Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 11:23:36
ALKIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
Usta kalem her zaman dizelerinizdeki imdeler güzeldir.
ama bu sefer bir başkaç
bir bambaşka.
çok.çok güzel ya daha nasıl anlatayım.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 10:57:31
sevdalı ise ise yürek özler ölesiye....
deniz fenerini değil mi şairem.
kalemde de sevdada hep var olsun.
sevgimle.
Özledim seni..., @almina_
10.10.2009 11:01:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 10:51:35
iyiki susmuşsunuz şairem.
birde konuşsaydınız neler söyleyecektiniz.
çok güzel bir iç ses okudum dizelerde.
selam ile kutluyorum.
Sustum!, @ülviye
14.10.2009 13:59:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 10:10:37
Sevgiydi hayallerimizdi belkide çaresizliğimiz
Bizi birbirimize bağlayan tek bir şey umutlarımızdı
Ben yeşil gözlerinin derinlikleride kaybolmak
Bu mutluluğu yaşamak seninle yaşlanmak istiyorum

işte sevdalı bir yüreğin isteyebileceği en kola...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 10:06:06
Bunu yaradana sormak lazım..
her şeyi o kadar mükemmel yaratmış ki..
sual olunmaz...
selam ile.
Neden, @Nilüfer Sarp
15.10.2009 01:34:44
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 10:04:28

çığ gibi yağmur yağdı gözlerimden
sitemler tükenmez vefa sözlerimden
sen dönsen,ben dönemem özümden
kal öyle şimdi nefretim gibi

gariptir değil mi
kara sevdalar nefreti de içlerinde barındırırlar.
selam ile.
Sen verdin derdi, @esmerefsane
15.10.2009 01:31:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 09:58:33
bu tatlı yürek yarası umarım yaşamınızın yeni bir rengi
ve yaşama tutunma sebebi olur arkadaşım.
selam ile.
Acım olacaksın, @GECE10
15.10.2009 00:54:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 09:51:14
rabatlı yüreğinden güzel dizeler okuduk yine bu sabah.
daim olsun
sevgimle.
Belki beni anarsın, @RABATLI
15.10.2009 00:08:00
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 09:47:05
evet aşklar bir gün olür..
ama dizelerde kahramanca ölmüş.
çok güzel bir bakış.
selam ile.
Kahraman(ca), @nar çiçeğim
15.10.2009 00:01:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 09:29:58
yüreklerimiz kabaracak ki..
biz edebiyatçı ruhlu kalemler bir şeyler karalayabileceğiz değilmi?
yüreğimizin dopingi medcezirler.
selam ile arkadaşım.
Kabardı yüreğimiz, @ramazan.efe
15.10.2009 00:01:24
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 09:26:50
bre deli gönül sahnede kendini bil
ateş olup parlayıp kendini yakma
geçmişin geleceğin sana faydası yok
senaryo da sahne de senin değil

evet hocam
yaşamımızda bizi biçilen rolü oynarken kendimizi esas oğlan veya esas kız sanırsak
çok hata yap...

Bre gönül, @Cemal Erkoç
15.10.2009 00:00:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 00:06:55
evet arkadaşım yıkılan yuva asla ve asla bark edinilmez.
selam ile.
Yıkılan yuva, @Onur BİLGE
15.10.2009 00:03:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
15 Ekim 2009 Perşembe 00:04:41
hoş bir sevda seslenişi
Hülya sanırım duyar bu seslenişi arkadaşım.
sevgimle
Hülya, @Murat Çakır (şeker29)
15.10.2009 00:00:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 22:45:05
Çok güzel bir sayfa ziyaret ettim.
hem dizeler
hem yorum
mükemmeldi.
selam olsun efendim.
Bu akşam., @romanci28
13.10.2009 22:29:19
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 22:37:21
ferahcannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
ne yaptın sen yineeeeeeeeee
bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bir şey kalmamış yüreğinde.
birde usta bir kalem olmuş ki.
harikasın arkadaşım yaaaaaaaa
seni seviyorummmmmmmmm
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 22:32:01
Sana
Bir şiir yazılır sonra
Unutmak uğramaz limanlarıma
Beklerim…Gidenleri beklediğim kadar
Unutmaları da beklerim aslında
Gidişlerin ardından
El salladığım
Limanlardan…

Vafalı bir yürek..
asla unutmayan....
sevgimle kutluyorum arkadaşım....

Unutmak 2008, @mahpeyker
14.10.2009 21:46:14
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 22:27:04
nefes aldığımız sürece sabahları göreceğiz arkadşım.
güzel sabahlara merhaba.
selam ve sevgi ile.
Gün doğarmı, @AYSE 09
14.10.2009 21:42:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 22:25:25
güzel bir methiye ustam
hoş bir sayfa olmuş her zamanki gibi.
selam ile.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 20:33:24
Bir bahardı gözüme düşerken
Karakıştı gözlerimden düşerken

Sonunda kala kala
Yem oldun bir çakala

Budala

düşerken....
düşerken....
bu gün okudum en güzel sayfalardan biri usta.
sevgimle.



Budala, @hyazici58
14.10.2009 19:48:45
Hatice Dökmen
@haticedokmen
14 Ekim 2009 Çarşamba 20:30:01

Bırak avare dudakları, s/alınsın kelimeler
Aşinadır hayat, küme küme
Derman sevginde,
Sevginse en derindedir böylece
Sar şimdi; doyumsuzsa nefesler
Ürpertim gitsin yeniden

kalem ustaca oynamış dizelerde..
adeta raks etmiş.
kutlarım selam ...

Ürperti, @hayrettin şahin(haysah)
14.10.2009 19:03:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.280
Şiir Okunma
174.573
Yazı Okunma
57.571
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL