar ne fayda,
Çiçek olsam, kesecekler ne fayda,
Gül goncayken deri...

Bilirim, @cemil
10.7.2009 08:50:41
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:26:02

Bak göçmen kuşlarda üşüyor
Geçerken sıcak iklimlere
Gökkuşağı renginde bir acının
Kanatlarında uçuyorlar bilinmezliğe
Ben sırtımda bağlı bir ürperişle
bekliyor olacağım seni
Buluttur ellerin nasıl olsa
Gözlerinde dalgasız deniz

...

Dalgasız deniz.., @Türkü
10.7.2009 17:20:22
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:17:31
Dizelerinizi gurur duyarak okudum bir Türk olarak.Sizi ayakta alkışlıyorum değerli şairem.Mükemmel duygular ve mükemmel dizeler.Türk olmakla gurur duyuyoruz.Tebrik ederim.Kaleminiz hiç susmasın.Selam ve sevgilerimle.
Haykırış, @sahranur
10.7.2009 16:03:04
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 17:14:58
Toprağa akınca yağmurun şeffaf suyu
Ben düşerim günlerimden
mevsimlik işçi gibi
düşlerde saklı kalan duygularımla
çalıştıkça ellerimi sarar sis çiçekleri
sabrın ele geçmemiş
geç kalmış baharında
hayaller ölsede
yürekte saklı
Sevdalar ölmez...

Hayallerde ölür.., @Türkü
8.7.2009 20:28:26
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 15:18:35

Ayağımın altından kaydı toprak,yıkıldı başıma dünyam,
Bir düşüş başladı ki,heyhat umutlarım hülyam.

Hani coşacaktı sellerim benim!çileyle doldurdun peteklerimi,
Yağmaya uğradı balım,ne deyim,nasıl söyleyeyim yıktılar ümitlerimi.

İnsan ha...

hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 15:16:12
Mısıra sultan olmak varsa kaderde yerim,
Görülmez benim odam kapanmış perdelerim,
Sıvasız duvarında inmişse resimlerim,
Kesilmiş ayak sesim umutlardan da derin.

Görmek istemiyorum gördüğüm benim gölgem,
Ruhumu prangaya hapsetmiş benim çevrem, ...

513-ayak sesim, @Şahin Hanelçi
10.7.2009 11:15:40
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 15:00:22

Seviyor dediğim her an övdüğüm
Kaş çatınca kızıp dizim dövdüğüm
Nazar deydi bize canım sevdiğim
Del oldum aşkından güler ağlarım

Bu gönlüm senindir severim her dem
Kıskanır aşkımı güldeki şebnem
Her şeyimsin sen canım bir tanem
Seni düşünd...

Vah emeklerim, @Nilüfer Sarp
10.7.2009 10:09:41
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 13:50:18
Sahte sevgiler yol almışken
Kardeş kardeşi kıyarken
Artık bu dünyaya gelirken
Neden ağladığımı biliyorum

Ben biliyorum artık anne,
Sağımın solumun neresi
Ağrıyan yerimin neresi olduğunu
Şimdi iyi biliyorum anne…

İnsan dünyaya el...

hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 13:46:22
Yine mükemmel bir eser okudum kaleminizden,mükemmel.Her olayın nedenleri ve ortaya çıkardığı sonuçları var.Bazı olumsuzluklar insanın bakış açısını,olaylara yaklaşımını etkiliyor insanın.Her şey yaşanmışlıkların bir sonucudur.Sebep-sonuç ilişkisi.Teb...

Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
10 Temmuz 2009 Cuma 13:42:50
Evet ask zordur
Bir anlik degildir
Buna katlanabileceksen
Hadi uzat ellerini
Tut ellerimden
Sana askin en güzelini
En kutsalini
En ulasilmaz olanini
En vazgecilmezini
Sunuyorum tüm kalbimle
Ister misin caniminici,,,,,,,

Aşk çok güz...

hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 22:26:09
İki kardeş kelebek
Biri yeşil biri mavi
İşte bu gece
İşte bu gece buluştular
Gün ve talih
Bundan sonra
Hiç ayrılmasınlar

Dilerim ayrılmazlar.HİHAYE GİBİ,HARİKA DİZELERDİ.TEBRİK EDERİM,SELAMLARIMLA.PUANIM TAM.

Mavi-yeşil, @bluecould
9.7.2009 22:05:38
hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 22:24:32
Her şeye rağmen sevmek.Duygulara karşılık görmemeye rağmen sevmek.En zoru da bu olsa gerek.Yine anlamlı ve çok güzeldi.Tebrik ederim.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 22:14:39
İstanbul,un muhteşem güzellikleri ve aşk.Harika dizelerdi.Tebrik ederim .Sevgi dolu,mutlu günler dilerim.
hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:15:58
Hiç insafın merhametin yok mudur sevgilim
Beni yüreğimden yaraladın kolumu kanadımı kırdın
Vurdun beni ciğerimden acılarımla baş başa bıraktın
Yaraladın beni beni canımdan çok sevdiğim sevgilim

Hüzün dolu,acı dolu dizel...

Yaraladın beni, @RUMUZ4300
9.7.2009 14:13:26
hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:13:32
Hüzün dolu dizelerdi.İnsanoğluna rahat var mı değerli şair.Tam rahat edeyimm dersiniz,başka bir sıkıntı çıkar.Dilerim rahat edersiniz ve tüm hüzünleriniz biter.Tebrik ederim,güzel ve anlamlı dizelerdi.saygılar.Puanım tam.
Rahat edeyim, @erensenay05
9.7.2009 15:16:58
hazan444
@hazan444
9 Temmuz 2009 Perşembe 21:10:56
Arıyor kalbim seni
Sıımsıcak gülüşünü
Güneş doğuyor sanki
Görünce ben düşünü

Gözlerimdeki yaşlar
Yağmur gibi akıyor
Bu ayrılık Allah’ım
Yüreğimi yakıyor.

Ayrılık acısı,göz yaşarı,hüzünler çökmüştü dizelere.Çok çok duygulandım.Umar...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.742
Şiir Okunma
1.349.262
Yazı Okunma
163.848
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL